Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 14

Thread: Asennusta ei voi poistaa vbet rikkomatta foorumi

Senior Member

Default Asennusta ei voi poistaa vbet rikkomatta foorumi

Hei kaverit,
    Olen kaivata jotta uninstall vbet, olen poistanut kautta admincp ja vbet on mennyt, mutta jos yritän poistaa vbet tiedostot pois minun palvelimen (yritän palata minun tarjoilija standardin tiedostoja vain ennen uudelleenasennusta, juuri mitä tarvitsen) se tappaa minun foorumi!? Tässä on virhe saan jos yritän poistaa tiedostoja kautta admincp poistamisen jälkeen:

Varoitus: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: epäonnistua jotta auki höyry: ei moinen arkistoida eli osoitekalenteri kotona /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Vakava virhe: require() [function.require]: epäonnistunut avaaminen edellyttää ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/vapautusliike/php: / usr/local/lib/php "), /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Olen poistanut kaikki vbet säännöt .htaccess.

Mitään ideoita miten korjata tämä?

Terveisin,
    Simon

Banned

Tämä näyttää siltä, että ei poistamalla joitakin plugin vBET tai ei poistamalla integrointi vBET joidenkin plugin. Onko sinulla vBSEO? Yritä poistaa käytöstä kaikki koukut/plugins (Lisätietoja).

Senior Member

Minulla ei ole vaihtoehtoa, sammuta kaikki plugins, minulla oli vbseo mutta olen yrittänyt päästä eroon!, kun yritän uninstalling vbet saan kaikenlaisista asioista, se tekee minut hulluksi!

Banned

Ennen asennuksen poistamista vBET täytyy poistaa sen integrointi vBSEO. Ennen asennuksen poistamista vBET myös yrittää poistaa kaikki koukkujen config.php (Lisätietoja).

Senior Member

Minä annan sen toisen mennä, VBSEO on poistettu, joten en tiedä mitä tarkoitat integraatio? VBSEO säännöt on poistettu .htaccess. missä muualla minun pitäisi etsiä?

Banned

Jos olet poistanut vBSEO voit myös poistaa integrointi vBSEO vBET.
    Lähetä minulle PM helppopääsyisyydestä Admin CP ja FTP. Tarkistan, mitä siellä tapahtuu

Senior Member

PM lähetetään

Banned

Aiemmin uninstalling vBET on poistettava kaikki sen. Löysin integroiminen modules/recentthreads.php linjat 255-260. Jos olet tehnyt joitakin muita integrointi vBET sitten poistaa ne.

Senior Member

Kiitos tästä, olen unohtanut vbacmp, nyt yritän ja puhdistaa ja poistaa - i kertoa, miten se menee!

Senior Member

Uninstalled vbet sitten alkoi vbet tiedostojen poistaminen ja koristeltu nyt kuluva:
    Varoitus: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: epäonnistua jotta auki höyry: ei moinen arkistoida eli osoitekalenteri kotona [path]/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Vakava virhe: require() [function.require]: epäonnistunut avaaminen edellyttää ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/vapautusliike/php: / usr/local/lib/php "), /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •