AdminCP -> vBET -> käännös tarjoajien saatavuus. Onko sinulla mod_rewrite käytössä?
AdminCP -> vBET -> käännös tarjoajien saatavuus. Onko sinulla mod_rewrite käytössä?
Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 01-10-15 at 18:52.
On Kääntäjä tarjoajien vain google oli aktiivinen alusta.
mod_rewrite on asennettu oletuksena apache
verkonhaltija lukuun ottamatta valkoista merkkiä, antaa minulle virhe-Varoitus: ei Voi muuttaa ylätunnisteen tietoja - otsikot jo lähettänyt .../includes/vbenterprisetranslator_functions.php linja 223
Oletko testannut sinun VERKONHALTIJA jälkeen minun viimeinen viesti? Korjasin vähän yksi vBET tiedosto ja haluaisin nähdä, jos VERKONHALTIJA ei toimi. Tämä varoitus ja valkoinen sivu on tunnettuja ongelmia, joiden ratkaisu pyörän pitäisi olla helpompaa.
Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 02-10-15 at 08:24.
TOIMI.
yksi kysymys, kuutiota jätän linjat olet lähettänyt minut jättää url-osoitteita?
myös silloin, kun olen valitse kieli koodaus pitää asettaa selaimen unicode-järjestelmää, jotta näyttää oikeat merkit. On olemassa tapa näyttää käännetty kielellä, ilman että täytyy valitse koodaus selaimen?
Viimeksi muokannut rafail; 02-10-15 at 11:24.
Älä poista jättää URL-osoite. Tämä mahdollistaa liitteitä ei voi jäsentää. Jos näet valkoisesta sivun et vaihda palvelimen kokoonpanon, valkoinen sivut tarkoittaa yleensä ongelmia yhteyden käännös tarjoaja.
Jo odotan ja testit merkistön koodaus kysymyksiä.
Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 02-10-15 at 11:33.
Myös käännössivujen kuvan attachemnts eivät näy. ole hyvä ja tarkista, että myös
Olen muuttanut Kieltä ja ilmauksia>Language manager - >muokkaa asetuksia ja muokata "HTML-merkistö" "UTF-8" ja koodaus-ongelma ratkaistu.
Ainoa ongelma on nyt, että liitteet eivät näy käännössivujen
Oletko voisi näyttää tällaisen linkin, josta liitteet näkyvät ole käännetty hotellipoika, ja jos ne eivät näy käännetyn sivun?
Korjasin liitteet tekemällä korjaa liitteen taulukoissa (admincp>korjaus/optimoida taulukot)
Minun johtopäätökseni (kaikki vb5 käyttäjille, jotka haluavat asentaa tämän laajennuksen niiden foorumeilla):
Tämä lisäosa oli joitakin asennusongelmia, jotka olivat kiinnitetty "Marcin Kalak" Auttaa (Kiitokset)
Voit asentaa sen Vbulletin 5.1.9 sinun täytyy muokata "/core/includes/config.php" lisäämällä tämän rivin lopussa:
PHP-prosessori on oltava "VERKONHALTIJALLA" , ole "CGI". Joten jos sinulla on "cgi" sinun on chage se "VERKONHALTIJALLA" palvelimella. On WHM cpanel sitä voi muuttaa menemällä " - Palvelun palveluasetukset>PHP Määrittää mainoksen Common" Ja valitse sieltä "PHP 5 Esittäjä" "VERKONHALTIJALLA"$ Config ['Muut'] ['admincpdir'] = 'admincp';
.Htaccess pitäisi olla alkuun nämä rivit:
Ja pää tämä rivit:RewriteEngine
Valinnat FollowSymLinks
RewriteRule Arkisto / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? kieli = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 [L, QSA]
Sinun täytyy lisätä lisää "AdminCP->vBET->Käännös Asetukset->Ohita Url-osoitteet":RewriteCond% {QUERY_STRING}! Ohjataan =
RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(core|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?ohjataan=$1 [L,QSA]
Ja siirry "Admincp>Kieltä ja ilmauksia>Language manager - >muokkaa asetukset" ja muokata "HTML-merkistö" "UTF-8"/filedata/
/hae
/image.php
Ja Vbet Kääntää plugin toimii Vbulletin 5.1.9
MUOKKAA 27-12-15: kun joku on parempi tarkistaa, löysin monia ongelmia, sivua ei ole vielä käännetty, ja monet db virheet tapahtuivat....
Viimeksi muokannut rafail; 27-12-15 at 14:47.
Olen iloinen, että olen auttanut sinua. Seuraavan version vBET ei ole tarpeen muuttaa config-tiedosto.