Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 19

Thread: Kamppailee uudelleen VBET

  1. #1
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default Kamppailee uudelleen VBET

    Kun VBET otetaan käyttöön, tärkeimmät VBET vaihtoehto-sivu ei näy (kaikki muut asetukset-sivut näytetään). Myös minun foorumit enää näyttää.

    Käytössäni vBulletin 3.8.7 PL2.

    Olen innokas saada VBET takaisin online-tilaan. Jouduin toteutettava minun järjestelmän käytöstä, koska se oli häiritä säie-näytön jotenkin.

    Ehkä I olisi vain ostaa asennus-palvelun ja voit katsoa sitä kaverit ovat...

  2. #2
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Google käännökset API rekisteröitynyt ja kirjoitettu merkkijono VBET-asetukset tarvittaessa.

  3. #3
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Luulin, että meillä oli aikaisemmin omia plugin todennukseen "suoritusjärjestyksessä" ongelma saattaa olla. I uudestaan, että meidän todennuksen plugin on suoritusjärjestyksessä (on) 1001 vBulletin on 1000 (on).

    Tämä on eri ongelma; Liput eivät näy, mitään näyttää, vBulletin juuri:) jumittuu. Pyydä vBulletin luetteloon uuden kirjaukset ja näyttää valkoisen näytön vain, kunnes poistat VBET.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Moikka. Pahoittelemme Vastausaika - meillä oli pitkän viikonlopun Puolassa.

    Varmista, että sinulla on lähtevien pyyntöjen, jotka on asetettu käyttöön järjestelmässä. vBET käytetään ulkoisen käännöskieliversioita, jos järjestelmäsi estää tällaisten pyyntöjen sitten kaikki vain jumittua, koska se on estetty.

    Se voi tarkistaa yksinkertaisesti vain käyttämällä test-tiedosto. Katso tästä lisätietoja tarkistaminen sen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Jos on estetty - sivun jumittuu sitten sinun isännöinnin yhteyttä ja pyydä häntä sallimaan lähtevä http-pyyntöjä.
    Kerro Tarvitsetko lisäohjeita

  5. #5
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Bingo... täällä on vastaus:

    Google API v2 aloitus käännös-testi
    Testitulos:
    Test virhe: ei saatu yhteyttä isännäksi
    Yhteysaika (ms): 21088.4240723

    Google API muodostaminen tämän minulla on palomuuri-ongelma sanoen? Jos näin on, kerro minulle mitä portteja ja mitä palvelimen täytyy pyytää:).

  6. #6
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Oma sivusto edellyttää välityspalvelimen, joka ilmeisesti estää yhteyden googleapis.com läpi. Onko tapa määrittää välityspalvelimen VBET?

  7. #7
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Tämä ei auta, mutta jos käytetään määrittämään välityspalvelimen muokattu googleapis.php-koodin, näyttöön seuraavasti:

    Google API v2 aloitus käännös-testi
    Testitulos: {"tiedot": {"käännökset": [{"translatedText": "Hei", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test virhe:
    Yhteysaika (ms): 196.223876953

    Tekee tästä mitään järkeä?

  8. #8
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja hmspain View Post
    Tämä ei auta, mutta jos käytetään määrittämään välityspalvelimen muokattu googleapis.php-koodin, näyttöön seuraavasti:

    Google API v2 aloitus käännös-testi
    Testitulos: {"tiedot": {"käännökset": [{"translatedText": "Hei", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test virhe:
    Yhteysaika (ms): 196.223876953

    Tekee tästä mitään järkeä?
    Osoittaa, että käännös on ottanut sijoittaa ok

  9. #9
    Jäsen
    Liittynyt
    Maaliskuu 2010
    Viestejä
    34

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Osoittaa, että käännös on ottanut sijoittaa ok
    Tämä on hyödyllistä, kiitos! Nyt tarvitaan selvittääksesi, miksi välityspalvelimen kiertotavan lisäämistä VBET ei ratkaissut jumittua ongelmaa:-(.

  10. #10
    Eläkkeellä;)
    Liittynyt
    Elokuu 2011
    Viestejä
    441

    Default

    Hi
    Ystävällisesti kertoa minulle, jos tarvitset lisää apua tämän ongelman

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •