Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123
Tulokset 21 että 24 ja 24

Thread: Tyhjä käännökset.

Senior Member

Minulla oli käytöstä vBET nyt. Minun koko foorumi joutui jatkuvasti juuri viiveiden vuoksi käännökset, joka ei voi tehdä. Niin nyt vain odotettava ja toivoa, voit löytää hyvä ratkaisu. Miyembro akó ng partidong ystäväni, ja minä tiedän, löydät siten elämän.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Tällä hetkellä testaamme uusi käännös API (katso ilmoitukset). Joka tapauksessa - Jos käännöksiä ei voi tehdä tarvinnut mahdolliset aikakatkaisut... Jotain ei ole täältä. Kun käännös ei ole mahdollista, sitten vBET tulisi merkitä palveluntarjoajaan ei käytettävissä ja tarkista 10 minuutin välein ei se on käytettävissä uudelleen. Sillä välin kun toimittajia ei ole käytettävissä sitten vain välimuistissa olevat tulokset näytetään. Siten kaikki aikakatkaisu ei pitäisi tapahtua. Avaa uusi säie ongelmaasi aikakatkaisuja ja PM Accessin tiedot - Me tarkistaa, missä mennään. Ehkä joissakin eri virhe Huomautus saat palveluntarjoajalta ja se on ei poistettu sekä vBET - että näyttäisi selittävän sen, miksi vBET edelleen yrittää käyttää palveluntarjoajan mukaan. Meidän tarkistaa se vain tuotantopaikalla.

Todellisen ratkaisun ratkaisee jo saavutettu rajoitusten kanssa ongelma. Jos sinulla on joitakin ongelma voi aiheuttamien Jotkut bug. Meillä on tarkistaa se tarkistaa-Avaa uusi säie ja PM Accessin tiedot.

Senior Member

Minulla on käytössä VBET uusimman tänään ensimmäisen kerran uudelleen. Siksi voi pyydän kaverit Ota opas minulle, mistä voit poistaa käytöstä välimuisti puhdistus (Michal: n ehdotusta post edellä) kohti myös mitä sivuja voi I arvo ei käännä ja miten se tehdään?
    Tässä vaiheessa käytän vain vapaa API Microsoftilta ja Apertium-, mutta ne ovat käytettäessä kuten 2 minuuttia. Niin nyt olen on löydettävä tapa kääntää vain uudet viestit. Olen myös yrittänyt toimimaan tapa käyttää Googlen maksettujen API, joten toivottavasti, kun minulla on, että paikassa voin käyttää VBET sen täydelliset uudelleen. Kiitos.

Eläkkeellä;)

Hi
    Foru Vieras välimuistin poistaminen käytöstä Voit määrittää molemmat asetukset:

AdminCP -> vBET välimuistin -> välimuisti aikaa elinajan (TTL) -> välimuisti aikaa elinajan (TTL): 0
    -Voit tietojen kestää ikuisesti välimuisti

AdminCP -> vBET välimuistin -> välimuisti aikaa elinajan (TTL) -> Cache selvitys strategia: Ei käytössä

Voit "ei transtaling" joitakin sivuja täyttämällä vaihtoehto):
    AdminCP - > vBET Main - > Ohita URL-osoitteet:

Voit käyttää myös: <! - VBET_SNTA -> ja <! - VBET_ENTA -> Tunnisteet. Asetat vain sen sisällä sisällön, että et halua käännettävän ja Hups - se ei ole -easly pääsy mallien avulla voit AdminCP - > tyylit ja mallit

Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •