Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: Liput Englannin kielen valinta

Junior Member

Default Liput Englannin kielen valinta

Foorumi suorittaa englanniksi. 90 prosenttia foorumin käyttäjät ovat Yhdysvalloista. Haluan olla mahdollisuus valita USA-lipun Englannin oletusmerkinnän (tällä hetkellä, se on UK "Unionin Jack" lippu). Olen pahoillani pyytää tätä, koska olen todella Englannin itseäni, mutta on antaa minun käyttäjille, mitä he haluavat! Tällä hetkellä olen muokannut manuaalisesti all_flags.gif GIF-kuva korvata UK-lipun USA-lipun.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Manuaalinen edition on hieno. Kuten olemme oletetaan, että sinun ei tarvitse muuttaa sitä enää. Myös muiden käyttäjien kun asettaa kerran ja jättää sen. Joten suorituskyvyn kannalta on parempi muokata vain kuvan sijasta käyttää mahdollisuus määrittää kunkin lipun lisäasetuksia. Tässä tapauksessa emme olisi voitava käyttää CSS Sprite - vain yksi pyyntöä saa nyt kaikki liput. Ilman CSS Sprite on yksi pyyntöä kohden yksi lippu = 53 pyynnöt. Kuvat myös erittäin harvinaisia vBET muutokset siten periaatteessa sinulla jo on ratkaisu.

Ymmärrämme, että haasteesi, edelleen pitää mielessä, että tämä heikentää suorituskykyä ja että on helppo ratkaisu tämän (vain muokata kuvaa) mielestämme meidän ei siirry sen.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •