Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 15 ja 15

Thread: Enemmän kuorma ongelmia

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Snake View Post
    Olen ollut rakennuksilla 10 vuotta, olen täysin tietoinen 10x kuormitus ei tarkoita 10x resursseja, lakattava hoitamasta minua kuin idiootti ja lusikka ruokinta minua roskaa. Kylmät tosiasiat ovat tämän mod vs muut vapaa mod teidän kuorma on mega. Ja ruuhka-aikoina sivustoni on nyt hidas ja välinpitämättömiä. Kyllä, sivut kääntää nopeasti ruuhka-, mutta kustannukset hitaalla palvelimella myöhemmin päivällä. Olen quad core, raid 15k SAS-palvelin, joka on optimoitu vain hienoa, se ajaa 0,50 pitkin päivää ennen tätä suurta liikennettä. On vBET koodi, joka lisää kuormitusta ja tekee palvelin hidasta ruuhka-aikoina, se on tosiasia, se ei lisää liikenteen, minulla on ollut sama liikenne ja botit ennen ja palvelin selviytyi hyvin, se on käännös tuote. Ajan. Vauhtia ja korjata sen, olen todella dont halua maksaa toiselle 300 € kuukaudessa palvelin päivittää vain juosta MOD lol.
    Ymmärrän, että sinulla oli jo tuttu informations palvelimen kuormitus jonka annoin sinulle. Huomaa, että minulla ei ole tietoa miten kehittynyt on kukin tuhansien käyttäjiemme ja joka kerta annan perse täydellinen tieto voi olla hyödyllistä. Se ei tarkoittaa, että olen kohtelee sinua kuin idiootti - se tarkoittaa, että minä välitän antaa sinulle informations mikä voi olla hyötyä sinulle ja arviointi palvelimen kunnossa. Ole hyvä kohta minua muihin vapaisiin mod joka puhut mielelläni tehdä joitakin vertailussa Myös aina, kun on vapaus valita paras ratkaisu sinulle.

Tarkistin your forum uudestaan ja uudestaan näyttää reagoitava hyvin nopeasti. Antakaa minulle paras ajassa kykynä tarkkailija, mitä olet kirjoittamassa sinulle hitaita vastauksia ruuhka aikaan.

Jos haluat tarkistaa, miten liikenne muuttaa takia vBET - ota koitua raportti, joka näyttää kaikki liikenne käännössivujen - tämä on mitä olet ansainnut ansiosta vBET.

Olette aivan oikeassa, että käännökset tarvitsee lisäresursseja - ei ole muuta tapaa ja et koskaan löydä tuote joka kääntää sivustosi ilman kustannuksia. Kuten jo mainitsin eniten aikaa tarvitsee odottaa Googlen käännös, kun se ei ole välimuistissa, ja tänä aikana teidän viestiketjut täytyy odottaa vastausta mitä on suurin vaikutus palvelimen kuormitusta. Voit asettaa isompi välimuisti aika elää - niin usein tarvittavat käännökset ovat jo välimuistiin. Mutta ei välimuistissa käännöksiä tahansa tuote on odotettava käännettäväksi. Ei ole muuta keinoa.

Huomaa, että ajattelee on rikki voi korjata sen.

Kuten jo kirjoitin sinulle, Kehitämme jatkuvasti vBET suorituskykyä. Ja minä jo kirjoitin teille, että olemme valmiita suorituskyvyn parannuksia, jotka ovat nyt beta vaiheessa vBET4.x. Tänään julkaisee uuden vBET4.x versio ylimääräisiä suorituskyvyn parannuksia. Ja kun bugit niille (mahdollisesti) korjataan siirrymme niitä parannuksia vBET3.x ei tarvitse työntää.

Lisäksi kukaan pakottaa maksanut toiselle £ 300 kuukaudessa palvelin - teet omat päätöksesi ja sinulla on paljon vaihtoehtoja tässä. Sisältää määrän vähenemisestä tuettuja kieliä, tai jopa vaihtamalla toiseen tuotteeseen jonka mainitsitte on paljon parempi. Olemme täysin ymmärrä, että ratkaisut, jotka käytät on mahduttava tarpeitasi ja mahdollisuuksia. Olemme iloisia antaa asiakkaillemme paremman ja paremman tuotteen. Ja olemme tietoisia siitä, että tilanteessa, jossa pyyntö on odotettava vastausta lomakkeen toiselle palvelimelle palvelimen kuormitus on isompi mitä tahansa ratkaisuja käytämme. Tulemme mielellämme jos pysyt meidän tuote ja määrittää sen sopivaksi yo mahdollisuuksiasi. Ja annamme teille käsi tällä alueella

Huomaa, että emme vain antoi uutta ratkaisua integroida Sitemap Generator. Jos olet integroitu - katso uusi integraatio ohjeet täältä: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Se lisää merkittävästi nopeutta Sivukartta sukupolven (foorumissa yli 12 kertaa).

Se on selvä kuin päivä minulle tämä mod on julkaistu ilman kunnollista testausta, ja selvästi omistaja ei ole kiinnostunut puuttumaan kysymyksiin.

Fail.

Tietoja ongelman ratkaisemiseen. Olen pahoillani. Olen virheellisesti olettaa, että antaa sinulle ensimmäisen vastauksen tähän informations, olin selvä, että käsittelemme asiaa:
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post

...

Ja olet 100% oikeassa - voimme tehdä sen paremmin, tulemme ja teemme sitä koko ajan Odota kunnes siirrymme kaikki parannukset, joita teimme aikana vBET4.x täytäntöönpanon

Jos voin antaa sinulle muutamia vinkkejä, - ole hyvä ja tarkista, miten voit optimoida vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Varsinkin haluta poistaa joitakin kielten ja estää merkityksetön sivuja robots.txt
    Viimeksi muokannut vBET; 19-03-10 at 03:02.

Michael, olet väärässä, tämä kuormitus ei johdu liikenne lisääntyy, se johtuu lukemisen ja kirjoittamisen käännökset MySQL.

Jos vBulletin tiimi voi lukea ja kirjoittaa MySQL kanssa pienellä kuormituksella miksi cant sinua?

Huono koodi ystäväni.
    Et oli jo huomata, että olemme suunnitelleet tukeminen cache järjestelmien (tiedosto ja nykyiset moottorit). Ole hyvä ja harkitse mitkä ovat teidän aikomukset tässä keskustelussa, ja se on menossa oikeaan suuntaan parantaa Tour palvelimeen valtio - jos se on edelleen piste.

Kysymyksesi olettaa, että kuormitus johtuu viestinnän MySQL. Voisitteko antaa meille lähde diagnosoimaan? Otamme mielellämme tutkia sitä

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja sarangan View Post
    Mikä versio käytit? Päivitä viime versioon - teimme suuren suorituskyvyn parannuksia. Monet käyttäjät kirjoitti kiitoksensa että näki suuren eron - varsinkin palvelin kuormitus alueella

Muokattu:
    Olen juuri tarkistanut foorumi ja vBET toimii siellä - Älä kirjoita vääriä lausuntoja vBET kunnossa.
    Viimeksi muokannut vBET; 22-04-10 at 14:58.

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •