Hi!
Olen muutaman myyntiä edeltäviin kysymyksiin ... Olen vBulletin 4.0.8 foorumi ... ja olen mielenkiintoinen ostaa vBET ...
1. Käännän Google Translate API V1 Microsoft Kääntäjä API?
Foorumini ovat Kroatian kielellä (hyvin samanlainen kuin Serbian tai Bosnian kieli).
Google-kääntäjä tukee Kroatian, Serbian ja Bosnian kieliä, mutta Microsoft Kääntäjä API EI tue mitään tämän kieliä ...
Voinko kääntää foorumini Google Translate API V1 kroatian kielestä Englanti kielellä ... ja sitten kääntää minun Forumin Englanti kaikkiin muihin Microsoft Kääntäjä API tuettuja kieliä?
2. Jos tämä ei ole mahdollista... Voin tehdä sen manuaalisesti MySQL tietokantojen... kääntää DB arvotaulukko Englannista muille kielille MS Translate API... Onko tämä mahdollista vBET?
Tai ... joidenkin muiden script ... tai ... muulla tapa tehdä se?
3. Google-kääntäjä API V2 on erittäin kallista palvelua minulle (ja luultavasti kaikille niille, jotka ovat keskipitkällä ja suurille foorumi) .. GT_API_v2 ... 1 M merkkiä = 20 dollaria ... ?!?!? ...
Olen vb4 DataBase ... vain taulukon "post" ... in "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 m merkkiä ...
SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
FROM viesti
Muissa TE pöydät ... kuten taulukko "thread" ... otsikko ... avainsanat ... taulukko "tag" ... taulukko "lause" ... muut vb plugins ...
Sanotaan, että foorumini on yhteensä 500 miljoonaa merkkiä ... Google-kääntäjä API v2 ... kääntää foorumini ainoastaan yhteen muuhun kieleen ... Se maksaa minulle ... (1 M = $ 20) ... 500 M = 10,000 dollaria dollaria
Jos käännän minun foorumi TOP 20 kielellä ... Se maksaa minulle ... 20 x 500 M = 200,000 dollaria dollaria
Kuka maksaa niin paljon rahaa tähän? ... Tiedän ... Minä EN!
Conclussion: Google on muutettava tämä ... 1 M merkkiä = max 1 dollari dollari
Olenko väärässä?
4. Onko mahdollista kääntää vain joillakin foorumeilla ... ei kaikki foorumia ja kaikki foorumit?
Kiitos vastauksista,
Manuaalinen