Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: Tietoturvaongelmaa admincp linkit

Senior Member

Default Tietoturvaongelmaa admincp linkit

Olen. Htaccess suojaus minun admincp kansioon. Kuitenkin, kun se otetaan käyttöön sitä Lang parametria URL (eli site.com / pl / admincp /) niin, että yhteys on ohitettu! Tämä näyttää melko vakava tietoturvaongelma, jos se tosiaan bugi.

Lisäksi, jos foorumini on käännetty, niin minun admincp linkit ovat kielen paremeter jostain syystä-he eivät ennen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Joten lisää suojaa myös käännetty admincp URL, tai vielä parempaa - redirect in. Htaccess käännetty acmincp URL normaali yhden. Tämä pakottaa menossa admincp tavalliseen tapaan ja turvapaikan toimii. Tämä on erityinen ratkaisu käytetään your forum - ota hyväksyä sen todellisia asetuksia Jos tarvitset apua tämän - Saisinko todellista. Htaccess-tiedoston.

Jos et halua URL seuranta työtä admincp vain käyttää "Ignore URL-vaihtoehto. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sitä ei tarvita lainkaan - kun menet admincp et tee sitä käännetty sivu, ja vaikka, voit muuttaa manuaalisesti URL. Anyway "Ignore URL" pitää mitään yhteyttä haluat pois käännös seuranta.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •