Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 19 ja 19

Thread: Hehkeä asettaa, ei toimi kun integrointi VBSEO uusin versio

Banned

En näe ongelmia uudelleenohjaukset. Linkkejä, että olet antanut, liikkuvat minun http://mymodeltalk.com/Jobs/de/model-Castings-Acting-Auditions-Texas/1157232-female-model-21-for-GPA-Golf-Tournament.html.
    Ovat koestuksessa olet kirjautuneena?
    Kerro virheellinen uudelleenohjaus esimerkki.

Banned

Ei vastausta - tarkasteli asiaa on mennyt. Jos et kirjoita tähän.

Jäsen
    Sijainti
    Atlanta

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Marcin Kalak View Post
    Kyllä olen edelleen ongelmia ja olisi todella appreaciate se tokko te ajaa etsiä itse. Yritin vastata kun palasin lomalta, ja sivustosi on poissa. Valitse kieli ja yrittää postitse porautua tuohon ohjaa mitään. Esimerkiksi: http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/Models/1162426-a.html uudelleenohjaus http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/model...t_delay0x.html.

Myös foorumi kuvakkeet eivät Näytä mutta base href on määritetty oikein. Olen tehnyt asennuksen neljä kertaa turhaan ja ovat yrittäneet korjata tämän neljän kuukauden ajan. En ole oikeastaan saanut apua teidän tukenne. Huonompi... Google pienenee minun sijoitusta hakutuloksissa uudelleenohjauksia ja huonoja yhteyksiä.

OLE ONNELLINEN OLLENKAAN. Siltä, että todellinen tech tukipalvelu haluta tarkistaa sivuston ja asennuksen itse.

Banned

Näen ongelman ja työskentely korjata.
    Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 23-05-13 at 22:01.

Jäsen
    Sijainti
    Atlanta

Kiitos. Kiitos niin paljon. Uskokaa minua se on turhauttavaa asia käsitellä.
    Minä apprecia te työtänne.

Banned

Sinulla on ristiriidassa plugin, koska se ei lataa vBET global_complete koukku.
    Tarkistin tämän ristiriidan muuttamalla AdminCP->Plugins & Tuotteet->Plugin Manager->vB Yritys-Kääntäjä global_complete täytäntöönpanomääräys 1 ja tämä koukku alkoi työskennellä. Koukku on myös suurempi täytäntöönpanomääräys töihin, vaan siksi, että kun ottaa ristiriidassa toisen plugin.
    Yritä sammuttaa muut plugins vBET global_complete koukku toimii oikein (Tarkista tämä päälle AdminCP->vBET->Käännös Asetukset->Käännös vasteaika ja Katso, jos sivu näkyy alkuun Käännös vasteaika). Voit poistaa plugins osoitteessa AdminCP -> Plugins & tuotteet -> Hallitse tuotteet ja ensiluokkainen tehdä kykenemättömäksi sopiva plugin.
    Kun tunnistat, että plugin tekee ongelma olemme iloisia voidessamme auttaa konfliktin ratkaisemisessa.

Jäsen
    Sijainti
    Atlanta

Tekee, onko sinulla jo tunnistaa ristiriidassa plugins luettelo? Vain utelias.

Banned

Ei ole ristiriidassa plugins luettelo, koska yritämme ratkaista ongelmat integrointi plugins. Esimerkkejä ratkaisuista sijaitsee osoitteessa: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Banned

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •