Hei ajattelin uusimman vBET oli tarkoitus lähteä alkuperäinen teksti paikka, jos käännös ei voitu tehdä? olen silti saada tyhjäksi käännökset Johdanto
Hei ajattelin uusimman vBET oli tarkoitus lähteä alkuperäinen teksti paikka, jos käännös ei voitu tehdä? olen silti saada tyhjäksi käännökset Johdanto
Hi
Uusimmat vBET tehtiin tapa ei Näytä tyhjä käännös sivun.
Olet antoi minulle linkin nähdä untranslated teksti - ole tyhjä, ja jos kääntää Saksa tuntuu toimivan
Myös vBET Näytä alkuperäisen tekstin vain, jos käännös Sisällöntarjoaja palauttaa raja-virhe, mutta jos sinulla on muita virheitä eli huono avaimen näkyy tyhjä käännös sivuja.
Ota, jos tämä tapahtuu suorittaa testit tarjoajille ja Näytä tulokset
Käännös on olemassa, jos nuolta Näytä alkuperäinen teksti napsauttamalla, mutta vain tyhjään ruutuun, minulla on asennettuna uusin vbet.
EDIT: Nyt käännetään, mutta oli muutamia näistä, varsinkin, jos juliste on valittu niiden kirjaa kieli ei ole englanti mutta sitten lähetetty englanti ruutuun jää tyhjä mutta avattavan luettelon osalta alkuperäinen teksti näyttää tekstin englsh.
Minun oli vaikutelman, että jos rajat olivat osuma että post Näytä alkuperäisen tekstin, joten olisi koskaan näkyy tyhjä ruutu olisi aina näy alkuperäisellä kielellä?
Kyllä, jos rajoitukset ovat saavuttaneet olisi koskaan näet tyhjä mitään, vain transloitumaton teksti.
Voisi Ota:
-Näytä tarkka URL-osoite jos virhe tulee näyttöön
-suorittaa testi Nähdäksesi, jos rquest käännökset API on ok
-Jos kaikki tuntuu olevan ok, tutustu kokoonpanon
-myös jos tämä ei auta, yritä reupload kaikki vBET tiedostot - ei asenna tuote vain reupload kaikki tiedostot - > Jos sinun tulee tehdä uudelleen tiedostot olivat lisäksi muutokset
Jos tämä ei tule usefull minulla on tarkistaa se paikka
Kun seuraava näkyy yksi i kohdassa voit URL-osoite, eivät ole muuttuneet kuin lähettäneet välimuistin kokoonpano (lyhentää aikaa, koska ne olivat saaminen näkymä, joka ei ollut css styling jostain syystä, kun välimuisti on pitkä), eivät ole muuttuneet tiedostot, muut kuin installion Lueminut tehtäväksi.
Minulla on 3 API avaimet, Google V1, Google V2 ja Microsoft, mutta todella, jos API ei toimi sen olisi toimittava kuin, jos ei ollut mitään käännös ja jättää alkuperäisen tekstin paikka, jotta API ei tule ongelman.
Minulla on 3 API avaimet, Google V1, Google V2 ja Microsoft, mutta todella, jos API ei toimi sen olisi toimittava kuin, jos ei ollut mitään käännös ja jättää alkuperäisen tekstin paikka, jotta API ei tule ongelman.
Nyt meillä on odotettava ennen show me url - ilman, että tämä on mahdotonta minulle arvata, mitä on tapahtunut
Viimeksi muokannut r.dziadusz; 02-12-11 at 12:17.
Olen asentanut uusimman vBET ja silti saada aihiot http://www.thecodecage.com/forumz/in...post1054992513 API-rajat... saavutettu mutta tyhjä otsikko jne
Katso kuvat!
Hmmm 187 kb kuvat ja ei voi kirjata tähän niin ne ääressä sivustoni:
http://www.thecodecage.com/blanktitle.png
http://www.thecodecage.com/nocontent.png
Jos olet varma, että olet ladannut kaikki tarvittavat tiedostot, admincp, upgrated vBET tuotteen ja ollut kaikki tiedostojen versiot oikein (ei mitään ylimääräistä Editionin tarvitaan vain todetulla jälkeen hyvin begining käyttämällä vBET)
Voit olla varma siitä, miten se näyttää, minun on chceck se tuotantopaikalla, joten voisi haluamallasi PM Accessin tiedot: ftp- ja admicp
Juuri nyt voin kuvitella yksi possibile syy:
Yksi käännös API, jota käytät on rikki - väärä avain, väärä jotain muuta - don; t tietää sitä vielä ja niin, kun vBET vaihtaa automaattisesti, että yksi - rikkoutuneet API, ei tulla transated tekstin tai "raja saavutettu" tiedot, joten ei voi siirtyä se nuken Translator = jätä utranslated teksti
Kuten sanoin: Suorita testit ja Näytä tulokset testit
Minulla on pm oli voit todellinen testit ja Accessin tiedot, en ole uusi foorumeilla käynnissä ja tia on ladattu ja korvata kaikki tiedostot ja tuotu kanssa korvaa tuotteen ja kuten minä raja saavutettiin mutta silti tyhjä teksti tähän Josemaria
Muut muutokset tehtiin aiemmin vbseo tiedostot ja .htaccess.