Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 7 ja 7

Thread: Tärkeä kysymys päällekkäistä sisältöä

Senior Member

Default Tärkeä kysymys päällekkäistä sisältöä

Minulla on tärkeä kysymys päällekkäistä sisältöä. Minulla on tällä hetkellä rajoitettu määrä merkkejä, jotka käännetään päivä Google kääntäjä, koska jos en lasku olisi naurettavaa. Valitettavasti siis kaikki sivut muuttuvat heti, ja sama sisältö on olemassa 13 eri sivuilla (käytän 12 käännökset)

Otan mielelläni vastaan ehdotuksia siitä, miten ratkaista tämä. Uskon, että tämä on yksi syy siihen, että olen menettämässä liikenteen tapahtumat.

Tässä on esimerkki siitä, että Google indeksoi:
    https://www.Google.com/search?q=%22S...w=1364&BiH=643

Banned

On ehdotuksia siitä, miten ratkaista tämän? Olisiko http://www.vbenterprisetranslator.co...Nate-Tags.html Ratkaise ongelma? Mitä näyttää linkin annoit?

Senior Member

En ole aivan varma, miten ratkaista tämä. On tekstiä ei lainkaan parempi kuin saman tekstin seitsemän kertaa? (Ilmoitin 12, tarkoitin 7)

Olen sitä mieltä, että vaihtoehtoinen Tunnisteet avulla.

Olen linkkiä ei ole enää kysymys osoittaa, koska sivut on käännetty. Tämä tapahtuu pääasiassa uusia sivuja ja hyvin vanhoille sivuille, jotka eivät ole suosittuja.

Senior Member

Tässä on esimerkkinä: https://www.Google.com/search?q=%22G...w=1364&BiH=643 (tällä hetkellä ovat samaa versiota 5, olen vierasta sillä muut 2 on käännetty)

Lähtökohtana on, että Google indeksoi sivujeni nopeammin kuin olisin niiden kääntämisen.

FYI, i-kirjain käytetty Paljon rahaa viime vuonna kääntäminen ja valitettavasti upping kiintiön päivässä ei ole vaihtoehto.
    Viimeksi muokannut tavenger5; 04-02-13 at 13:51.

Banned

Pikaratkaisua vaihtoehtoisia Tunnisteet pyrimme tarjoamaan mahdollisimman pian. Ensin kokeilla vaihtoehtoista Tunnisteet. Voit tilapäisesti poistaa käytöstä vähemmän tärkeitä kieliä.
    Lisäksi voimme tehdä määritettävissä oleva-vaihtoehto, jos ei ole suomennettu:
    1) Näytä alkuperäinen teksti-, nyt
    2) Näytä muistiinpanon alkuperäisen tekstin odotti käännös - sivu vaatii paljon pieniä käännökset ja muistiinpanot näkyvät ärsyttävän usein
    3) näyttää tyhjä teksti

Senior Member

Kiitos nopeasta vastauksesta.

Sen sijaan osoittaa useita harmittaa nuotteja, kun jotain ei ole käännetty, onko lippu järjestelmä sanoa, koko sivu on käännetty? (miinus widgettejä, sillä widgetit muuttuvat paljon)

Mielestäni paras vaihtoehto olisi "näyttää ilmoituksen sanoa, että sivun ei ollut täysin käännös on vielä tyhjä teksti" ilmoitus menee pois, kun sivua käännetään.

Banned

Kiitos ehdotuksestasi. Työstämme tätä ominaisuutta.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •