Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 14 ja 14

Thread: Käännös lippuja ei näy

  1. #11
    Jäsen
    Liittynyt
    Elo 2012
    Sijainti
    Atlanta
    Viestejä
    39

    Default

    minun täytyy käyttää sitä useampaan kuin yhteen tyyliin kerrallaan. Mobile tyyli on matkapuhelimiin ja vain tulee smartphone kun kävijä vierailee sivustolla. Muuten he näkevät vB4 oletustyyli.

    Miten käytän sitä enemmän kuin yksi vielä kerrallaan?

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja Marcin Kalak View Post
    Merkinnän lisääminen mobiili tyyli:
    1. Avoinna AdminCP -> tyylejä ja malleja -> Style Manager -> oletus tyyli - > Muokkaa malleja -> vbenterprisetranslator_flags.
    2. heilahdus arvo Tyyli alkaen Oletustyyli että mobile tyyli.
    3. Tallenna malli.
    Jos haluat lisätä muita vBET mallin (esim merkinnän lisääminen käännetty viestejä) sitten tuo muiden tarvitaan vbenterprisetranslator tyylejä.

  2. #12
    Jäsen
    Liittynyt
    Elo 2012
    Sijainti
    Atlanta
    Viestejä
    39

    Default

    Unohda en tajunnut sitä ulos. Olen kopioinut vbenterprisetranslator tyyliin yli mobile tyyli sen sijaan vaihtaa se. Nyt vBET toimii sekä tyylejä. Kiitos vinkistä. Voit halutessasi lisätä tätä sinun asiakirjat, jotta muut tietävät.

  3. #13
    Banned
    Liittynyt
    Elo 2012
    Viestejä
    481

    Default

    Tuomisen jälkeen mallin vBET mobile tyyli, voit asettaa arvoon {vb:raaka-vbenterprisetranslatorflags} sekä mobiili-tyyli ja oletustyyliä. Liput eivät näy mobile tyyli, koska mobiili-tyyli ei ollut mallin vbenterprisetranslator_flags.

  4. #14
    Banned
    Liittynyt
    Elo 2012
    Viestejä
    481

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja mykkal View Post
    Unohda en tajunnut sitä ulos. Olen kopioinut vbenterprisetranslator tyyliin yli mobile tyyli sen sijaan vaihtaa se. Nyt vBET toimii sekä tyylejä. Kiitos vinkistä. Voit halutessasi lisätä tätä sinun asiakirjat, jotta muut tietävät.
    Olen iloinen, että voisin auttaa sinua.

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •