Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 24

Thread: Tyhjä käännökset.

Senior Member

Kyllä, olen odottanut uusimman version. Kuten Michal mukaan meillä on odottaa. NIIN todella toivon on saatavilla hyvin pian, kuten minä olen menettää yhä enemmän jäseniä päivittäin.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Huomaa myös, että Google käännös API v2 voit määrittää rajojasi itse. Aivan, kuten Radek kirjoitti - uusin vBET versio on ratkaisu tarjoajan estettyjen API - voimme vaihtaa toiseen ja jos kaikki rajat saavutetaan nuken kääntäjä näkyy alkuperäinen teksti. Olemme oletetaan vapauttaa eilen uuden version mutta internet ongelmien vuoksi sen oli ajoiteta uudelleen (on vähäpätöinen, mutta se oli viikonloppuna, matka-ja muovitaskut internet onnistunut, koska sen oletetaan). Tällä viikolla meillä vapauttaa toinen versio, joka korjaa ongelman merkintä ei käytettävissä tarjoajien liian usein. Viimeisin versio merkitsee ei ole käytettävissä, kun mikä tahansa virhe tulee käännös tarjoajalta. Tämä ei ole tarpeen - Microsoft on havainnut, että Microsoft käännös API lähettää eri kommunikoi ongelmien "Palvelin varattu", kuten "aikakatkaisu". Tällaiset virheet meidän ei ole harkitsemaan, että rajat saavutetaan. Siten seuraava versio korjaa se ja harkita käännös tarjoajan käytettävissä ainoastaan erityiset viestit joka sanoo selvästi raja on saavutettu.

Vastaamalla voit kysymyksen maksettujen Google käännös API v2. Vain ne Siirry osoitteeseen Admin CP - > vBET - > käännöskieliversioita ja löydät siellä kuvaus käynnistämisestä Google käännös API-v2 (on linkki ja selitys API avaimen hankkiminen). Muista, että v2 maksetaan, joten kannattaa tarkistaa rajat, ehkä poistaa joitakin kieliä ja ohittaa jotkin sivut tehdä halvempaa. Googlen valvonnassa hinnat, joten emme voi muuttaa.

Tarvitsetko lisää apua täällä?

Senior Member

Toivon vain, että voi käyttää uuden version ilmaiseksi API-Liittymän kanssa! Ei ole vikaa menossa maksettujen mutta google tarvitsee luottokorttia, elää ja työskennellä Kiinassa ja ne eivät hyväksy kaikki Kiinan luottokortin maksamisesta. Niin olen ruuvattu. Olen yrittänyt löytää tietoja microsoft maksettu API, mutta siinä sovelletaan, ei löytynyt.

Seuraava levittämisen edelleen tukee Google käännös API v1 (niin kauan kuin se on olemassa) ja vapaa Microsoft käännös API (niin kauan kuin se on olemassa).
    Jos sinulla on kysyttävää Microsoft käännös API maksut Pyydä tähän: mtcont@microsoft.com

Tietojen, jotka saimme Microsoftin 30 maaliskuuta vuoden 2012 jälkeen kuka tahansa ovat pakotettuja käyttämään maksettujen version Microsoft käännös API JOPA, jos käytät vain 2 millions merkkiä/kuukausi. Tämä tarkoittaa sitä, että Microsoft on vielä vapaana tästä kiintiölle. Edelleen on tarpeen käyttää Microsoft Azure Marketplace:
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja Mail from Microsoft
    Kun kirjaudut 2 miljoonaa suurin käyttö raja on ilmainen palvelu
    merkkiä/kuukausi Windows Azure Marketplace-, se jatkaa kuukausittain,
    ennen kuin muutat-palveluun että maksat, jotka antavat korkeamman
    aseman/kuukausi.

On joitakin muutoksia, kun siirrät kaupallista asemasta Windows
    Sinivihreä Marketplace. Sinun on siirtää Windows Azure Marketplace: n
    viimeistään 30. maaliskuuta 2012 vaikka käytät 2 miljoonaa maksuton palvelu
    merkkiä/kuukausi. Olet seuraavassa joitakin lisäksi resurssien kääntäjä-API
    ja Windows Azure Marketplace omaa käyttöäsi varten.

* Usein kysyttyjä kysymyksiä Microsoft kääntäjä API kaupallista ilmoitus-usein kysyttyjä kysymyksiä

* MSDN Käyttöohjeet linkkiä: Microsoft kääntäjä

* OData API-linkki: DataSet-esiintymiä käytetään sovelluksen

* Virallisessa tiimin blogi: Microsoft kääntäjä (ja Bing Translator) virallinen tiimin blogi - sivuston Kotisivu - MSDN Blogit

* Support foorumit: Konekääntäminen ja kielen työkalut-luokka
    Viimeksi muokannut vBET; 19-10-11 at 21:18.

Senior Member

Kiitos info Michal. Niin ihmisiä ilman luottokorttia ei voi käyttää google tai Microsoft. Näin ollen vBET on minulle ei ole käyttöä. Tämä on todella koskaan pahin uutisia!

En ole varma Microsoft maksutapojen nyt. Tietenkään meillä ole aavistustakaan Google tulee Lisää uusi maksutavat - tämä on meidän vaikutusvaltaa. Pyydä lisätietoja maksutavat Google.

Näitä tietoja yhdestä käyttäjiemme myös mukaan: http://www.vbenterprisetranslator.Co...ID-MS-API.HTML
    Microsoft on (ei kuten Google, joka perii lennossa) - tilauksen siten olisi oltava käytettävissä maksaa useita menetelmiä. Ymmärrän, että Google saa veloittaa automaattisesti. Mutta Microsoft on juuri tilauksen, joten se olisi annettava mahdollisuus maksaa menetelmällä (ennakkona). Tarkista vain se. Me menemme siellä vBET 4.x seuraavan luovutuksen jälkeen. Tällä hetkellä emme tiedä tiedot vielä.

Senior Member

Olen juuri päivittänyt 4.4.4 ja 2 minuuttia minulla ei ole käytettävissä käännöskieliversioita. Google ja Microsoft enimmäismäärä saavutettu. Botti näistä vaativat luottokortin mennä maksettujen API, onko voit siirtyä tilauksessa tai ei. (Microsoft) Nyt vBET on minulle mitään hyötyä, ja olen varma, että on monia foorumi omistajia ilman luottokorttia tai joka ei ole varaa maksettujen käännökset. Tämä on painajainen!!

Jos rajat saavutettu juuri sinun tulee odottaa, kunnes se on käytettävissä uudelleen. Huomaa, että Microsoft on kuukausittain ja tunneittain enimmäispituus, joten jos olet päässyt kuukausittaista rajoitusta vielä, sitten uusi käännökset pian (vBET tarkastusten does tarjoaja on käytettävissä uudelleen 10 minuutin välein).
    Google ei varma toisen raja varten (emme tiedä mitä muuta).

Huomaa, että Jopa maaliskuuta vuoden 2012 jälkeen Microsoft aikoo toimittaa API ilmainen kuukausittaista rajoitusta 2 miljoonat merkkiä (nyt on 4). Meillä ole aavistustakaan se on leikattu tai ei. Tällä hetkellä se on tiedossa, että on saatavilla ilmaiseksi raja.

Tietoja hintojen ja maksujen menetelmät - jälleen Ota yhteyttä kanssa käännöskieliversioita - mitä odotat voimme tehdä asialle?...: /
    Lisäämme tukeminen enemmän API silloin, kun se on mahdollista. Silti meidän ei ole vaikutusta kolmannen osapuolen käännöskieliversioita ehdot. Välittömät ongelmat suoraan paikoissa, joissa niitä voidaan ratkaista.
    Viimeksi muokannut vBET; 21-10-11 at 03:04.

Senior Member

Tietoja hintojen ja maksujen menetelmät - jälleen Ota yhteyttä kanssa käännöskieliversioita - mitä odotat voimme tehdä asialle?...: /
    Lisäämme tukeminen enemmän API silloin, kun se on mahdollista. Silti meidän ei ole vaikutusta kolmannen osapuolen käännöskieliversioita ehdot. Välittömät ongelmat suoraan paikoissa, joissa niitä voidaan ratkaista.
    Minä olen ei syyttämisestä voit tämän Michal varten, tiedän, ei ole yhteyttä vika. Tosiasiat ovat vain, että voi käyttää vBET vapaa API-Liittymän kanssa! Oma foorumi on liian suuri ja rajat saavutetaan 30 sekunnin kuluessa. Joten mitä hyvä joka tekee minulle? Ja olen jo ottanut yhteyttä käännös-palveluntarjoajat. Ei ole muuta tapaa maksamaan. NIIN uudelleen, ei vika, mutta se tekee vBET vanhentuneita suuri foorumeilla.(Jos sinulla ei ole luottokorttia) Ja että se!

Niin kauan kuin Ota pysyä vBET - etsimme muiden käännöskieliversioita, markkinoiden muuttuu koko ajan...
    -Jos et enää käytä Google v1 Ota poistaa käytöstä myös välimuisti puhdistus. Anna täytetään välimuistin. Tiedän, että sinulla on suuri foorumi mutta oletetaan, että sinulla on se välimuistiin ehkä vapaa rajat on katettava uudet viestit. Voit myös määrittää vBET ohittaa joitakin sivuja, jotka eivät ole tärkeitä käännös katsovat. Esimerkiksi - RSS-kanavaksi muuttuvat jatkuvasti. Ehkä voit antaa käännöksiä Arkisto... Ehkä muita paikkoja...

Pian - Kehotamme sinua harkitsemaan silti käyttää vBET kolmannen osapuolen käännöskieliversioita esittämiin uudet rajoitukset (tämä artikkeli saattaa olla englanninkielinen). Ja uudelleen - haluamme tukea enemmän.

Tarvitsetko lisäohjeita täällä? Tai voimme määrittää ongelma ratkaista?

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •