Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 6 ja 6

Thread: Asetukset joten maksetut käännöksiä ei poisteta

  1. #1
    Senior Member
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    276

    Default Asetukset joten maksetut käännöksiä ei poisteta

    En ole 100 % varma, minun kallis maksettu Google käännökset ovat ei poisteta tietokannan välimuistin. Tietenkään halua lauseita, jotka on käännetty koskaan poistettava tässä vaiheessa, koska ne ovat melko kalliita.

    Kuitenkin näyttää siltä, että käännökset ovat koskaan "valmis" vaikka vain ottaa 6 kieltä käytössä. Joka päivä Google kääntää 500000 merkkiä (kiintiö, että otan), ei viettää yli 10 dollaria (USD) päivässä.

    Onko asetus, joka minulta puuttuu jonnekin, joka aiheuttaa käännökset voidaan kääntää useita kertoja? Mitään parannuksia voidaan tehdä järjestelmän vähennetään useita käännöksiä, joita tarvitaan asianmukaisesti kääntää? Esimerkiksi jos lause käännetään yksi virka ja että sama lause on toiseen virkaan, että sama lause on lähetetään Googlelle kahdesti?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Se on jopa kokoonpanon does välimuisti tyhjennetään tai ei. Voit yksinkertaisesti poistaa clearing cache toimintoja asettamalla Admin CP -> vBET Välimuisti -> Tietokanta Välimuisti Aikaa Elää (TTL) 0. Tai sama paikka Välimuistin tyhjentäminen strategia että Ei käytössä. Lisäksi varmista että tietokanta on)Käytä tietokannan välimuistin). Huomaa, että oletusarvoisesti tietokannan välimuistin on ja selvitys on pois päältä.

    Jos välimuistin tyhjentäminen puhdistettava olisit voinut myös nähdä lokit tästä Admin CP - > ajoitetut tehtävät - > ajoitettu tehtävä Log.

    Huomioithan, että kaikki sisältö, joka ei ole käännetty vielä tankata välimuisti. Voit viettää vähemmän päivässä, ei ole ongelma, vain välimuistin täyttää hitaammin.

    Ehdotan myös määrittää Apertium käännökset - jotka ovat ilmaisia. Kaikki kieliparit ei tueta, mutta niille, jotka ovat Apertium valitaan ennen Google kääntää tekstit. Apertium-palvelin ei ole aina tavoitettavissa, mutta vBET hoitaa sitä - me yksinkertaisesti aina kokeilla ensimmäisen halvin vaihtoehto ja jos ei ole käytettävissä, siirry sitten seuraavaan.

    Ja siksi ehdotan myös määrittää Microsoft käännös - ovat myös ilmaisia käännöksiä 2 miljoonaa merkkiä per kuukausi raja. Se ei ole paljon, mutta se myös kustannuksia hitaampi - muut arvostelevia sinun tulee tehdä Google maksanut 2 miljoonaa merkit Ja tässä myös Microsoft valitaan ensin jos saatavilla. Niin Apertium sitten Microsoft ja sitten Google - tämä on oletusjärjestys käännökset, jos kaikkien tarjoajien on määritetty. Voit muuttaa tämän tilauksen jos haluat asetustiedostot, mutta se ei ole suositeltavaa.

    Jos sinulla on kysyttävää, kysy vain.
    Viimeksi muokannut vBET; 15-09-12 at 09:56.

  3. #3
    Senior Member
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    276

    Default

    Thanks - vain ladata uusin versio ja sai uuden Microsoft asiat toimi. Valitettavasti voi käyttää 2 miljoonaa merkkiä tietoja (Muokkaa) 30 min. Yikes!
    Viimeksi muokannut tavenger5; 03-10-12 at 22:04.

  4. #4
    Senior Member
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    276

    Default

    Myös minä olen Kääntävä noin 500 k merkkejä päivittäin Googlen kautta lähes vuoden ajan. Se on valitettavasti maksaa paljon rahaa.

  5. #5
    Jäsen
    Liittynyt
    Toukokuu 2010
    Viestejä
    97

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Myös minä olen Kääntävä noin 500 k merkkejä päivittäin Googlen kautta lähes vuoden ajan. Se on valitettavasti maksaa paljon rahaa.
    Vau Oletko vakavasti?
    365 päivää x 10 dollaria (500 k merkkejä perday) = $3,650

    sinun pitäisi olla hyvin suuri foorumi, joka ansaitsi yli $ 3,650/vuosi, ja hyvin monet post käännetty
    tai keskipitkällä forum ja vbet välimuisti ei ole oikea asetus, tarkista minun lanka liian http://www.vbenterprisetranslator.co...Ted-again.html , aina tehdä varmuuskopio, ja tehdä oma riski, kippis

  6. #6
    Banned
    Liittynyt
    Elo 2012
    Viestejä
    481

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Myös minä olen Kääntävä noin 500 k merkkejä päivittäin Googlen kautta lähes vuoden ajan. Se on valitettavasti maksaa paljon rahaa.
    Kustannukset riippuvat Google ja Microsoft, mutta voit vähentää teksti lähetetään käännettäväksi.
    Vähentää niiden kulut maksaa käännökset Katso täällä.
    Uusin versio vBET on uusi vaihtoehto, joka vähentää kustannuksia käännös: Älä kääntää numero. Löydät tämän vaihtoehdon AdminCP > vBET Käännösasetukset ->.
    Varmista myös, että sinulla on hyvä asettaa välimuistin puhdistaa.
    Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 04-10-12 at 23:58.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •