Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 5 ja 5

Thread: Ohita url ei toimi

Senior Member

Default Ohita url ei toimi

Aiemmin teimme käsin kiertää korjata tämän ongelman, mutta nyt, jälleen kerran tämä on osoittautumassa kysymys.

Olen foorumi, joka toimii linkkinä ja suoraan osoittaa mysite.com / lensreviews.

Lisäsin "lensreviews 'to ohittaa url vaihtoehto, mutta joka kerta käyttäjälle käännökset osumia kyseistä linkkiä, se menee mysite.com / forums / lang / lensreviews

Neuvoja? Voit testata tämän vieraana foorumiini kotiin.

Senior Member

Update: tämä tapahtuu pelkästään kirjautuneet käyttäjät kieleen asettaa heidän profiilissaan. Yritä kirjautua niin *********
    Viimeksi muokannut vBET; 15-02-10 at 12:39. Syy: Esti pääsyn yksityiskohdat

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Olen juuri menossa sinne. Pyydämme myös omaan turvallisuutta ei lähetä julkisesti mitään käyttöoikeustiedot. Ole hyvä ja lähetä ne on PM. Olen muuttumassa viestisi poistaa nämä tiedot.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Menin sinne ja kirjautuneena Testaa tilin. Ohjattiin Saksan käännös (oletan, että testi käyttäjä on asettanut saksa oletuskieli). Ensin avasin lähde HTML ja löytää jokaisen "lensreviews" siellä - kaikki linkit ovat kunnossa (niin ilman kieltä). Sitten olen tarkistanut yksi niistä klikkaamalla sitä ja se myös toimi hyvin - kohdesivun ei ollut käännetty.

Tarkista se. Jos ongelma on vielä olemassa antakaa meille tapa jäljitellä sitä. Kuvaillaan tässä ei toimi.

Senior Member

No, tämä on hyvä uutinen minulle! Jotkut jäsenet ovat kuvanneet tätä asiaa, ja olen pystynyt toistamaan sitä aikaisemmin, mutta se ei tapahdu enää minulle joko. Ehkä se johtuu Muutin "lensreviews" muotoon "/ lensreviews 'in sivuuttaa URL vaihtoehto äskettäin. Kiitos!

Kiitos myös poistaa Testaa tilin kirjautumistietoja

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •