Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 6 ja 6

Thread: Käännös url osoite ...

Junior Member

Default Käännös url osoite ...

Text automatically translated from: Polish to: Finnish
    Translated text
    Jälleen outoja asioita tapahtuu minulle google. Aiemmin komento sivusto: ... Olin 150000 tuloksia, ja nyt yhtäkkiä 24600.
    Ja niin epäilen, että tämä on kääntäjän tulisi erityisesti käännetty url-osoitteita.
    Perustan epäilystään siihen, että liput on piilotettu linkkejä aiheisiin, mutta ei sellaisessa muodossa, kuten esimerkiksi minulla on aihe:
    ... /arpajaiset-liiga-PES-2010-pc-23209.html
    linkki lipun alla osoittaa aihe:
    ... /fi/.../arpajaiset-liiga-PES-2010-pc-23209.html
    ja se todella tulee eri osoitteeseen:
    ... /fi/.../random-liigat-PES-2010-pc-23209.html

Satunnaisesti selailla tuloksia Googlen ja on kirjaimellisesti ole aiheen toisella kielellä. Nämä foorumit, Tunnisteet, sivua vbcmps, mutta ei teema. Normaalisti tragedia.

Voisitko tuoda minulle - ehkä - väärin perustein?
    tai
    Voinko poistaa URL-osoite käännös, tai - mikä olisi paljon parempi - tapa kertoa, että liput olivat samat osoitteet, jotka ovat sivulla.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Translated text
    Hello. Tällaiset hypyt esiintyy indeksointi Google - varsinkin kun Google muuttaa algoritmi tai virkistää indeksit. Usein nopeasti takaisin muita indeksejä.

Lähetä linkkejä, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, koska kun alkaa olla linkki ei ole käännetty, ja viimeistely käännetty vBET tekee 301-uudelleenohjauksen jossa todetaan selvästi, että sivusto on pysyvästi ohjataan. Lisäksi tällainen uudelleenohjaus on vain kun muutat käännöksen, on jo lanka (linkit eivät ole käännetty kaikille kielille suorituskyvyn syistä). Jos muutat näkymä käännöksen foorumilla, se yhteydet ovat jo käännetty.

Kuitenkin nyt voi todellakin olla syynä, koska Googlen mahdollisesti halua kääntää sivua indeksoitu - Jos käytät vBSEO ja se kääntyi kanoninen linkki on syy. Tämän määrityksen vBSEO otsikon tuo linkki sanomalla, että oikea osoite on osoite ei ole lisätty kieltä. Ja jos sinulla on se päällä Google käännetty sivu, kohdellaan mikä pitäisi olla eri osoite - osoite, joka on jo indeksoitu sinne suoraan.
    Ongelma kanoninen linkki että lisäät vBSEO jo raportoitu ja ratkaista - sisällytetään vBET 3.3.0 Siihen asti voit poistaa vBSEO kanoninen linkki tai vain odota
    Tämä vahvistaa väitettä, jonka vBSEO ei lisää valittu kanoninen URL tunnisteet - koska heillä on indeksoitu.
    Original text
    Viimeksi muokannut vBET; 08-01-10 at 12:24.

Junior Member

Translated text
    Kiitos, mutta jotenkin tämä vastaus ei tyydytä minua.

Käytän vBSEO, mutta olin ja olen vammaiset kanoniset URL-osoitteet, mutta kääntää sivua on indeksoitu traagisella tavalla, ei tarkoita sitä, että he eivät ole indeksoitu lainkaan.

Jälkeen 1,5 m, CA työ vBET 3,2 ja puoli vuotta vBET 2.x pyydettäessä
    "Sivusto: http://..../en/" Google palauttaa tulokset: Tulokset 1-10 noin 114 !
    "Sivusto: http://..../zh-CN/" Google palauttaa tulokset: Tulokset 1-10 noin 158 !

joista 2 / 3 on osa vbcmps ... päivä foorumi on ~ 50 uutta aihetta.

En usko niin sen pitäisi toimia vBET, koska Mikäli tällaisiin toimiin "Hanki lisää liikennettä, käyttäjiä ja tuloja AdSense!" Voit siirtyä satu.
    Original text

Translated text
    Lisäliikenne ei satu juuri siihen. Katso täältä:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - BB Enterprise Kääntäjä

Ja myös tässä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET ei indeksoi sivuja. Mitään ohjelmistoa foorumi ei indeksoi sivuja. Sivut indeksoi vain robotteja, jotka eivät kuulu oman infrastruktuurin.

Robotit voivat antaa vihjeitä poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 uudelleenohjauksia tai kanoninen linkki.

Ymmärtääkseni olet kanoninen linkki, ja olit poissa käytöstä. Anna URL-foorumi ja sisältö robots.txt
    Original text
    Viimeksi muokannut vBET; 09-01-10 at 05:52.

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Translated text
    Lisäliikenne ei satu juuri siihen. Katso täältä:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - BB Enterprise Kääntäjä

Ja myös tässä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET ei indeksoi sivuja. Mitään ohjelmistoa foorumi ei indeksoi sivuja. Sivut indeksoi vain robotteja, jotka eivät kuulu oman infrastruktuurin.

Robotit voivat antaa vihjeitä poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 uudelleenohjauksia tai kanoninen linkki.

Ymmärtääkseni olet kanoninen linkki, ja olit poissa käytöstä. Anna URL-foorumi ja sisältö robots.txt
    Original text
    Translated text
    Kiitos - kuten tavallista terse - vastaus, pyysin ohjeita siitä, mitä minun ongelmani ...

Onneksi hän on jo työskennellyt it out tätä ongelmaa. Ratkaistu.

ps.
    Verkkosivuston osoite olisi luultavasti tietää, vaikka vain siksi, että lisenssin ja sivun osoite on määritetty minun Nick tässä foorumissa
    Original text

Translated text
    Hello. Tarkoitukseni ei ole koskaan lakoninen hallinnon tietoa. Jos näin on, olet saanut anteeksi. Tarkoituksena hallinto on selkeää ja läpinäkyvää tietoa. Pigmentti voi peittää sama ilmoitus.

Itse asiassa - Järjestelmämme on viesti foorumin osoite liittyvän lisenssin. Ensi kerralla, zaglądnę

Olen iloinen olet löytänyt ratkaisun - jos voit jakaa muiden kanssa, jos joku muu oli vastaavia ongelmia?
    Original text

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •