Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 5 ja 5

Thread: Miten vbet ja pidä käännökset käytöstä?

  1. #1
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default Miten vbet ja pidä käännökset käytöstä?

    Hei voi joku kertoa minulle, kuinka vbet käytöstä, mutta säilyttää kaikki käännökset sen sijaan, että viestit palautetaan? Minulla on omistettu palvelimen 2.6 Ghz 12 megatavua välimuistin *** RAM-muistia ja edelleen kuormitus on suuri ja toisinaan liian paljon olen tehnyt optimoimalla joka on kirjattu ympärille, mutta se on tehnyt vähäinen ero, ainoa tapa alentaa nyt olisi estämään hakukoneita, joka tietenkin merkitsisi meidän yhteisön kuoleman.

    Niin, mitä haluan tehdä on Siirry takaisin vain käyttäen vbseo, mutta pitää kaikki käännökset, jotka ovat toistaiseksi. Voitu antaa joku neuvoja Ota?

  2. #2
    Eläkkeellä;)
    Liittynyt
    Elokuu 2011
    Viestejä
    441

    Default

    Hi
    vBET tukee kääntäminen ei uusia viestejä. Voit yrittää laajentaa työntäessä välimuistin TTL, se vaikuttaa vähemmän proces käyttöä, mutta lähettäneet sisältö on ei päivämäärä.
    Tein vastaus kerran testin alkaen websitepulse.com ja orignal-sivun: 1.018, ja translated(as guest) 1.151 varten, sen vuoksi ehkä emme voi possiblie harkita muita syy, miksi foorumi toimii niin hitaammin.
    Viimeksi muokannut r.dziadusz; 15-04-12 at 12:49.

  3. #3
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Hei anteeksi mutta en ole ollut takaisin tämän aikaisemmin mutta useimmat kertaa, kun yritän sivustosi sen alas.

    Sivustoni ei toimi hidas, mikä minä olen sanoen on kuormitus on korkea, aina, kun minulla on vbet käytössä, jos Mene takaisin vbseo kuin standardin kuorman putoaa, i olet siirtänyt sever, joka on nyt **** RAM-muistia ja 3.2 GHz: N suoritin (Quad Core).

    Mitä pyysin oli, on paikalla ainakin jotta lopettaa vBet kääntää enää, mutta pitää käännökset, jotka ovat jo välimuisti ja tietokannan, niin ihmiset voisi vielä käydä www.mysite.com/FR/mythread_content.HTML ja katso, ranskaksi, joka on se jo.

    Kääntäminen on tulossa liian kalliita, Google ja Microsoft nyt maksetaan käännökset, ei liian paljon Apertium ja palvelimen kuormitus. Tämä on miksi, sillä nyt haluan poistaa käytöstä peräisin kääntäminen edelleen mutta silti sallia käyttäjille jo kääntänyt pitoisuus nähdäksesi, ymmärrän, ei ole "ei saa uuden käännetyn sisällön ja käännösten on vanha, mutta kunkin sisältönä on käännetty kirjaa ei muutu (käyttäjät eivät voi muokata virat) ei ole ongelma.

    Terveisin,
    Simon

  4. #4
    Eläkkeellä;)
    Liittynyt
    Elokuu 2011
    Viestejä
    441

    Default

    Mitä pyysin oli, on paikalla ainakin jotta lopettaa vBet kääntää enää, mutta pitää käännökset, jotka ovat jo välimuisti ja tietokannan, niin ihmiset voisi vielä käydä www.mysite.com/FR/mythread_content.HTML ja katso, ranskaksi, joka on se jo.
    On sellaisia vaihtoehtoja vBET. Mutta jos haluat vain lopeta kääntää uutta virkaa - foorumi-tehokkuus muuttamatta - vain poistaa kaikki avaimet/käyttäjätunnukset jne polveutua sinun adminCP > vBET käännöskieliversioita ->

  5. #5
    Jäsen
    Liittynyt
    Elo 2012
    Sijainti
    Atlanta
    Viestejä
    39

    Default

    Kokeile, kuormantasaus...Käytä kaksi palvelinta. CDN voi auttaa myös.

    Plus minify ja käyttää välimuistin ohjelmien käyttöön selaimen välimuistin viikossa.
    Opcode välimuistin kautta memcache on paras vaihtoehto, sillä useita palvelimia voi pilvi yhdessä APC on toinen hyvä vaihtoehto

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •