Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294)

Jäsen

Default Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Finnish
    Translated text
    Koska olen päivittänyt vBET, kun nimeän keskustelu tästä virheestä:

Varoitus: Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Varoitus: Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Miten korjaan tämän?
    Kiitos
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Antakaa meille tarkan versionumeron käytetty vBET, vBulletin, vBSEO (jos käytössä).

Kerro myös meille, mihin suuntaan olet uudelleennimeämisen keskustelua ja teet sen normaali tai käännetty sivu?

Jäsen

Translated text
    VBET on viimeinen versio Olen asentanut on sinun ja vBSEO 3.3.2.
    Tuosta virheen kun nimeän keskustelua alkukielellä, ja vaikka yritän siirtää keskustelua yhdestä kategoriasta toiseen.
    Original text

En voi jäljentää meidän foorumeilla joten minun täytyy hieman apua teidän puolellanne

OK - Tarkistin lähde ja se on aiheuttanut joidenkin plugin avulla koukku "postbit_display_complete". vBET on 2 plugins tällä koukulla. Voisitteko selvittää kumpi aiheuttaa ongelmia teidän foorumia? Voit tehdä sen vain poistamalla kerrallaan ja tarkista se ongelma on edelleen olemassa. Jos kyllä sitten ota se käyttöön ja poistaa toinen. Jos vielä löydy, kokeile kopissa käytöstä. Jos se on vielä olemassa - niin luultavasti se ei vBET vika - kokeile tehdä poistaa koko vBET ja tarkistaa.

Tulet poistaa plugin Admin CP-> Plugins & Tuotteet -> Plugin Manager
    Tulet poistaa koko mod Admin CP-> Plugins & Tuotteet -> Hallitse Tuotteet

Anna minun tietää tulokset. Jos PM minulle käyttöoikeustiedot aion tarkistaa sen itse

Jäsen

Translated text
    Yritin poistaa BB Enterprise Kääntäjä ja sama virhe, mutta tämä virhe on alkanut antaa minulle päivä, kun olet asentanut.
    Keneltä voin kysyä sitten ratkaista?
    Original text

Ymmärrän, että näet virheen jälkeen alkavilla vBET on asennettu. Mutta kuten näette vBET ole mitään tekemistä sen kanssa, koska virhe näkyy edelleen, kun vBET ei ole käytössä. Niin myös joitakin muita muutoksia oli tehtävä omalla foorumilla. Ehkä jokin muu modi on myös lisätty, tai joitain muuttunut.

Katso ensin selvittää kuka on syyllinen. Joten poistaa yksitellen kaikki plugins jotka työskentelevät koukku "postbit_display_complete" - aina tarkistaa Onko sinulla vielä virhe. Kun päättää, kuka on syyllinen niin ota yhteyttä kirjoittaja mod joka tekee sotkua. Jos sinulla on vielä joitakin kysymyksiä - käänny

Jäsen

Translated text
    miten voin selvittää, mitä ovat plugins, jotka toimivat postbit_display_complete?
    kiitos
    Original text

Go yo sinun Admin CP -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager ja löytää kullekin postbit_display_complete

Jäsen

Translated text
    No, minulla on poistettu käytöstä yksi kerrallaan, ja olen huomannut, että ongelmia, kuten: on "passiveVid - Korvaava showthread".
    Mutta mikä on tekosyy?
    Pidän sitä pois?
    Kiitos
    Original text

Siirry Kirjailija tämän modin ja kysyä häneltä, mitä tapahtuu

En voi olla vastuussa muiden modeja tai tiedä, miten toimivat kaikki nykyiset mods - Anteeksi en voi auttaa sinua enemmän ja toivon, että apuani kelpasi

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •