Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 8 ja 8

Thread: Juoksu vieras välimuisti CDN?

Senior Member

Default Juoksu vieras välimuisti CDN?

Olen huomannut, että on olemassa kirjaimellisesti miljoonia tiedostojen luonnin vieras välimuistin. Ajattelin jos olisi hyvä palvelevat näitä tiedostoja pois CDN säästää hieman kaistanleveys web-palvelimelle. Olisiko helppo tapa tehdä tämä?

Olen tällä hetkellä käytössä MAX CDN ämpäri. Minun ei tarvitse ladata vieras cache tiedostot CDN, koska se on peili, mutta se extra näppärä ominaisuus on sen sijaan vain peilaus kaiken.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Huomaa, että Vieras välimuisti palvelee koko välimuistissa vain käyttäjille, jotka eivät ole kirjautuneet sisään Joten ennen Tiedostoa virtautetaan ensin meidän on tunnustettava se käyttäjä on kirjautunut sisään todellisessa järjestelmässä. Lisäksi sinun täytyy varmistaa, että kaikki syntyvät tiedostot ovat tulossa lisäksi yksi. Huomaathan, että tärkeät sivut oletuksena cache aika elää on vain 1 tunti. Ja jos sinulla myöntävät, että joissakin on tallennettu välimuistiin sitten sinulla on ohjata sinne joitakin sisäisiä tavalla (ei voi selaimella, muuten Google hulluksi) eikä streaming oikeilta foorumi. Ei siis voi olla joitakin kysymyksiä. Varsinkin että vBET tunnistaa ei välimuisti on todellinen mennessä tiedostojen metatietoja, joten oletetaan, että tiedosto on paikallisen tiedostojärjestelmän juuri nyt (silti se voi olla tyhjä tiedosto vain pitää metatiedot).

En tiedä yksityiskohtia CDN - Voitteko antaa linkin sivulle, jossa lisätietoa siitä? Tällä hetkellä minulla ei ole mitään enought tietoa sanoa tarkkaan, miten se.

Senior Member

Mielestäni tämä on staattinen sisältö. Vieras välimuisti ei ole staattinen:
    1. Sitä käytetään vain vieraille
    2. Se päivitetään melko usein (oletuksena kerran tunnissa)

Ehdotan kysyä kysymyksen MaxCDN liittyvistä rajoituksista ja mahdollisuus käyttää sitä tällaisessa tapauksessa.

Senior Member

Heidän palvelua voi käyttää kuten tiedoston talletus, mekanismi vain olla siellä lähettää ja ladata niiden "drive". Jotain Amazon S3 voi olla parempi vaihtoehto tälle koska välttämättä ei tarvitse jakaa eri palvelimilla. Mielestäni tärkeintä on, että vieras välimuisti vie niin paljon tilaa minun palvelimeen, se kallistuu varmuuskopioida kaiken. Vain Venäjän kansio oli 23GB ennen siivosin sen.

Voit jättää cache hakemistosta varmuuskopioinnin aikana tai poistaa Vieras Cache joillekin sivuille. Jotain jostakin - käytät enemmän kovalevy (joka on halpa) ja kiitos että vähemmän muistia ja CPU. Vieras välimuisti välimuistit täynnä HTML - siksi se on kallista kovalevytilaa, ja siksi se on niin suuri suorittimen ja muistia.

Tietoja tallentaa sen ulkopuolisella palvelimella - emme tue sitä juuri nyt. Voimme auttaa antamalla vinkkejä siitä, miten se toimii nyt ja mistä etsiä, jos haluat tehdä muutoksia.

Senior Member

Luulen tärkein syy haluavat tallentaa asioita CDN on nopeus (palvelin on lähempänä käyttäjä), ja kun tiedostoja kuten, jotka on tallennettu minun tiedostojärjestelmän he menevät varmuuskopiointi asemia, joita voi saada kallista, varsinkin kun tallennat keikoilla tiedostoja, sinun ei tarvitse varmuuskopioida.
    Viimeksi muokannut tavenger5; 22-09-11 at 23:11.

Senior Member

Tiedoksi ennen kuin aloin poistaa cache kansiot minun vbet_guestcache kansio yli 280g. Se on paljon tilaa yhdelle sovelluksen aloittamista. Puhumattakaan minulla on vain 10 käännösten avulla.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •