Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 1 ja 1

Thread: Kysymys facebook

  1. #1
    Jäsen
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    51

    Default Kysymys facebook

    Hei kaikki,
    Yksi ystäväni pyytää minua luo joitakin facebook-tilejä, koska hän ei pysty tekemään se (hän ei ole pomo PC… kanssa).
    OK, uskon ei hätää: joitakin uusia e-mail tilit, eri nimet ja sukunimet ja kaikki on ok.
    Sen jälkeen, kun ensimmäinen tili facebook Kysy vahvistus SMS, ehkä on oma IP-osoite?
    Muuttaa sähköposti, Vaihda IP, Poista evästeet, mutta se on sama, se aina Kysy puhelinnumeroa ja SMS vahvistus.
    Muuttamisen jälkeen voidaan luoda uusi selain, mutta toinen ongelma näkyvät jälleen.
    Pc, mutta mitään ei palauta: olen sitä mieltä, että jos muutan pc ehkä minulla on sama ongelma.
    Tässä vaiheessa on henkilökohtainen ongelma minua: miten facebook ymmärtävät sen aina minulle, joka luo uuden tilin ja ei toisen henkilön, joka luo hänen ensimmäisen tilin?
    Tiedätkö, mitä parametrin facebook käyttöä pyytää tai ei tähän puhelinnumeroon?
    Toinen epävarma: Jos olet internet-kohtaan, kuinka yhteys muodostetaan? Jokaisella Lisää hänen matkapuhelin?
    Kiitos avustanne.
    Viimeksi muokannut vBET; 19-10-11 at 10:05. Syy: poistaa ilmoituksen tunnus

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •