Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Onko tämä mahdollista?

Junior Member
    Sijainti
    http://yuforum.net

Question Onko tämä mahdollista?

Hi!

Olen muutaman myyntiä edeltäviin kysymyksiin ... Olen vBulletin 4.0.8 foorumi ... ja olen mielenkiintoinen ostaa vBET ...

1. Käännän Google Translate API V1 Microsoft Kääntäjä API?

Foorumini ovat Kroatian kielellä (hyvin samanlainen kuin Serbian tai Bosnian kieli).
    Google-kääntäjä tukee Kroatian, Serbian ja Bosnian kieliä, mutta Microsoft Kääntäjä API EI tue mitään tämän kieliä ...

Voinko kääntää foorumini Google Translate API V1 kroatian kielestä Englanti kielellä ... ja sitten kääntää minun Forumin Englanti kaikkiin muihin Microsoft Kääntäjä API tuettuja kieliä?

2. Jos tämä ei ole mahdollista... Voin tehdä sen manuaalisesti MySQL tietokantojen... kääntää DB arvotaulukko Englannista muille kielille MS Translate API... Onko tämä mahdollista vBET?

Tai ... joidenkin muiden script ... tai ... muulla tapa tehdä se?

3. Google-kääntäjä API V2 on erittäin kallista palvelua minulle (ja luultavasti kaikille niille, jotka ovat keskipitkällä ja suurille foorumi) .. GT_API_v2 ... 1 M merkkiä = 20 dollaria ... ?!?!? ...

Olen vb4 DataBase ... vain taulukon "post" ... in "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 m merkkiä ...

SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
    FROM viesti

Muissa TE pöydät ... kuten taulukko "thread" ... otsikko ... avainsanat ... taulukko "tag" ... taulukko "lause" ... muut vb plugins ...

Sanotaan, että foorumini on yhteensä 500 miljoonaa merkkiä ... Google-kääntäjä API v2 ... kääntää foorumini ainoastaan yhteen muuhun kieleen ... Se maksaa minulle ... (1 M = $ 20) ... 500 M = 10,000 dollaria dollaria

Jos käännän minun foorumi TOP 20 kielellä ... Se maksaa minulle ... 20 x 500 M = 200,000 dollaria dollaria

Kuka maksaa niin paljon rahaa tähän? ... Tiedän ... Minä EN!

Conclussion: Google on muutettava tämä ... 1 M merkkiä = max 1 dollari dollari

Olenko väärässä?

4. Onko mahdollista kääntää vain joillakin foorumeilla ... ei kaikki foorumia ja kaikki foorumit?

Kiitos vastauksista,

Manuaalinen
    Viimeksi muokannut Manual; 30-09-11 at 00:23.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

1. Vuonna vBET voit määrittää, mitä kieliversiota haluat käyttää kunkin Käännöskieli paria. Still vBET eivät tue kaksinkertainen käännöksiä tällä hetkellä. Joten jos kieliversiota ei tue tiettyä kieltä sinua ei voi käyttää sitä kääntämään tai tällä kielellä.

2. Ei juuri nyt. vBET ei muutoksia vBulletin tiedot. Käytämme omia välimuisti ja siinä kaikki. vBET tarjoaa työkaluja - kuten lisäämällä BBCoden jo olemassa olevia viestejä. Mutta meillä ei ole työkalu, joka muuttaa tiedon ja tällainen työkalu voisi olla vaarallista, koska menettäisi alkuperäisen sisällön.

3. 1M merkkiä tarkoittaa 1 000 000 merkkiä. Huomaa, että Google API V1 on vielä avoinna, mutta he laittoivat rajoittavia rajoja joka päättyy todella nopeasti juuri nyt. Myös vBET tukee Microsoft Translation API joka on vielä vapaana ja niillä on myös joitakin rajoituksia. Jos tiedät muita vapaa API jonka käyttöehdot eivät salli sen käyttö vBET ota kohta sitä ja annamme lisää tukea.

Huomaa, että sinun ei tarvitse kytkeä päälle kaikilla tuetuilla kielillä. vBET avulla määrittää, mitkä kielet on aktiivinen.

Huomaa, että sinun pitäisi mennä teidän päätökseen muualla - Google. Olemme täysin samaa mieltä, että olisi parempi, jos Google-käännös olisi halvempaa tai vielä parempi jos se olisi vielä vapaana. Silti se ei ole meistä kiinni ja emme voi tehdä mitään sen kanssa. Lähetä päätelmät Google - Toivomme, että he pitävät sitä.

4. vBET mahdollistaa määrittää sivut, jotka pitäisi ohittaa käännös moottori. Voit määrittää sen antamalla osa URL - kunkin UURL joka sisältää antanut teksti ohitetaan vBET.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä - ota vain kysyä. Ymmärrämme, että tällä hetkellä ostaa vBET ei ole niin helppo päätös sellaisena kuin se oli ennen Google maksaa.

Junior Member
    Sijainti

Kyllä ... Olet oikeassa ... Menen Google lähettää tämän conclussion ... mutta Googlen tavoitteita ei ole foorumeita ... vain pk CMS verkkosivujen & blogit ...

Tiedän, mitä aion tehdä ... ensin ... kääntää kaikki foorumin 50 + kieliä ... till 01 joulukuu 2011 ...

... toinen ... manuaalisesti MySQL ja joitakin muita työkaluja ... kääntää minun kaikki foorumi Englanti ... ja vaihtaa MS Kääntäjä API ... kääntää muille 35 kielelle ...

Omat jäsentä Kroatia, Serbia & Bosnia ... voi silti käyttää Google Translator (ilmainen palvelu) ... JavaScript päälle foorumi ... kääntää Forumin Englanti-EXYU kieliä ...

Kysymys ...

5. Miten Google kääntää foorumini ... vBET lähettää sanat Google ... ja vastaanottaa kääntänyt sanoja ja välimuistin ... tai miten?

6. Kuinka kauan kestää Google kääntää minun koko foorumi 53 kielellä ... yksi kuukausi ... kaksi kuukautta ... ?

Kuinka paljon sanoja (tai merkkiä) Google Translate API V1 kääntää per päivä?

Ole hyvä nota että käännös Googlen ilmainen palvelu kääntäjä päällä foorumissa JavaScript ei tuota tuloksia, jotka on indeksoitu. Ainoa tapa käyttäjät voivat saada nämä tulee olemaan jo tietää your forum ymmärtää ainakin vähän sisältöä, joka on vieraalla kielellä heille ja sitten kääntää. Tämä kysymys tähän ratkaisuun - Ihmisten täytyy jo ymmärtää hieman, mitä he näkevät motivoida heitä klikkaa käännös. He eivät löydä sitä käännetty hakukoneissa. Joten lopussa - ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita ja etsii oman aiheen vieraalla kielellä, eivät löydä foorumia. Siksi vBET luotiin - muuttaa sitä ja tarjota käännetty sisällöstä niille mitä etsit aiheeseen.

Huomaa, että vBET antaa mahdollisuuden käyttää useita käännös API yhtä aikaa. Kuten kirjoitin ennen kuin voit määrittää jokaiselle kieliparille palveluntarjoaja pitäisi kääntää se. Joten vaikka haluat käyttää Google v1, kunnes se on suljettu suosittelemme kuitenkin käyttämään sitä yhdessä Microsoft Translation API - välttää nopeasti ulottuville rajoja.

5. Täsmälleen. Kun se on välimuistissa vBET käyttää välimuistia.

6. Ei ole aavistustakaan. Se riippuu foorumi liikennettä. Nopeampi ihmiset / robotit Mene käännetty sivu, sitä nopeammin se on välimuistissa. Mutta älä käytä mitään omia robotteja että - se ei ole sallittua. Lisäksi sinun täytyy lisätä tässä rajoja, joita näyttää olevan lyhyempi ja oikosulussa - Google V1 valmistautuu suljetaan.

Myös ei ole aavistustakaan. Kuten jo kirjoitin siltä, että rajat ovat tiukemmat kun olemme lähempänä sulkemisaikaa. Ole hyvä ja katso Google resursseja tähän vastaus. Emme halua johtaa harhaan ketään antamalla vanhoja tietoja.

Junior Member
    Sijainti

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Huomaa, että vBET antaa mahdollisuuden käyttää useita käännös API yhtä aikaa. Kuten kirjoitin ennen kuin voit määrittää jokaiselle kieliparille palveluntarjoaja pitäisi kääntää se. Joten vaikka haluat käyttää Google v1, kunnes se on suljettu suosittelemme kuitenkin käyttämään sitä yhdessä Microsoft Translation API - välttää nopeasti ulottuville rajoja.
    Olen iloinen kuullessani, että vaihtoehto ... kielipari ...

Jos olen oikein ymmärtänyt ... Pyydän teitä vahvistamaan seuraavia ratkaisuja:

Vuonna vBET Admin Ohjauspaneelin vaihtoehdot voin tehdä tätä:

1a) kääntää Google Kääntäjä API V1 ... kroatian kielestä Englanti ...

1b) kääntää Microsoftin Kääntäjä API ... alkaen Englanti kielellä kaikille muille 35 + kielet

Onko parempi ... koska Google käytettävissä vain kaksi kuukautta .... Edellä mainittu ratkaisu ... tai tämän alas ratkaisu?

2a) kääntää Google Kääntäjä API V1 ... kroatian kielestä (6 kieltä) Englanti, espanja, italia, saksa, puola ja ranska

2b) kääntää Microsoftin Kääntäjä API päässä Englanti 5 kieliä ... Espanjasta 5 kieliä ... Italia / saksa / puola / Ranskan 5 kieliä ...

Olen vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Onko ne nopeuttavat käännöksiä vai ei?

Olen enemmän Google Hakurobotteja päivittäin kuin Bing / MSN Hakurobotteja ... ja mielestäni tämä on toinen ratkaisu parempi kuin ensimmäinen .... Tai ehkä ei ... mitä luulet ... ehkä ensimmäinen ratkaisu on parempi, koska Google lopettaa API V1 hyvin pian?

Kiitos ehdotuksista.
    Viimeksi muokannut Manual; 01-10-11 at 23:17.

Huomaa, että Admin CP sinulla on vaihtoehtoja Google määrittää, mitä versiota haluat käyttää v1 tai v2. Sinulla on myös vaihtoehto, jonka avulla voit määrittää haluatko käyttää vain Googlen tai muiden palveluntarjoajien liian. Kun se on asetettu käyttämään muita tarjoajia, sitten oletusarvoisesti, kun se on mahdollista sitten Microsoft on käytetty. Silti voit uudelleen sitä ja asettaa kieliversiota jokaiselle kieliparille - tämä määritys tehdään asetustiedostoja ei Admin CP. Se on 53x53 yhdistelmiä niin liian monta Admin CP, mutta silti helposti - Jokaista kieltä varten on erillinen taulukko eri asetustiedosto missä olet määrittänyt kartoitus - esimerkiksi olet erilliseen tiedostoon kartoittamiseen puolasta ja siellä on pöytä, jossa näppäimet ovat " että "kielikoodit ja arvot tarjoaja nimiä. Näin voit määrittää kieliversiota kunkin kieliparille. Joten kaikki ei ole tehnyt Admin CP, mutta silti helppo määrittää.

1a) ja 1b) uskon, että et ymmärrä - käännös virtaus ei voi määrittää. vBET Älä tue kaksinkertainen käännökset. Vain yksi käännös pyynnön kohti. Viestin kieltä pyynnön kieli. Käännös ei ole keskellä. Joten Kyllä voit määrittää Google kääntää Kroatian englanti. Ja Kyllä voit määrittää kääntää Englannin muille Microsoft (se on tarpeeksi 1 Tämä asetus - sallia käyttää muita tarjoajia) Microsoftin tukema. Se yhä tehdä kaksinkertainen käännös. Viestit, jotka on kirjoitettu englanniksi kääntänyt Microsoft. Viestit, jotka on kirjoitettu Kroatian muunnetaan Google (jotta ottanut käyttöön, koska Microsoft Älä tue Kroatian kaikilla kielillä.

2a) ja 2b) En todellakaan ymmärrä, miten nämä kaksi vaihtoehtoa ovat yksin. Olet your forum Kroatian? - Sinun on käytettävä Google. Olet your forum Englanti - voit käyttää mitä haluat Microsoft tai Google. Jos sinulla on foorumi, 2 kieltä - sinun täytyy valita, mitä kieltä on oletusarvoisesti merkitä viestejä muissa kieleen (meillä on robotti tätä - se on beta-vaiheessa nyt ja julkaistaan pian) ja sitten joudut käyttämään Google Kroatian ja voit käyttää Microsoft loput. Mutta kaikki viestit, jotka ware kirjoitettu Kroatian on Googlen kääntämä mihinkään pyydetyt käännökset - Microsoft ei tue tätä kieltä.

Jos käytät sivustokartan ja integroida vBET, sitten voit odottaa että saappaat menevät nopeammin kääntää sivua. Edelleen, jos sinulla on hyvin valtava liikenteen ja paljon sisältöä sitten Ota olla tietoinen tietoja rajoitusten vapaa-API-liittymiä. Todennäköisesti tavoittavat se hyvin nopeasti. Booth Google v1: n ja Microsoft on päivittäin rajat. Google v2, voit määrittää sen kuin haluat, koska se maksaa ja rajoitukset ovat vain, jos haluat hallita omia kuluja. Niin voi olla viisas käyttöön ensin vain 2 kielet - oletus + yksi muista. Ja sitten kun välimuisti täyttää lisätä yksitellen uusia kieliä. Jos sinulla on todella valtavan liikenteen ja paljon sisältöä kääntää sitten se on mahdollista, että voit saavuttaa rajojasi nopea jopa on käytössä vain 2 kieltä. Se ei ole olemme - Google oli enemmän käyttäjäystävällinen ennen. Nyt ne vain Leikkaa v1 ja asettaa rajoituksia... Mutta se on jotain tarkistaa elää tai tehdä joitakin laskutoimituksia ja päivittäisen liikenteen oletuksista uuden kääntää sivua (sen jälkeen, kun ensimmäinen käännös, sinulla on jo se välimuistiin).

Junior Member
    Sijainti

Luulen ... Tätä tuotetta ei ole minua varten ... koska foorumini ovat Kroatian kielellä ... ja voin käyttää vain Google ...

En maksa Google Translate API v2 käännökset ...

Jos asennan tämä tuote nyt ... Voin vain käyttää 01 joulukuu 2011 ... ja poistat sitten ... Vain Minulla on hieman enemmän kävijöitä & jäsentä ...

Miten kääntää foorumia ... uudet viestit Kroatian muille kielille ... jälkeen Google sammuttaa vapaa tranlsation GT API v1?

Vastaus = ei

Senior Member

Jos foorumi on pieni, voit käyttää maksullisen version Googles API, olen juuri asentanut sen ja voit asettaa rajat Googlen API konsoli kuinka monta merkkiä päivä voidaan kääntää ja myös kuinka monta merkkiä persecond / per käyttäjä (thats eli merkkien määrä sekunnissa per käännös puhelu), se on kaikki valvonta tarvitset liian joten voit nähdä kuinka monta charatcers käytät ja milloin. Joten voit asettaa viettää raja ja seurata, miten se menee, jos olet kiinnostunut vain muutamassa käännetty kielille niin sinun ei tarvitse asettaa viettää raja liian korkea, olen tällä hetkellä saada areound 200000 kävijää kuukaudessa, sillä nyt minä " VE rajoitettu minun viettää 100.000 merkkiä päivä ja olen suporting 32 kielellä, joten thats 2 dollaria per päivä, minä seurata mitä kieliä on maksettava foorumini (näet tämän google tilastot API) ja sitten puolestaan enemmän kieliä pois, joita ei ole vaatinut, että minun on Ulota päivittäisen kulutuksen takia määrä vierailujen saan mutta voisit ehkä vähentää sinun entisestään.

Ja muista, Microsoft Lisäämme uusia kieliä matkan varrella niin se kaikki hyvä

Vastaus = Muiden API

Tavalla, joka tukee jo vBET - se on Google v2. Siten on tapa - ei kukaan halua maksaa, mutta tapa on olemassa. Tietenkin ymmärrän, että et halua käyttää maksettujen API.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •