Katso esimerkki: V'mail ongelmia w / lukitsematon 3 ***
Lipun linkkejä alareunassa aikovat / *** / t194603-v "
Kaikki "lakkautetaan
Katso esimerkki: V'mail ongelmia w / lukitsematon 3 ***
Lipun linkkejä alareunassa aikovat / *** / t194603-v "
Kaikki "lakkautetaan
Okei jotain outoa on tapahtumassa. Koska sana m otorola (ilman asettaa) suodatetaan tämän sivuston URL-osoite on uudelleenohjattu. On uudelleenohjaus "on muuttumassa % 27. 27 % url asiat toimivat hyvin. Jos korvaat % 27 "näet, mitä tarkoitan. Sama ei tapahdu tällä foorumilla, olen arvaamaan, koska vbSEO URL-asetukset eivät salli erikoismerkit.
vBSEO pitäisi leikata tai korvata erikoismerkkejä. En ole löytänyt linkin sivuston erikoismerkeillä. Tehdä vBSEO ei korvattu jossain erikoismerkkejä linkki?
Hahhaa Tuemme vBET, ei vBSEO kokoonpano.
On yhteyksiä " näkyy sivuston? Aiheuttaako joka asia te kaivata jotta astua " manuaalisesti?
Voit yrittää lisätä sääntö AdminCP -> vBSEO -> Ohjauspaneeli - > ehdot Setings -> merkin vaihto.
Merkin vaihto toimi, ellet poista ja korvaa muita kuin englanninkielisiä merkkejä URL on. Jos se on päällä sitten luonnollisesti kuin Englannin kielen merkkejä ovat sitten poistettu/korvattu
Oletko kokeillut lisää sääntö, joka Määritä mukautettu merkin tilalle vuonna AdminCP -> vBSEO -> Ohjauspaneeli - > ehdot Setings -> merkin vaihto?
On yhteyksiä "ilmestyy sivuston? Tarkoittaako tämä aiheuttaa ongelman, sinun täytyy syöttää "manuaalisesti?
Kyllä olen lisännyt tätä sääntöä: ' & #039; "= >'' mutta sillä ei ole vaikutusta. Olen myös yrittänyt muuttaa "Poista käytöstä"urlencoding"URL-osoitteissa?" mutta tämä ei toimi oikein.
Ainoa syy olen huomannut tätä johtuu Google haluaa ottaa koodatun URL-osoitteen ja muuttaa koodauksen merkki. Edellisessä esimerkissä % 27 muutetaan "ja sitten Google indeksoi eri kielillä" URL-osoitteen. Mutta tällöin URL: n ovat sulku. Jos muutat % 27 "käsin se ei ohjaa % 27.