Hi
Saan 500 virhe käytettäessä mga gogel v2 api ja Microsoftin api. Onko sinulla kaikki ajatukset kohti syy?
kiitos
Hi
Saan 500 virhe käytettäessä mga gogel v2 api ja Microsoftin api. Onko sinulla kaikki ajatukset kohti syy?
kiitos
googlev2 ja microsoft testi-tiedostot luovat 500 virheitä.
Hei,
-Kun Siirry url-osoitteesi ja Aloita kääntäminen tahansa virhe ei näy
-Voi Ota aikaisemmin täällä testitulokset?
Ensimmäistä kertaa testi-tiedosto foorumi-pääkansion kansioon kuin ne suoritetaan, jos 500 virhe apears uudelleen olen tarkistamisesta paikka tai voit vain hiekkaa minulle php-virhelokit
annetun url: voi nähdä joitakin talkfinance.net/ja/ käännetty teksti, se coused osittaisen tapahtuman ()Lue lisää tästä)
Mutta jos käytät Google Api v2 voit asettaa omat rajoitukset, ehkä väärä Google Api-v2-avaimen käyttöön, testin suorittamisen jälkeen me tiedämme sen varmasti
Kiintiö on Gv2 nyt, osittainen käännökset erien sakko. Heti, kun käyttöön M$ näyttöön 500 virhe. Tiedostojen testaus suoritetaan sakon.
Noin 500 virhe microsoft aikana voit asettaa kaikki vBet vaihtoehtoja on se sanoi readme-tiedosto? Ei ladata, upload-kerran kansio?
Voitaisiin tarjota täydellinen virheloki, tai jos ei ota PM Accessin tiedot, niin voi tarkistaa se paikka
Kyllä olen ladannut ladata-kun kansion, seuraa päivityksen ohjeita ja uudet kokoonpanoasetukset sovellettava.
Näe microsoft-testi ei näytä virheitä, oikea nyt en tiedä, miksi se ei toimi vain microsoft käännös, voit luoda testi-tilin ftp ja PM me coudl se?