Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 3 ja 3

Thread: 404 virheitä

Jäsen

Default 404 virheitä

Olen löytää kun URL sisältää 'tai% niiden tuottamista 404 virhe käännössivujen. Onko mitään tapaa strippaus nämä merkkiä ulos?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Olen juuri tarkistanut palvelimellamme ja se toimii hyvin (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1600).

Varmista, että käytät viimeisin versio vBET. Tarkista Onko vBSEO kokoonpano on tarkoituksenmukaista mukaan integraatio ohjeiden readme.html päässä vBET paketti. Jos sen jälkeen ongelma on edelleen olemassa meihin yhteyttä ja lähettää lisätietoja by PM.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ok. Huomasin että palvelimella asia oli täsmälleen%-merkkiä. Ja näyttää siltä, että kun se oli mukana jotain syöksyi. Htaccess kirjoittamasta tasolla. Se jopa ei asianmukaisesti ohjata vbenterprisetranslator_seo.php niin vBET ollut edes ole mukana vielä. Tiedän, että se toimi ilman käännöstä, mutta tuntuu että kun uudelleenohjaus parametrit oli mukana ja% oli URL se ei toimi enää palvelimella.

Ongelma ratkaistu halkaisemalla% hahmo ei ole käännetty linkkiä. Olen jo se palvelimellesi. Ratkaisu on Räätälöity merkin korvaaminen / Include / config_vbseo.php. Joten jos se on tyhjä ennen kuin se näyttää tältä nyt:
    PHP Code:
    $vbseo_custom_char_replacement = array('%' => ''); 
    Viimeksi muokannut vBET; 24-02-10 at 22:12.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •