Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 3 ja 3

Thread: Liian monella kielellä = huono?

Senior Member

Default Liian monella kielellä = huono?

Aikana siirtyminen Googlen ja Microsoftin API, jouduin poistaa 13 kielellä foorumiini; Onneksi nämä kielet eivät olleet kovin suosittuja vierailijoiden. He olivat noin 50k näyttökerrat, verrattuna lähes 500k näyttökertojen muilla kielillä yhteensä.

Kun olet poistanut näiden kielten olen heti havaittu kaksi asiaa Googlen Verkkovastaavan työkalut:
    • 1. Indeksoituja sivuja päivässä lähes kaksinkertaistui
    • 2. Keskimääräinen indeksoinnin aikana puolittunut.

Minulla on kaksi mahdollista selitystä: joko Googlen API on hitaampaa, tai ottaa liian monia kieliä yksinkertaisesti ennakkosytyttää ja se vie indeksointi pääsivustosi sisältöä. Ajatuksia?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Mielestäni tärkein syy on määrä pyynnöstä Käännös API. Jos järjestelmä tekee paljon ne sitten käännös API voi vastata sinulle hitaampaa. Siksi meidän suorituskyky vihjeitä on parasta dissable joissakin kielissä alussa. kun välimuisti täyttyy voit lisätä enemmän käännöksiä aika ajoin. Koska useimmat välimuistiin jo se on OK. Myös jos jotkut trnaslation API on rajoituksia et jarruttaa niitä

Senior Member

Alussa (lähes 2 vuotta sitten!) Olen todellakin oli vain osajoukko kielten aktiivinen, mutta aika meni päädyin jotta ne kaikki. Arvaa että oli enemmän haittaa, että hyvä!

Valitettavasti sivustomme saa niin paljon liikennettä, että voin realistisesti vain välimuisti 4 vrk käännösten (=> 10 Gb). Ehkä on erillinen "cache server" useita satoja keikkoja välimuistin tiedot olisi parempi pysyvä ratkaisu, sillä kun Google sulkee heidän API mielestäni me voidaan luottaa paljon raskaammin välimuistin (katso minun muita viime kierre).

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •