Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: vBET ei olisi linkitetty foorumit palvelimen!

Senior Member

Default vBET ei olisi linkitetty foorumit palvelimen!

Hei, viimeisen 24 tunnin aikana suoritettavat ballooned minun varastoinnin käytö ja se oli yksi asia alas!, virheloki oli täyttänyt nämä
    PHP Varoitus: strpos() [< href="/forum/fi/function.strpos" > function.strpos </a>]: eivät sisälly /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php rivin 398-merkkijonon siirtymä
    Minulla oli monia tuhansia heistä (25 GB kaikki!), ja näyttää siltä, että se kaikki johtuu, ei voi ottaa yhteyttä vBET n palvelimen!

Tämä ei ollut huomautti kun ostamisen että palvelimemme voivat ottaa yhteyttä omasi aina!, palvelimen oli alas ja oli siten ohjelmisto (modificatio), jonka ostin, on olemassa todellinen tarve vBET on oltava jatkuvasti palvelimen yhteydessä?

Eläkkeellä;)

Aion yrittää tarkistaa testi-foorumi. Myös voi voit Kerro minulle askel askeleelta mitä virhe ennen ollut näytti?

Senior Member

Yksinkertainen, nämä virheet olivat laaditussa minun virhe lokitiedoston sivuston oli eilen, kun sivuston tulivat takaisin virheet aina pysäytetään tai hidastunut, nyt olen vain tuhansia ne tänään (17 mb)
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja thecodecage.com error log
    [03-Helmi-2012 13: 20: 48] PHP Varoitus: strpos() [< href="/forum/fi/function.strpos" > function.strpos </a>]: eivät sisälly /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php rivin 398-merkkijonon siirtymä
    , foorumi toimii normaalisti, mitään ongelmia tai virheitä, lukuun ottamatta täyttämisen minun virheloki.

Joten ei ole vaiheet luoda uudelleen!

Eläkkeellä;)

Lokia vielä olemassa? Jos Kyllä I määrittää jotkin lokit ja tarkistaa, missä mennään.

Senior Member

Sinulla on foorumi root-tunnuksen käyttö, lokin uloskäyntien (tyhjentäminen sitä päivittäin!), oikealle nyt on yli 2 Gigatavua tapahtumat, kaikki vBET, voit poistaa tiedoston, luoda tyhjän toisen ja pidä sitten takaisin virheiden tarkistus 2 GB ei avaa Server ja joudut osaa avata PC.

Muokkaa: Minulla sanoa, että palvelin ei ole alaspäin (ollut 500 virheitä, mutta ne olivat hetkellinen ja i sai heidät, kun muutat jotakin omaa plugins) kuukausina.

virheloki on osoitteessa /public_html/forumz/error_log
    Viimeksi muokannut Simon Lloyd; 05-02-12 at 20:14.

Eläkkeellä;)

Tällä hetkellä Piilota tämä varoitus, jotta ei kaatua/Roskakori keskustelualueellasi. Nyt olen tarkistaminen, miksi se näkyy oikealla. Myös ei voi luoda virhe
    Olet muuttanut tämän rivin
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    Tämän mukaiseksi:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Member

Hei kaikki muu ongelma tai miksi se oli raportointi ongelman?

Eläkkeellä;)

Todennäköisesti, kun yhdellä tarjoajien on joitakin sisäinen virhe (tämä yksi joka kaatui palvelimemme myös) luoda joidenkin outo tranlation outup, joka alkoi loputonta silmukkaa - joka selittää, miksi eivät ole vaikuttaa palvelimen - kuten sanoitte foorumi oli toimi moitteettomasti. Selaa uudelleen virhe-tiedosto on vapaasti tämä varoitus - tai vain errased sitä?

Senior Member

Virheloki ei ole muokataan lainkaan, jopa virheitä, jotka luotiin lähdin siellä, niin tehdä luulet, että tämä ohjelmavirhe on korjattu tai on se piilotettu vain tiedoston muutoksista?

Ja Kyllä foorumi toimii moitteettomasti, älä maksanko liian paljon google käännös vain 100 000 merkkiä päivässä niin paljon käännökset ovat jääneet odotetaan käännetään.

Eläkkeellä;)

Uskon, että virhe on korjattu, otherways virheloki olisi on hyvin saman silmukan muita varoituksia, jos jotain näkyvät uudelleen yhteyttä

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •