Ymmärrän, että sinulla oli jo tuttu informations palvelimen kuormitus jonka annoin sinulle. Huomaa, että minulla ei ole tietoa miten kehittynyt on kukin tuhansien käyttäjiemme ja joka kerta annan perse täydellinen tieto voi olla hyödyllistä. Se ei tarkoittaa, että olen kohtelee sinua kuin idiootti - se tarkoittaa, että minä välitän antaa sinulle informations mikä voi olla hyötyä sinulle ja arviointi palvelimen kunnossa. Ole hyvä kohta minua muihin vapaisiin mod joka puhut mielelläni tehdä joitakin vertailussa Myös aina, kun on vapaus valita paras ratkaisu sinulle.
Tarkistin your forum uudestaan ja uudestaan näyttää reagoitava hyvin nopeasti. Antakaa minulle paras ajassa kykynä tarkkailija, mitä olet kirjoittamassa sinulle hitaita vastauksia ruuhka aikaan.
Jos haluat tarkistaa, miten liikenne muuttaa takia vBET - ota koitua raportti, joka näyttää kaikki liikenne käännössivujen - tämä on mitä olet ansainnut ansiosta vBET.
Olette aivan oikeassa, että käännökset tarvitsee lisäresursseja - ei ole muuta tapaa ja et koskaan löydä tuote joka kääntää sivustosi ilman kustannuksia. Kuten jo mainitsin eniten aikaa tarvitsee odottaa Googlen käännös, kun se ei ole välimuistissa, ja tänä aikana teidän viestiketjut täytyy odottaa vastausta mitä on suurin vaikutus palvelimen kuormitusta. Voit asettaa isompi välimuisti aika elää - niin usein tarvittavat käännökset ovat jo välimuistiin. Mutta ei välimuistissa käännöksiä tahansa tuote on odotettava käännettäväksi. Ei ole muuta keinoa.
Huomaa, että ajattelee on rikki voi korjata sen.
Kuten jo kirjoitin sinulle, Kehitämme jatkuvasti vBET suorituskykyä. Ja minä jo kirjoitin teille, että olemme valmiita suorituskyvyn parannuksia, jotka ovat nyt beta vaiheessa vBET4.x. Tänään julkaisee uuden vBET4.x versio ylimääräisiä suorituskyvyn parannuksia. Ja kun bugit niille (mahdollisesti) korjataan siirrymme niitä parannuksia vBET3.x ei tarvitse työntää.
Lisäksi kukaan pakottaa maksanut toiselle £ 300 kuukaudessa palvelin - teet omat päätöksesi ja sinulla on paljon vaihtoehtoja tässä. Sisältää määrän vähenemisestä tuettuja kieliä, tai jopa vaihtamalla toiseen tuotteeseen jonka mainitsitte on paljon parempi. Olemme täysin ymmärrä, että ratkaisut, jotka käytät on mahduttava tarpeitasi ja mahdollisuuksia. Olemme iloisia antaa asiakkaillemme paremman ja paremman tuotteen. Ja olemme tietoisia siitä, että tilanteessa, jossa pyyntö on odotettava vastausta lomakkeen toiselle palvelimelle palvelimen kuormitus on isompi mitä tahansa ratkaisuja käytämme. Tulemme mielellämme jos pysyt meidän tuote ja määrittää sen sopivaksi yo mahdollisuuksiasi. Ja annamme teille käsi tällä alueella
Huomaa, että emme vain antoi uutta ratkaisua integroida Sitemap Generator. Jos olet integroitu - katso uusi integraatio ohjeet täältä: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
Se lisää merkittävästi nopeutta Sivukartta sukupolven (foorumissa yli 12 kertaa).