Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 15

Thread: Enemmän kuorma ongelmia

Senior Member

Default Enemmän kuorma ongelmia

Ok, niin olen tehnyt runsaasti testejä.

Ajan 24hrs minun kuormitus nousee tasaisesti osaksi 30,00: n

Palvelimen uudelleenkäynnistys korjaa sen toiseen 24h.

Jos estän mod en tajua tätä ongelmaa.

Älä sano että on mod käytössä on vähemmän liikennettä kuin ei ole totta, Google lähettää edelleen sama liikennettä mod käytössä saamieni tilastot.

Selittäkää, kuormitus on minut hulluksi.

Senior Member

Kuulostaa botit lyövät käännössivujen kun mod on päällä. Sinun pitäisi tutkia optimoimalla Apache tai saada palvelimen enemmän prosessoritehoa. Käytätkö vboptimise tai minkä tahansa välimuistimekanismiin, kuten memcached?

Senior Member

Senior Member

Se todella kuulostaa käytössäsi on alimitoitettu palvelin. Olen täällä 8-core Nehalem kone (niin me tarkastelemme 8 enemmän virtuaaliydintä takia HT, yhteensä 16). Olen myös laajasti optimoitu tätä konetta käyttää minun omia tekniikoita sekä viitteitä siitä folks at vbulletin.com.

vBET nostaa minun kuorma noin 2,5 3.0-3.5, riippuen käyttäjien määrä, ja tämä ilmeisesti kasvaa perustuu välimuistia. En kuitenkaan usko, että on liian huono ollenkaan, koska minun samanaikaista käyttäjää vaihtelevat melko korkea 800 vieläkin suurempi 1200.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi Tietenkin käännös on otettava jossain määrin resursseja - ei ole taikuutta. Käännä sivu tarkoittaa ottamaan lähdön seurauksena ja muuttaa sitä. Koska tämän käännöksen aina kestää kauemmin kuin normaali sivu.

Ymmärrän, että et ole liian onnellinen on enemmän palvelimen kuormitusta, mutta huomaa, että vBET vie resursseja VAIN käännettäväksi. Normaalille sivut Se lisää vain lippua. Joten kaikki tämä ylimääräinen kuormitus tulee lisäliikennettä käännössivujen. Kuten kirjoitit liikennettä ei mennytkään heti käytöstä poistamisen jälkeen vBET (jos sinulla on se, kun se laskee käytöstä poistamisen jälkeen - luota minuun) ja palvelimen kuormitus on alhaisempi - On selvää - robotit ovat vielä indeksoinnin URL käännössivujen, käyttäjät ovat yhä löytää Google linkkejä käännössivujen. Joten sinulla on vielä sama liikennettä, mutta nyt käännetty linkkejä on yksinkertaisesti kopioida sisältöä - normaali sivulle, jota ei ole käännetty. Jos haluat pysyä vammaisten vBET Suosittelemme lisätä vallitkoon teidän. Htaccess-tiedoston, joka ohjaa kaikki käännössivujen normaaliin yksi, muuten voit löysä SEO koska päällekkäistä sisältöä.

Ymmärrän, että sinun mielestäsi meidän koodi on heikko. En tiedä mitä olet perustaa odotuksesi. Olemme nopein käännös mod VB - ei ole mitään mikä toimii paremmin. Käännös vie resursseja ja meidän mod vie se vähemmän kuin muihinkin. Näet kuinka nopeasti vBET voi työskennellä monilla foorumeilla. Jos sinulla on kysymyksiä palvelimella, sitten ota huomioon kokoonpanon muutokset tai lisäämällä palvelimen resursseja. Et aio sietää 20 litraa vettä 10 litraa ämpäri.

Ja olet 100% oikeassa - voimme tehdä sen paremmin, tulemme ja teemme sitä koko ajan Odota kunnes siirrymme kaikki parannukset, joita teimme aikana vBET4.x täytäntöönpanon

Jos voin antaa sinulle muutamia vinkkejä, - ole hyvä ja tarkista, miten voit optimoida vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Varsinkin haluta poistaa joitakin kielten ja estää merkityksetön sivuja robots.txt

Mikä on aika Response kääntää sivua? Mikä on suorittimen käyttö? Mikä on muistin käyttö? Jos se on hyväksyttävää silloin sinulla ei ole mitään syytä huoleen. Ihmiset usein pelkäävät lisäämällä palvelimen kuormitusta ja vaikka eivät tiedä mitä se tarkoittaa. 10 kertaa palvelimen kuormitusta ei EI tarkoittaa 10 kertaa enemmän resursseja käytetään. Se tarkoittaa vain sitä, että enemmän langat odottavat jonossa, mikä on täysin normaalia, koska juuri nyt sinun kierteet tarvitse odottaa Googlen vastaus, jos jotkut käännös ei välimuistissa vielä. Niin kierre on odottaa Googlen vastaus ja se kestää N CPU ollenkaan tänä aikana. Siksi, että palvelimen kuormitus ON isompi, vaikka vBET voisi ottaa mitään resursseja ollenkaan (mitä tietenkään ei ole mahdollista).

Tietoja kaatuu palvelimesi - se on tietenkin palvelimen kysymys. Se tapahtuu ajoittain. Minulla oli samanlainen ongelma minun palvelimeen. Se oli aiheuttanut joidenkin Apache bug joten yksi Apache lanka oli kasvussa ja kasvaa kanssa muistin käyttö, kunnes koko muistia kului ans palvelimen välimuistissa. Vain yksi lanka käyttäytyy kuin että - muut Apache kierteet oli normaali. Olen soittanut Apachen asetustiedoston ja ongelma on ratkaistu. Luulen että Apache oli vain joitakin muisti vuotaa - muistaakseni laitoin alempi arvo pyyntöjä, jotka voidaan pitää yhdellä säiettä. Joukossa oli myös muita muutoksia. Ehdotan tarkistaaksesi muistin käyttöä ja seurata sitä jonkin aikaa. Lisäksi se voi olla hyödyllistä tarkistaa keskimäärin käyttämän muistin määrää yhden Apache lanka, teimme hieman laskelmia ja asettaa asianmukaiset arvo max lankoja Apache.

Jos sinulla on kysymyksiä ota vain kysyä
    Viimeksi muokannut vBET; 17-03-10 at 00:53.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hei - Olen vain oli your forum se kääntää erittäin nopea ... Joten mitä tehdä vaatimuksen siitä ja miksi niin vihainen asenne vBET, kun olet supernopeaa käännöspalvelu? ...

Ole hyvä ja harkitse mitä palvelimen kuormitusta tarkoittaa. Ymmärtäminen sen merkitys voi olla erittäin hyödyllistä ymmärtää, mitä tapahtuu palvelimella ja kuinka se voi liittyä viestiketjut, jotka odottavat jonossa ei sillä teillä ei ole resursseja, vaan odottavat vastausta muilta palvelin (Google tässä tapauksessa).

Mielestäni sinulla on erittäin nopea käännöksissä ja sinulla ei ole mitään syytä huoleen

Senior Member

Olen ollut rakennuksilla 10 vuotta, olen täysin tietoinen 10x kuormitus ei tarkoita 10x resursseja, lakattava hoitamasta minua kuin idiootti ja lusikka ruokinta minua roskaa. Kylmät tosiasiat ovat tämän mod vs muut vapaa mod teidän kuorma on mega. Ja ruuhka-aikoina sivustoni on nyt hidas ja välinpitämättömiä. Kyllä, sivut kääntää nopeasti ruuhka-, mutta kustannukset hitaalla palvelimella myöhemmin päivällä. Olen quad core, raid 15k SAS-palvelin, joka on optimoitu vain hienoa, se ajaa 0,50 pitkin päivää ennen tätä suurta liikennettä. On vBET koodi, joka lisää kuormitusta ja tekee palvelin hidasta ruuhka-aikoina, se on tosiasia, se ei lisää liikenteen, minulla on ollut sama liikenne ja botit ennen ja palvelin selviytyi hyvin, se on käännös tuote. Ajan. Vauhtia ja korjata sen, olen todella dont halua maksaa toiselle 300 € kuukaudessa palvelin päivittää vain juosta MOD lol.

Senior Member

Kuinka monella kielellä teillä on käytössä? Kuinka monta viestiä sinulla on? Onko sinulla vBSEO ja sivukartta generaattori asennetaan? Kuinka monta botit lyövät sivuston päivä?

Senior Member

Hi!

32 kielellä käytössä.

100000 viestiä.

vBSEO ja sivukartta asennettu.

Sitemap plugin sanoo 1000.000 sivua indeksoidaan päivä.

Tosiasia on, jos estän mod ja käynnistä palvelin, botti ja käyttäjät ovat yhä osuvan minun palvelin sama kuin ennen, samat sivut ovat edelleen googles indeksiin ja näin saan saman liikenteen käytössä vai ei.

Ainoa ero on, että mod käytössä botit ja Google-haun päästä Englanti sivulla, joten liikenne on sama, ainoa ero on niitä näe käännetty sivu, jolloin vältetään modeja tietokantaan kysymyksiä.

Se on selvä kuin päivä minulle tämä mod on julkaistu ilman kunnollista testausta, ja selvästi omistaja ei ole kiinnostunut puuttumaan kysymyksiin.

Fail.

Senior Member

Michael, olet väärässä, tämä kuormitus ei johdu liikenne lisääntyy, se johtuu lukemisen ja kirjoittamisen käännökset MySQL.

Jos vBulletin tiimi voi lukea ja kirjoittaa MySQL kanssa pienellä kuormituksella miksi cant sinua?

Huono koodi ystäväni.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •