Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: Beeta säikeen osaston käännös ongelma

Senior Member

Default Beeta säikeen osaston käännös ongelma

Hei kaikki, käytän beetaversio ja threa osaston tunnu olevan transalting kaikkialla Etsi Tutustu tähän Koodin häkki-foorumit (vBET henkilöstön on kirjautumistiedot) otsikko kuin "redondeo al restar" lanka on täällä Redondeo al-restar ja otsikko on käännetty todellinen säikeen säikeen foorumi se oli käännetty mutta kun olen käyttänyt säikeen myöhemmin mitään niistä on käännetty??? Minulla on välimuistin käytöstä puhdistin (toyour asetusten mukaan). Olen huomannut, että välimuistin ja käyttö ei näytä kasvaa, koska Käännyin pois välimuisti puhdistus.

Voiko joku auttaa?, olen jo viettänyt $200 Google V2 API-Liittymän avulla ja halutaan varmistaa kaikkien käännetty tulokset on säilytettävä.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Moikka. Kun olen poistamista viljelykäytöstä ensimmäisen linkin näy
    Sorry - Ei löytynyt. Yritä hieman eri termejä.
    Anna esimerkki, joka voi tarkistaa - kerro mitä hakuehdot olisi käytettävä.

Huomaa, että välimuisti puhdistus poistaminen käytöstä ei poista välimuistin käyttö. Varmista, että olet ottanut käyttöön välimuistin kaikissa kielissä.

Jos oli tarkistetaan vieraana sitten se voi johtua Vieras välimuisti (se oli käännetty haun aikana, mutta Vieras välimuistin oli vielä versio luodaan, kun tarjoaja ei ollut saatavilla).

Eläkkeellä;)

Hi
    Kerro ensin käytettäessä kaikki Api eli jos tulet kaikki käännöskieliversioita, raja-arvot tiedot säilyvät untranslated kunnes kääntäminen on jälleen käytettävissä.
    Tarkista käyttämäsi ttl-välimuistille, myös jos käytössäsi ei ole se voi ottaa jopa Google API-v1 off(0 = disable)! Joten välimuisti ei voi poistaa
    admincp - > vBET Cache - > tietokannan välimuisti - > välimuistin aika elinajan (TTL)
    Lisäksi näen, että käännös ei toimi lainkaan, tarkista, jos näiden testien avulla saavuttaa rajojasi http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Varmista myös, jos sinulla on Lataa kaikki tarvittavat tiedostot (myös tähän Lataa kerran kansio)
    Tällä välin aion yrittää toistaa "dissaperaing" käännökset

Senior Member

Hei guy firts linkki on vanhentunut sellaisenaan "Uusi kirjaa jäsenten" mutta toinen ei ole, Michael sinulla on järjestelmänvalvojan oikeudet (muista i pm oli) voisi tarkistaa, vBET Omat asetukset? Olen varma, että ne ovat oikeat.

Käytän Google V2 API Micheal mutta @r.dziadusz tarkistaa Omat asetukset niin näyttöön kaikki maailmat paras. Säikeen vieraillut ja se oli käännetty Espanjan-englanti, kun olen revisited se oli ei muunneta, varmasti jos se oli käännetty kerran minulle sitten olisi aina käännetään? Minulla on kaikki tiedostot ladattu, uudelleen Michael on ftp-yhteyden ja tarkistaa

Moikka. Menin juuri Your admin CP vBET kokoonpanon tarkistaminen kysyy, mutta tili, jonka loit ei ole tarpeeksi oikeuksia. Ei onnistu vBET vaihtoehdot nähdä vain vBET valikoita.

Tietoja 2nd linkki - mitä käännös tulisi käyttää nähdäksesi ongelman? Myös tarvitsen Admin CP Accessin niin voi tarkistaa does käännöskieliversioita ovat käytettävissä, kun se tarkistaa.
    Viimeksi muokannut vBET; 19-10-11 at 16:22.

Senior Member

Michael, anteeksi käyttöoikeudet ne ovat kaikki joukko nyt! Tämä säie Pyöristää vähentää / Redondeo al restar oli käännetty Espanjan-englanti minulle vaan kun minä revisted säie oli Edellinen-Espanja - käännös oli mennyt? -jotta valintaruudun arvata sitä pois englanniksi

I 'm going sinne nyt. Pahoittelemme viive - Eilen meillä oli uusi versio.

Senior Member

Älä huoli Michael, tiedän, että olet varattu!

Hei juuri tarkistettiin sen ja se on OK. Tämä on mitä.
    1. Menin sivulle ongelman ja varmistaa, että tiedän, mitä me puhumme (itse asiassa Espanja oli ei käännetty)
    2. Menin Admin CP ja tarkista asetukset (kaikki taulukoiden välimuisti on otettu käyttöön - oli joitakin käytöstä)
    3. Olen tarkistanut siellä tarjoajien saatavuus - kaikki oli poistettu käytöstä tällä hetkellä
    4. Käytössä Microsoft käännös API toivon, että raja on käytettävissä uudelleen
    5. I päivittää sivun ja näki, että käännösten työskentelevät - Espanja oli käännetty
    6. Käytöstä manuaalisesti, varmista, että toinen käännös pyynnön eivät ole Lähetä Microsoft
    7. Olen päivittänyt sivun ja näki, että käännökset ovat edelleen käytettävissä mitä tarkoittaa, että ne oli otettava välimuistista (kaikkien tarjoajien oli poistettu käytöstä)

Siten on OK nyt. En tiedä, mitä tapahtuu juuri ennen. Ehkä post muokattiin (uusi teksti = uusi käännös)-ei voi sanoa näkyy muokattu sinä (lisätty manuaalisen kääntämisen) oli niin en tiedä, does Espanjan testata myös muokata.
    Toisessa tilanteessa on, että se voisi vain osittain käännettävä - niin muutaman rivin oli käännetty ja sitten raja saavutettiin. Tässä tapauksessa se ei meni (muuten välimuistin on katkennut, koska vain osittain käännetty) välimuistin. Siten kun saavut uudelleen voit oli jo saavuttanut rajan ja osittain käännetty tuloksia välimuistiin.
    Joka tapauksessa Jos löydät tapahtuu uudelleen ota anna meille tietää ja muuta mitään - ehkä voimme sai toisen clue.

Voit poistaa manuaalisen kääntämisen - sitä ei enää tarvita.
    Myös - Päivitä viimeinen release - se on optimoitu tarjoajien jonon (niitä on saatavilla enemmän) ja RSS käännökset tulokset välimuistiin.

Tarvitsetko lisää apua täällä?

Senior Member

Michael, kiitos tarkistaminen ja analysoidaan, käytöstä joissakin kielissä, kuten nauhoitettaessa pääse minun rajat (maksetaan vapaa) liian nopeasti kielet, jotka ovat päättäneet, nostaa vähän liikennettä.

Päivitetään viimeistään tänä iltana, kun olen kotona, voit merkitä ratkaista kuin ei tarvita lisäapua tällä hetkellä tämän säikeen

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •