hmm luulin dragonbyte oli ainoa vaihtoehto, kun vbseo. anna minun tutkia poistamalla kaikki yhdessä
hmm luulin dragonbyte oli ainoa vaihtoehto, kun vbseo. anna minun tutkia poistamalla kaikki yhdessä
Nopea Q.. katsot rakennettu versio vb 4.5 voin melko paljon pitää kaikkia url-osoitteita, koska ne ovat, mutta sen ei lisätä .html oletuksena ja näen oman url: n gere lisäämällä .html apua, että olisi hyvä, koska se näkyy, että ei ole vaihtoehto sisällä ystävällinen URL-osoite-kohtaan.
Q2 - olen edelleen sidottu VBSEO toiminnot kanssa VBET, en muista jos oli mod/asetus KÄYTTÄÄ VBSEO kanssa VBET, että en voi paikantaa poistaa samoin.
Toivon, puhdistaa tämän kaikki ylös ja saada toimi oikein täällä pian! kiitos
Tällä foorumilla meillä on vielä vBSEO. Käytämme natiivi vBulletin SEO meidän testi foorumi ja siellä meillä ei ole lisätty .html
Vuonna internetissä löydät artikkeleita siirtymässä vBSEO natiivi vBulletin SEO. Yksi niistä: https://www.vbulletin.com/forum/foru...and-fixing-url
Tämä yksi ei ole täydellinen - se ehdottaa 301 uudelleenohjaus vanhasta URL-osoite, mutta sen jälkeen vBulletin pitäisi käyttää itse toisen 301 redirect hänen uusi SEO URL. Tämä ei ole täydellinen suorituskyky (1 ylimääräinen uudelleenohjaus), mutta tämä tapahtuu vain niille, jotka tuli vanhasta URL-linkkejä tai indeksoitu sivuja. Ajan myötä Google saa indeksoida sen ja jos 301 käytetään sen pitäisi olla ilman vahingoittaa SEO (Google vain tietää, että sivu on uusi URL-osoite). Voit etsiä muita artikkeleita, ehkä tulet huomaamaan, miten ohjata suoraan uusi URL-osoite. Joka tapauksessa - tämä on yksi ratkaisuista.
Kokoonpano vBulletin toiminnallisuutta ja muut modit on pois meidän laajuus. Autamme sinua vBET kokoonpano. Voit kysyä vBulletin joukkue noin kotoisin SEO kokoonpano, koska tämä on niiden toimivuus ja he tietävät sen parhaiten.
Joten sinun ei pelkää VBSE kysymyksiä wioth turvallisuus? Minulla on täysi lisenssi alkaen VBSEO vielä ole varma, jos voin DL koodi enää, vaikka.
Olisi jään uudelleen ohjata kaikkia url-osoitteita uusille kuin ystävällinen url-osoitteita, luulen, hieman pelkää massa siirtää vaikka
Meillä ei ole ollut mitään turvallisuus ongelmia vBSEO ja me eivät ole tietoisia tällaisista.
Jos muutat SEO linkit sinun pitäisi tehdä uudelleenohjaus. Muuten menetät oman liikenteen yhteydet ulkomaailmaan (jossa pistettä ei ole olemassa olevia Url-osoitteita) ja menetät vuonna hakukoneet joka tulee nähdä, että kaikki on jo indeksoitu sisältö katoaa. Sivut, uudet Url-osoitteet indeksoidaan kuten uutta sisältöä sen sijaan, että vain indeksoidaan alla uusi osoite. Siksi olemme 301 uudelleenohjaus - ei vain ohjata, mutta myös kertoa, että vanha sisältö on muuttunut pysyvästi, sen osoite. Tämä on yksi syy, miksi emme halua muuttaa meidän SEO moottori, mutta jos olet jo tehnyt sen, sinun pitäisi huolehtia siitä uudelleenohjaus vanhoista Url-osoitteista uusiin.
En halua muuttaa sitä lol, mutta minun on apperently. VBSEO on 2 suurta hyödyntää ja siksi se suljettiin. Olin osuma, jossa on yksi melko kova, jos kaikki google liikennettä oli uudelleen suunnattu.
Kiitos tietoja. Mielestäni merkittävä syy sulkeminen vBSEO on, että toiminnallisuus on jo mukana koska vBulletin 4.0, niin ihmiset lakkaavat ostamasta vBSEO. Ei ollut mitään järkeä viettää toisen dollaria jotain, mitä sinulla jo on. Muuten vBSEO joukkue olisi vain tehdä päivityksen ja päästä eroon hyödyntää. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Tällä hetkellä voin merkitä tätä säiettä kuin ratkaistu, koska saamme selville, että siellä on mitään vikaa vBET tällä alueella, et vain käyttöä ei tueta SEO moottori. Voit käyttää natiivi vBulletin SEO moottori vBET ilman mitään ylimääräisiä plugins. Siinä tapauksessa, jos päätät tehdä sen, ja on vielä kysymyksiä, kirjoita tänne tai avata uusi viestiketju.
VBSEO sulkeneet ovensa, kun virus iski, ei ole päivitys! Odotan poistaa kaikki yhdessä ja mennä vb rakennettu, mutta täytyy ottaa se hitaasti