Antakaa meille tarkan versionumeron käytetty vBET, vBulletin, vBSEO (jos käytössä).
Kerro myös meille, mihin suuntaan olet uudelleennimeämisen keskustelua ja teet sen normaali tai käännetty sivu?
En voi jäljentää meidän foorumeilla joten minun täytyy hieman apua teidän puolellanne
OK - Tarkistin lähde ja se on aiheuttanut joidenkin plugin avulla koukku "postbit_display_complete". vBET on 2 plugins tällä koukulla. Voisitteko selvittää kumpi aiheuttaa ongelmia teidän foorumia? Voit tehdä sen vain poistamalla kerrallaan ja tarkista se ongelma on edelleen olemassa. Jos kyllä sitten ota se käyttöön ja poistaa toinen. Jos vielä löydy, kokeile kopissa käytöstä. Jos se on vielä olemassa - niin luultavasti se ei vBET vika - kokeile tehdä poistaa koko vBET ja tarkistaa.
Tulet poistaa plugin Admin CP-> Plugins & Tuotteet -> Plugin Manager
Tulet poistaa koko mod Admin CP-> Plugins & Tuotteet -> Hallitse Tuotteet
Anna minun tietää tulokset. Jos PM minulle käyttöoikeustiedot aion tarkistaa sen itse
Ymmärrän, että näet virheen jälkeen alkavilla vBET on asennettu. Mutta kuten näette vBET ole mitään tekemistä sen kanssa, koska virhe näkyy edelleen, kun vBET ei ole käytössä. Niin myös joitakin muita muutoksia oli tehtävä omalla foorumilla. Ehkä jokin muu modi on myös lisätty, tai joitain muuttunut.
Katso ensin selvittää kuka on syyllinen. Joten poistaa yksitellen kaikki plugins jotka työskentelevät koukku "postbit_display_complete" - aina tarkistaa Onko sinulla vielä virhe. Kun päättää, kuka on syyllinen niin ota yhteyttä kirjoittaja mod joka tekee sotkua. Jos sinulla on vielä joitakin kysymyksiä - käänny
Go yo sinun Admin CP -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager ja löytää kullekin postbit_display_complete
Siirry Kirjailija tämän modin ja kysyä häneltä, mitä tapahtuu
En voi olla vastuussa muiden modeja tai tiedä, miten toimivat kaikki nykyiset mods - Anteeksi en voi auttaa sinua enemmän ja toivon, että apuani kelpasi