Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 13 ja 13

Thread: miten tehdä kaikki käännetty viesti ja kierre sivukartta

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    Kiitos vastauksesta. Haluan vain kaikkien käännetty viesti ja kierteet sivukartta ja jos mahdollista tämä pitäisi tehdä asennuksen aikana tai napin painalluksella vaihtoehto admin osassa joten ei tarvitse muokata mitään. Ehdotatte Geographic tavoite ylläpidon työkalujen kullekin kielelle? Lisäksi ehdotatte lisäämällä RSS / sitemap kunkin kielen Verkkovastaavan työkaluissa?

Siksi olin halunnut apua kaikissa käännetty viesti lisätään sivukartta joten tämä ei ehkä ole ongelma.

Lämpimin terveisin
    Mutta te olette Sivukartta integroitu - se oli tapahtunut asennuksen aikana - mikä on kysymys? Jokin ei toimi? ... Oletko edes tarkistaa se toimii ja näin se määrä URL parantunut merkittävästi? Jos on kysymys - kerro mikä on väärin.

Tietoja Maantieteellinen kohdistaminen - En tiennyt että se on niin mahdollisuus kohdistaa yksi toimialue, useita sijainteja mukaan URL maskin. Oletko varma, että Verkkovastaavan työkalut tukee jotain sellaista?

Ja sivukartta syntyy joista toisessa on linkit kaikkiin käännössivujen yhdessä alkuperäisen linkkejä. Joten sinun tarvitsee vain pysyä todellinen Webmaster Tools kokoonpano sivukartta ja Google saa sitä.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Mutta te olette Sivukartta integroitu - se oli tapahtunut asennuksen aikana - mikä on kysymys? Jokin ei toimi? ... Oletko edes tarkistaa se toimii ja näin se määrä URL parantunut merkittävästi? Jos on kysymys - kerro mikä on väärin.

Tietoja Maantieteellinen kohdistaminen - En tiennyt että se on niin mahdollisuus kohdistaa yksi toimialue, useita sijainteja mukaan URL maskin. Oletko varma, että Verkkovastaavan työkalut tukee jotain sellaista?
    Kyllä he tekevät, tein joitakin laajan tutkimuksen ja he tekevät. Minulla on tällä hetkellä useita järjestettyjä, niin mutta im testaus vesillä ennen kuin vaihdat ne kaikki.
    Viimeksi muokannut vBET; 25-04-10 at 22:34. Syy: quote BBCode korjattu

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    Kyllä he tekevät, tein joitakin laajan tutkimuksen ja he tekevät. Minulla on tällä hetkellä useita järjestettyjä, niin mutta im testaus vesillä ennen kuin vaihdat ne kaikki.
    OK. Oikeasti olen mieluummin anna neuvoja mitä en tiedä. Ja minä juuri todennut että pystyt CET useilla paikkakunnilla tietyn alueen mukaan URL naamioita.
    Jos Voisiko kirjoittaa muille käyttäjille, miten se tehdään - Luulen, että he voisivat olla gracefull hyvän artikkelin että (edes lyhyelle).

Viimeksi muokannut vBET; 25-04-10 at 22:52. Syy: painovirhe

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •