Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: Olen menettänyt lol

Junior Member

Default Olen menettänyt lol

I purtchased vbet iät sitten mutta pysäytetty avulla mistä tahansa syystä et muista. Olen päättänyt uudistaa käyttöoikeus ja asenna se uudelleen vain löytää kaikki on muuttunut, ja en ole varma, se on asennettu oikein. Kaikki microsoft käännös oletusasetukset ovat poistuneet, koska mielestäni nyt on joitakin maksuja ja saan ei traanslations riippumatta siitä, minkä lipun napsautetaan. On jotain muuta minun tulee tehdä? I on ollut hakua, mutta vaikea löytää tiedot minä olen jälkeen

Foorumini on Digiscrap foorumi

Thanx etukäteen
    Lissa

* Muokkaa, sain toimimaan todettuaan postitse, joka auttoi käännökset, se ei on kääntäminen virkaa, kun teen kirjata vaikka, joten haku minulle paitsi jos joku on kätevä ohje testi

n/m tämän ja toinen $30 bucks Nielu on poistettu. Ohjeet ovat heikko parhaimmillaan ja viimeinen pisara oli etsiminen, että monia muita usergroups oli lisätty, joka olisi tehnyt minulle paljon enemmän käsitteleminen photopost Asennusoikeudet. Lopulta päätin, se ei ollut syytä vaivatta Olemme pahoillamme
    Viimeksi muokannut Lissa; 01-07-12 at 09:02.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Myös Huomaa että näiden usergroups hallitsee automaattisesti vBET ja vain usergroups, joten se ei muuta mitään käyttöoikeuksia muiden käyttäjien usergroups.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •