Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 5 123 ... ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 46

Thread: LISÄÄ BUGIT - Voit ajaa minut hulluksi.

Senior Member

Default LISÄÄ BUGIT - Voit ajaa minut hulluksi.

Käytettäessä Microsoft kääntää sivuja saada 500 internal server error!
    Viimeksi muokannut Snake; 28-09-11 at 16:56.

Senior Member

Tällä asialla on kiire. Google esti minua tänään.

I cant varaa maksaa v2.

Ja kun minä tarvitsen Microsoft vaihtoehto se doesnt työtä.

Omat sivut ovat kaikki kääntämisen tyhjän kanssa Google v1.

Tarvitsen tätä kiinteä asap kiitos!

Saan 500 internal server error käännettäessä sivua mircosoft!

Senior Member

Oliko Google estää sinua?, Minulla on samanlainen ongelma, että lankaa otsikot puuttuu ja käännetty teksti on tyhjä, mutta jos vaihdan eri kielille Ketjun otsikko ... jne. näyttävät

Senior Member

Näyttää siltä, he tekivät, mutta olen recenly virkeänä minun koko db, joten ive ollut tehdä paljon enemmän puheluita kuin normaalisti.

Sen luultavasti 24h estää, mutta se silti doesnt auttaa Microsoft vaihtoehto doesnt työtä.

Näen tämän MOD kuolevan, MS vaihtoehto on rajallinen, ja Google on ryhtynyt palvelun pois.

Kyllä, jos osia puuttuu, olet estetty.

Senior Member

Hmmm, 24 tunnin lohko, ihmettelen jos thats tapauksessa minun kanssani kuin nykyään kielletty Baidu hämähäkki on ollut noin 350 sivustoni kenenkään aikaa (rakennettu mod päästä eroon niistä), ne estävät yhden kielistä tai kaikki käännökset ?

Siellä tulee olemaan maksetaan käännöspalvelu jota tukee uusimman version vBET.

Senior Member

Jos kielto hämähäkkejä sivuja ei koskaan indeksoitu kukistamalla kohta.

LOL, yritin maksaa, käytin 1000000 merkkiä 10mins @ 20 dollaria

Jos haluat alkaa maksaa 1000 dollaria: t liikennettä sitten sen ratkaisun luulisin.
    Viimeksi muokannut Snake; 28-09-11 at 17:58.

Senior Member

Re: hämähäkit, ymmärrän että vaan Baidu hämähäkit tuoda vähän liikennettä, mutta todella paska koko teidän resursseja, joten en nyt kieltää eniten Kiinan ja muiden roskaa hämähäkit:
    Baidu
    Ichiro Mobile
    Soso
    Sogou
    Psbot
    Yandex (venäjä Yahoo)
    Lumimies
    spinn3r
    .... Voisin

No jos en saa näitä erityisesti käännösten takaisin minun täytyy mennä maksanut mutta minun käännökset .. jne. osuus on jo lähes 12 miljoonaa URL ja paljon Sivuni paljon sisältöä, jotta voin nähdä minua polkumyynnin tuki muun maailman minun foorumeilla, mikä on todella sääli. Sain selvitetty minun välimuistit (vieras ja tietokanta) ja sai 9GB tilan takaisin!

Senior Member

No, minä virkistyneenä selaimeni joka oli 6GB, luota minuun, ja että monet URL cant varaa v2 API, useita tuhansia.

Re hämähäkin, sivut vain saada käännetty kerran, niin onko Baidu se tai käyttäjä tai Google ei ole merkitystä.

Joten esto hämähäkkejä, on turhaa.

Toivon MS API toimii, mutta ive tehnyt joitakin käsittelyssä ja sen rajoitettu 50 puhelua minuutissa, jonka olen erittäin varmasti riittää tukemaan useimmilla foorumeilla.

Matka fanit
    Viimeksi muokannut Snake; 24-10-12 at 20:36.

Senior Member

50 puhelua minuutissa? Hitto!, että todennäköisesti tarkoittaa, että jäljellä 59,99 sekuntia foorumini saa mitään käännöksiä , Mitkä ovat säännöt, välimuisti käännökset, tiedätkö?, Se ei olisi kovin paha, jos voimme pitää käännökset, se merkitsee hidastumista trnslations muutaman kuukauden, mutta eventualy se kiinni!

Senior Member

Minulla on samanlainen ongelma käännökset Englanti (oletus) ei toimi. Jos vaihdan v2 se toimii toisen, sitten seuraavalla sivulla kuormitus ei. Jotain on jopa Google Translate.

Sivu 1 ja 5 123 ... ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •