Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 18 ja 18

Thread: Foorumin linkit = vika

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja moman View Post
    Ok-kiitos! Aion kokeilla tätä, mutta minulla on vielä yksi kysymys.

Onko mahdollista vain poistaa käännös näille alueille ja on linkki kunnolla viittaavat url? Olen aavistus, että osa kyseessä ei käännä, koska se ei ole vBulletin plugin (se vain kyselyt TE erikseen).
    Sen ei tarvitse olla vB plugin - se vain on page generated by Vb. Katso meidän pääsivulla Lataa tai Osta heti kohdat - ne eivät ole tehnyt mitään plugin, mutta syntyvät Vb. Joten on asianmukaiset Malli sisältää global.php ja niin edelleen. Joten kuten sivut voidaan helposti kääntää miten kuvailin teille.

Yritän tätä htaccess tiedoston, mutta viisi taalaa sanoo, että se ei toimi. Kyseessä oleva ei välttämättä tarvitse käännöstä ollenkaan, koska se on erittäin tekninen, joten haluan vain kiertää vian vBET joka kääntää ulkoiset linkit, jotka eivät välttämättä kuulu Vb.
    Olen tarkistanut sivustosi. Se toimii hienosti - vain mene foorumi, laittaa käännös ja nähdä, että seuranta ei ole lisätty lensreviews ...

Hain htaccess sääntöjen Kuten readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Vaikka Sivua ei löydy - PentaxForums.com ei palaa 404, sivua ei ole käännetty (ilmeisesti, koska ei ole mitään vbet init siellä), ja lisäksi kaikki linkit tuolta sivulta palasi 404 kuin vBSEO CRR on lopettanut toimintansa.

Siksi Haluan vain tehdä yksinkertaisempi ratkaisu ja pelastaa itsemme päänsärky:

Kuinka voin estää foorumi linkkejä kääntämisestä?

Tällä hetkellä Pentax linssi Review ja Specification Database - Päähakemisto (Link) on kirjoitettu uudelleen http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Haluan linkin pysyvän ennallaan.
    Olen selvästi kirjoitti, että sivusto on luotu vBulletin pystyä kääntämään sitä.

Myös - En näe mitä kirjoitat noin. Olin siellä ja linkki lensreviews ei ole muuttunut. Antakaa minulle tarkka linkki sivulle missä voin nähdä tämän rikkinäisen linkin.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Antakaa minulle tarkka linkki sivulle missä voin nähdä tämän rikkinäisen linkin.
    Siirry PentaxForums.com - Pentax Valokuvaus Forum ja klikkaa Obiektyw Pentax Specyfikacja I weryfikacja danych (Se on neljäs luokka). Saat 404.

Kuitenkin tämä sama linkki on Navigointipalkin (ensimmäinen merkintä kohtaan "Kommentit"-painiketta) ja et saa 404.

Kiitos avusta. Olen edelleen sitä mieltä me emme ole samalla sivulla niin pitkälle kuin mitä ongelma on, joten voit kertoa minulle, jos tarvitset lisäselvitystä. Kerran vielä, mutta ongelma on, että

mysite.com / lensreviews / on kirjoitettu uudelleen mysite.com / forums / PL / lensreviews kun se menee läpi foorumi linkin.

Laitoin tilat siten, että URL ei ole jäsennetty.

Senior Member

Oletan pikaratkaisua tähän olisi käyttää vBSEO n "Korvaa" Forum Linkit "pääset suoraan kohdistaa URL". Koska käytän osuma seuranta omalle ulkoisia linkkejä, näin olisi rikkoa tämän järjestelmän.

Näin mukaisesti viestini edellä, etsitään oikea ratkaisu tähän.

Siirry PentaxForums.com - Pentax Valokuvaus Forum ja klikkaa Obiektyw Pentax Specyfikacja I weryfikacja danych (Se on neljäs luokka). Saat 404.

Kuitenkin tämä sama linkki on Navigointipalkin (ensimmäinen merkintä kohtaan "Kommentit"-painiketta) ja et saa 404.

Kiitos avusta. Olen edelleen sitä mieltä me emme ole samalla sivulla niin pitkälle kuin mitä ongelma on, joten voit kertoa minulle, jos tarvitset lisäselvitystä. Kerran vielä, mutta ongelma on, että

mysite.com / lensreviews / on kirjoitettu uudelleen mysite.com / forums / PL / lensreviews kun se menee läpi foorumi linkin.

Laitoin tilat siten, että URL ei ole jäsennetty.
    Nyt näen sen. Ne 2 linkkiä josta olet kirjallisesti eivät ole samoja. Yksi on tarkka - toinen on uudelleenohjaus ja ongelma on juuri tässä.

Tämä on oheita kulkee:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    Joten tässä vBET on lisätä kielen, koska aloitat kuin linkin foorumi ja sinulla on käännös seuranta. Sitten olet tehnyt 2 oheita ja joka kerta vBET on lisätä käännös seuranta.

Pikaratkaisua et alla (ei testattu - niin teki kopion tiedostosta ja kerro meille, se toimii). Myös - sinun pitäisi reconfigure your forum mennä minne haluat ensimmäisen uudelleenohjauksen jos se on mahdollista.

Hätäratkaisu. Avaa tiedosto vbenterprisetranslator_seo.php, Etsi rivi:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    ja korvata se:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    Viimeksi muokannut vBET; 25-12-09 at 18:02.

Senior Member

Kiitos! Olen muutettu koodia hieman, mutta se ei toimi. Aluksi minun piti laittaa "PENTAX-linssi-review-erittely-tietokanta" varten strpos, mutta en vielä muuttanut sitä "-review" niin minulla on myös PentaxForums.com Kolmannen osapuolen Pentax Lens Review Database - Päähakemisto että oltiin uudelleenohjataan virhe.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Joten nyt molemmat / lensreviews / ja / userreviews / suunnataan uudelleen oikein.

Kiitos vielä kerran!

Kiitos! Olen muutettu koodia hieman, mutta se ei toimi. Aluksi minun piti laittaa "PENTAX-linssi-review-erittely-tietokanta" varten strpos, mutta en vielä muuttanut sitä "-review" niin minulla on myös PentaxForums.com Kolmannen osapuolen Pentax Lens Review Database - Päähakemisto että oltiin uudelleenohjataan virhe.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Joten nyt molemmat / lensreviews / ja / userreviews / suunnataan uudelleen oikein.

Kiitos vielä kerran!
    3.3.0 on lisäparametrinä "Ignore URL" - se pitää valita URL ulos käännös seuranta. Tarkista se

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •