Hi
Olen huomannut, että vBET 4.2.1 ja vBulletin 4.0.2 PL4 ja vBSEO 3.5 RC3 Ilmoitukset päästä ole käännetty.
Ole hyvä ja neuvoja
StarBuG
Hi
Olen huomannut, että vBET 4.2.1 ja vBulletin 4.0.2 PL4 ja vBSEO 3.5 RC3 Ilmoitukset päästä ole käännetty.
Ole hyvä ja neuvoja
StarBuG
Sinun on kytkettävä niille käännökset - se on oletusarvoisesti poistettu käytöstä suorituskyvyn syistä (ei jokainen käyttää sitä). Löydät sopiva vaihtoehto vBET -> Misc vaihtoehtoja
Anteeksi mutta en ole tyhmä.
Se on muuten en olisi ilmoitettu sitä virhe!
Katso Patientenfragen.net - olemme vastauksia
Kukaan oletetaan, että kaikki käyttäjistämme on tyhmä Se on tavanomainen menettely ilmoittaa aina ensin konfiguroimiseksi, koska käyttäjä voi yksinkertaisesti kaipaamaan joitakin asetusten tekoja tai jopa ei odottaessanne siihen. Olen avaaminen asiaa uudelleen ja menossa sinne
Se on tosiaankin joitakin bug, koska se ei edes ole koodata uudelleen. Huolehdimme siitä heti
Muuten - Huomasitko, että olet rikkonut ulkoasu päälle sivun käännetty katsella ja teidän liput katoavat (ei edes lähtökoodi )?... Näen, että olet tehnyt hieman käsin mallin muutokset - tarkista se johtuu muutokset (kopio todellinen malli ruumiin jonnekin palaa, tarkista, laita se takaisin).
Layout ei ole rikki.
Näit välimuistiversion aikana vianjäljitys APC Cache optimointi plugin
Kokeile nyt ja katso, jos näet edelleen rikki layout plz
PS: "tyhmä" osa Sanoin vain, koska et yksinkertaisesti suljettu vikailmoitus ja siirsi sen odottamatta vastaustani.
Sinun tulisi odottaa asiakkaita vastausta ennen kuin julistaa aktiivinen ongelmat ratkaistu.
Se on epäkohteliasta muuten
Viimeksi muokannut StarBuG; 08-04-10 at 16:25.
Vielä yksi huomio
Haluan Disallow: *. js robots.txt-tiedoston
Olin joka sisälsi mutta poisti sen nyt varmuuden vuoksi tämä aiheutti käännöksen ongelma (mitä se ei ole).
Kuitenkin se, että aiheuttaa ongelmia kanssa kiinteä uuden version vai voinko sisällyttää se robots.txt?
Se ei virallisesti tue alkuperäisessä protokollaa mutta Google Bot voi käsitellä sitä.
Ja vain sillä on merkitystä
Oikea - nyt ulkoasu on OK.
Myös Kiitos ehdotuksestasi noin käsittelyyn liittyvät kysymykset. Huomaa, että emme aina uudelleen kysymyksiä, jos näyttää siltä, että se ei todellakaan ole ratkaistu ja että "suljettu" on vain etuliite - kierre ei ole suljettu - voit silti kirjoittaa ja kertoa, että ongelma ei korjaannu vielä. Anteeksi jos tuntui epämukavalta takia.