Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: Liput eivät näy

  1. #1
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    34

    Default Liput eivät näy

    Hello,

    Käytin ilmainen versio vBET ja se toimi hienosti. Olen poistanut ja ostanut täyden version. Nyt liput eivät näy missään sivullani? Jos yritän kääntää manuaalisesti lisäämällä pl / forum / se toimii OK.

    Lisäksi, jos minun käyttää 'Käännöksiä Luokat-valikko "koko tyyli on väärä.

    Käytän vBulletin 4.0.3.

    Kiitos!

    Greg

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Hi.

    Olen jo vastannut siitä teidän toiseen virkaan, mutta luulen, että en erehdy - Ajattelin, että liput kuvia ei näytetä. Ymmärtääkseni nyt koko LIPUT jakso ei näy ollenkaan.

    Oletan että olet mukautetun asettelun teidän foorumi. Tämä voi olla ongelma - vielä sen pitäisi näkyä (ehkä rikki, mutta pitäisi). Yritä laittaa liput custom paikassa. Myös Lähetä meille koko foorumi URL - näemme HTML ja etsiä syy - myös pudotusvalikosta.

    Ymmärrän, että olet poistanut pudotusvalikosta nyt, koska se on rikki - lähetä meille kuvakaappaus ja HTML kun valikko on käytettävissä. Myös täällä - Yritä custom paikka - se voi olla että oletussijainneistaan eivät sovi teidän muuttunut ulkoasu.

  3. #3
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Hi.

    Olen jo vastannut siitä teidän toiseen virkaan, mutta luulen, että en erehdy - Ajattelin, että liput kuvia ei näytetä. Ymmärtääkseni nyt koko LIPUT jakso ei näy ollenkaan.

    Oletan että olet mukautetun asettelun teidän foorumi. Tämä voi olla ongelma - vielä sen pitäisi näkyä (ehkä rikki, mutta pitäisi). Yritä laittaa liput custom paikassa. Myös Lähetä meille koko foorumi URL - näemme HTML ja etsiä syy - myös pudotusvalikosta.

    Ymmärrän, että olet poistanut pudotusvalikosta nyt, koska se on rikki - lähetä meille kuvakaappaus ja HTML kun valikko on käytettävissä. Myös täällä - Yritä custom paikka - se voi olla että oletussijainneistaan eivät sovi teidän muuttunut ulkoasu.
    Yritin mukautetun koodin:

    Code:
    <div id="flaggen" class="vbetflags_position">
     {vb:raw vbenterprisetranslatorflags}
    </div>
    URL:
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum/
    URL uudelleenkirjoitettu
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum.php
    Ei lippuja Jätin koodi siellä voit nähdä ...

    Älkäämme murehtia pudota alas nyt.

  4. #4
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Liput ovat nyt näy ... En tiedä mitä tapahtui?

    Alunperin, voin kopioida / liittää avain sisään Joten menin lisenssiavain kenttään ja meni loppuun kaahaa DELETE onko ylimääräisiä näkymätön ASCII oli liittänyt, nyt se toimii.

    En tiedä, mutta se toimii nyt.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    En tiedä, mutta suuri

    Pysy viileänä - noita asioita tapahtuu, ja olemme täällä auttaa ratkaisemaan sitä

  6. #6
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    En tiedä, mutta suuri

    Pysy viileänä - noita asioita tapahtuu, ja olemme täällä auttaa ratkaisemaan sitä


    Kunpa minulla olisi enemmän aikaa vianmääritys itseäni, mutta työ vie kaiken aikani!

  7. #7
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    59

    Default

    Omat liput eivät näy myöskään

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    Omat liput eivät näy myöskään
    Kumpi? Pudotusvalikosta tai lista? Tarkistathan liput määritykset (varmista, että ne ovat nyökkäys käytössä). Jos sinulla on mukautetun asettelun sitten tarkistaa eri lippuja tehtävissä - oletus tehtävissä toimii aina oletuksena layout - on räätälöity asetteluja ei välttämättä. Myös lopussa vain yrittää custom paikka.

  9. #9
    Jäsen
    Liittynyt
    Huhtikuu 2010
    Viestejä
    59

    Default

    miten teidän näkyy profiilissasi? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Foorumini jäsenet profiileja ei.

    Katso profiilia: SlotFan - Hot Slot Machines

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    miten teidän näkyy profiilissasi? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Foorumini jäsenet profiileja ei.

    Katso profiilia: SlotFan - Hot Slot Machines
    Aseta vain oletuskielesi Käyttäjätunnus CP.

    Myös - Huomaa, että sinulla on jokin virhe sivulla jonka annoit:
    Code:
    Warning: fetch_template() calls should be replaced by the vB_Template class. Template name: vbimghost_memberbit_noimg in [path]/includes/functions.php on line 3932

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •