Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 8 ja 8

Thread: VBET V4.4.6 luo usergroups?

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Jäsen

Default VBET V4.4.6 luo usergroups?

Käytössäni vBulletin käyttämällä mukautettuja ihon 3.8.6. Vain lisäosat, jotka ovat elävien ovat:

IMI - automaattinen Media-Embeder
    Uusi säie ilmoitus
    Kirjaa Kiitos hakata
    vBulletin blogi
    ja meidän omasta Webkey todennus-apuohjelma

I huolellisesti jälkeen V4.4.6 asennusohjeet ja tehdä se kohtaan, jossa tarvitsin määritetä. Järjestelmä käyttää ovat VBET sitä onnistuneesti, mutta minulla oli poistaa useita usergroup-ongelman kohtaamisen jälkeen. Kun asennus, käyttäjien alkoi arvostella siitä, että järjestelmä oli... (anteeksi, se ei ole) virhesanoma viittasivat VBET, joten poistin eläinkulkutaudeista I valmis, määritä vaiheet ja ottaminen uudelleen käyttöön VBET sitä.

Tässä vaiheessa huomasin että muita usergroups on luotu järjestelmä, yksi kutakin kieltä varten. WHA?

I on oltava puuttuu jotain. Viimeinen kerta, kun yritin päivittämisestä VBET, johon sama useita usergroup ongelma. Se on jo useita kuukausia, koska VBET työskenteli järjestelmään. Minä olen puuttuvat jotain, tai olisi I sopimuksella kanssa voi asentaa?

I poistetaan järjestelmästä; kaikki on jälleen käynnissä sakon (albiet ilman VBET).

Eläkkeellä;)

Tässä vaiheessa huomasin, että muita usergroups on luotu minun järjestelmän, yhden kutakin kieltä varten. WHA?
    Jos ne eivät ole erotettu matriiseja oman SQL ja se on vain yksi kaikki kielen on ok. vBET luo se, jotta ryhmän käyttäjille samat oletuskielen. Lisäksi jos sinulla on ongelmia aikana käännös aion olla onnellinen auttaa ja joka kysymykseen

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja r.dziadusz View Post
    Jos ne eivät ole erotettu matriiseja oman SQL ja se on vain yksi kaikki kielen on ok. vBET luo se, jotta ryhmän käyttäjille samat oletuskielen. Lisäksi jos sinulla on ongelmia aikana käännös aion olla onnellinen auttaa ja joka kysymykseen
    Yksi usergroup luodaan kullekin kielelle (tämä on jotain uutta? Lisätään 50 usergroups ei ole viileässä); En tiedä mitä erotetun sql matriisi on; Anteeksi! Kun asensin ensin VBET yli vuosi sitten, tämä ei tapahdu. VBET juuri asennettu ja työskenteli täysin. Nyt minulla Perkeleen aika saada se takaisin järjestelmään:).

Eläkkeellä;)

omassa admincp - > usegroup seuraavalta:
    Kieli: Albania
    ?
    Kuten sanoin nyt vBET luo erottaa käyttäjäryhmät. Jos foorumi työsi hitaampi se voisi coused muun muassa myös, lue tämä viesti:
    napsauta

Jäsen

omassa admincp - > usegroup näyttää seuraavalta:?
    Kuten sanoin nyt vBET luo erottaa käyttäjäryhmät. Jos foorumi työsi hitaampi se voisi coused muun muassa myös, lue tämä viesti:
    napsauta
    Siten, jos minun foorumi tukee 50 kieliä, voi haluttuja * 50 * muita usergroups, jotka on luotu?

Eläkkeellä;)

Kyllä voit, mutta luotiin tehdä meille tuotteen toimivat nopeammin.

Jäsen

Kyllä voit, mutta luotiin tehdä meille tuotteen toimivat nopeammin.
    Niin olet luonut 50 + usergroups minun foorumi tehdä nopeampia VBET seurassa?!? mutta I poistaa ne ja katso toimia hieman hitaammin VBET seurassa?!? ... ja ne kaikki vain Hae uudelleen seuraavan päivityksen aikana seurassa?!?

Eläkkeellä;)

Kyllä on kunkin päivityksen recreateed.
    Voit myös yrittää poistaa ne kaikki, mutta sinun tulee poistaa tämä plugin: userdata_presave ja haluat poistaa muita nedd tulee vBET muutos:

includes/vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Etsi rivi:

Function vbet_removeDefaultLanguageGroups() {
    ja poista kaikki sisältö Tämä funktio

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •