Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 5 ja 5

Thread: Miten branding ilmainen vaihtoehto toimii?

Junior Member

Default Miten branding ilmainen vaihtoehto toimii?

Kannatin tätä, kun se oli ilmainen modi, mutta sanoit et saanut minun lahjoitus - ja sitten vielä kun annoin sinulle Paypay asiointitunnuksen et vieläkään ei vastannut.

Nyt olen maksanut täyden version, ja branding ilmainen vaihtoehto myös - ja minulla on edelleen kaikki tuotemerkin sivustoni ja mitään yksityiskohtia siitä, miten poistaa se.

Voitteko vastata tähän? Minusta on epäreilua, että olen maksanut kaksi kertaa ja en vieläkään ole mitä olen maksanut.

Miten voin poistaa branding?
    Viimeksi muokannut nlpconnections; 11-04-10 at 16:40. Syy: Lisätty ylimääräinen hymiö niin tietäisitte olin rauhallinen haha

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Haloo

En ollut tarkkailun lahjoituksen, koska myös kirjoitti, että aiot ostaa maksullisen version anyway. Joten ei ollut järkeä menettää aikaa. Olen tarkistanut asian lahjoituksia juuri nyt ja näen, että sain lahjoituksena NLP Connections tammikuussa (eri asiointitunnuksen) - kirjoitit siitä huhtikuussa ... Joten tämä on syy miksi ajattelin se ei tullut - Tarkistin vain viime lahjoituksia ei tehnyt muutama kuukausi sitten.

Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan. Lähetämme ohjeet miten tehdä tämän PM tai sähköpostitse, jos joku kysyy.

Sait mitä maksetaan - voit olla varma siitä Minä lähetän PM sinulle hetki
    Viimeksi muokannut vBET; 11-04-10 at 22:31. Syy: väärä sana

Junior Member

Kiitos tästä!

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Haloo

En ollut tarkkailun lahjoituksen, koska myös kirjoitti, että aiot ostaa maksullisen version anyway. Joten ei ollut järkeä menettää aikaa. Olen tarkistanut asian lahjoituksia juuri nyt ja näen, että sain lahjoituksena NLP Connections tammikuussa (eri asiointitunnuksen) - kirjoitit siitä huhtikuussa ... Joten tämä on syy miksi ajattelin se ei tullut - Tarkistin vain viime lahjoituksia ei tehnyt muutama kuukausi sitten.

Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan. Lähetämme ohjeet miten tehdä tämän PM tai sähköpostitse, jos joku kysyy.

Sait mitä maksetaan - voit olla varma siitä Minä lähetän PM sinulle hetki
    Kun ostan branding ilmainen versio on kaikki jutut jo poistettu?

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •