Ehkä käännös ei tule läpi, en tiedä, mutta 5 kertaa en pyydä teitä muuttamaan mitään tuotteen. Kysyn vain teiltä, mitä rikkoo 4.1.12!
Ehkä käännös ei tule läpi, en tiedä, mutta 5 kertaa en pyydä teitä muuttamaan mitään tuotteen. Kysyn vain teiltä, mitä rikkoo 4.1.12!
Teidän versio VB tilaus hakaset on viallinen. Viimeisin versio VB tämä ongelma ei ilmene. Tämä ei ole asia, joka liittyy vBET, mutta vb. Tuemme vBET ja sen integrointi uusin versio VB ja muut liitännäisen lokitiedot.
Okei. Mikä koukku olet viittaavat? Olen tutkinut class_bootstrap.php ja parse_template/process_templates_complete koukut ovat samassa paikassa 4.2.2 kuten 4.1.12. Sama koskee global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown ja vastaavilla tiedostoilla.
Tiedän.
Okei tein päivityksen 4.2.2, koska olin kyllästynyt odottamaan vastausta. Nyt minulla on kokonaan uusi joukko ongelmia: http://www.vbenterprisetranslator.co...lated-URL.html
Okei. Vastasin tähän aiheeseen.
Kiitos. Nämä asiat on korjattu.
Nyt, jos olen puuttuu jotain, en silti näe liput ja rel-varajäsen Tunnisteet käännetä. Ne ovat aivan kuten he olivat 4.2.2 kaupungin 4.1.12.
Viimeksi muokannut tavenger5; 14-12-13 at 14:34.
OK. Me työskentelemme ja testi tässä asiassa.
OK. Olen keksinyt ratkaisun. Koukkujen järjestystä teille saattaa olla erilainen kuin omamme, vaikka meillä on sama versio VB.
Nopeaa ratkaisua tähän kysymykseen.
- Siirry AdminCP -> Plugins ja tuotteet -> Plugin Manager -> tuotteen: vB Enterprise Kääntäjä
- Muokkaa -laajennus Kääntää linkki kierre
- Muutos Koukun sijainti että Fetch_threadinfo
- Vaihda php koodi koodi:
PHP Code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
- Tallenna -laajennus ei tue selainta.
Vikamuistin tyhjentämisen jälkeen vieraana välimuisti vaihtoehtoiset merkit olisi käännettävä oikein.
Olen iloinen voidessani auttaa teitä.
Käytän edelleen syyn etsiminen eri toimeksiantojen koukkuun.