Oman merkin raja arvoksi 100 000 perday, joten kanssa asetukset "Aina käyttää Google", "Käytä Google API V2", "Käyttö Google Detection" kun saavuttavat tämän rajan ja enää saada tuloksia maksettujen Google voitava ilmainen API sitten alkaa tuottaa tuloksia Google on?
Esimerkiksi minun Google esiasetuksen raja käyttää ja Google palauttaa tulosjoukon enää minulle (todennäköisesti palauttaa virhekoodin, kuten Google-testi koodi) Kun tulos ei palauteta olisi hyvä, jos vBET tunnustetaan automaattisesti vikakoodi ja pyyntö lähetetään toiseen API, kuten Microsoft (tai minkä tahansa muiden kyseistä vBET myöhemmin tukee) Tällä tavoin me, majoitetuilla saada joitakin tulos - minulle olisi erittäin hyödyllistä ottaen huomioon, että on maksettu versioilla rajat, se antaisi voit laajentaa käännökset raja-arvoja.
virrankatkaisu
Google asettaa 100 000 merkkejä päivässä > käytetty > vBET siirtyy seuraavaan API-luettelosta > Microsoft 400 k tunnissa tai 4 M, kun raja saavutetaan vBET valintaruudun seuraavaan API ja katso Jos raja lopetetaan tai on joitakin hyvityksen edeltävä > joko siirtää seuraavaan API tai takaisin maksettu, kun raja saavutetaan uudelleen Google > Tarkista seuraava API... jne ja siten recieving jälkeen pyöreä tarkistetaan virhekoodin suorittaisivat, niin melko paljon jatkuva mahdollisuus käännökset.