Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 7 ja 7

Thread: Auto palaa ja Englanti jos englanti on profiilia kieli

Senior Member

Default Auto palaa ja Englanti jos englanti on profiilia kieli

Olen jo piilota lippujen Englanti käyttäjien kautta mallin conditionals, mutta nyt haluaisin käyttää tämän seuraavalle tasolle, kuten Englanti-speaking käyttäjille muissa maissa, jotka ovat heidän selaimen kieli asetettu vieras kieli, mutta maa on käännetty sivuille Sivustomme kun Google-hakua haluat automaattisesti tarkastella Englanti versiot sijaan käännetyt versiot.

Jotta tähän olen kirjoittanut seuraava koodi.

Koska en ole niin perehtynyt sisäistä työskentelyä vBET, en tiedä mihin paikkaan se tai miten se loppuun. Voisitko auttaa minua tässä?

PHP Code:
    if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
    {
    revert language to english

-Mikä plugin / tiedoston tästä mennä?
    -Mitä laitoin tilalle "palaa kieli ja Englanti?

Kiitos

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Tällä hetkellä käyttäjän pitäisi automaattisesti ohjata se oletuskieltä vBET. Tarkista se ja jos ei toimi, niin kerro meille - me siirtää tämän viestiketjun vikailmoitukseen. Huomaa, että evästeet on otettava käyttöön, jotta tämä toimisi (ennen login ei ole tietoa käyttäjä, joten ryhdyimme käyttöikä evästeen ja kun käyttäjä tulee samalla selaimella hän ohjataan jo ennen login) ja se tapahtuu vasta alussa istunto (muuten käyttäjä ei voi muuttaa kieltä manuaalisesti).
    Viimeksi muokannut vBET; 15-12-09 at 23:51.

Senior Member

Alussa istuntoon, kyllä, kieli on muuttunut.

Kuitenkin sanotaanko olen kirjautunut ja minun oletuksena kieli on Englanti.

Oletetaan, että selaimeni kieli on puola, ja kun googlasin aikavälillä sivustoni tuli seurauksena. Kun napsautetaan, minut vietiin mysite.com / forum / PL / thread.html. Omasta tarkoituksiin, haluan käyttäjä ohjataan automaattisesti mysite.com / forum / thread.html jos heidän profiiliinsa kieli on englanti.

Muuten ihmiset Yhdysvaltojen ulkopuolella, jotka ovat sujuvasti Englanti voidaan toteuttaa käännetyn version sivuston, ja tietysti automaattinen kääntäminen on pahempi kuin Englanti versio heille.

Siksi, jos mahdollista, voisitteko antaa joitakin viitteitä minun edellä koodin? Olisin hyvin kiitollinen avusta. Kiitoksia etukäteen!

Ymmärrän skenaario, mutta se on hyvin harvinaista. Jos joku jo on sivuston miksi hän googlettaa? Kun joku ei ole ja googlettaa, niin uusi istunto luodaan, joten hän ohjautuu.

Syy miksi me silti keskustelua (miksi emme hyväksy tätä vielä) on, koska jos teimme muutoksia kuin haluat, niin käyttäjä ei varmasti pysty ylipäätään muuttaa käännös - koska hän on aina ohjataan hänen oletuskieli, jopa jos hän klikkaa jotkut lippua. Siksi teimme tämän uudelleenohjaus vasta alussa - koska sen jälkeen käyttäjä on vapaa menemään minne haluaa ja mahdollisesti tarvittavien käännösten hän haluaa.

Onko todella miten haluat käyttäytyä your forum. Ja ei skenaario annoitte on mahdollista todellisuudessa. Koska vuonna 99,99999% tapauksista se toimii kuin haluat - jos jotkut käyttäjä menee sinulle ulkoisen linkin ja jo tili oletuskielen asetettu, hän ohjataan kuin haluat. Ja jos hän on jo avannut your forum sitten:
    - 1. - Miksi hän mennä sinne muilta paikka, jos hän jo on olemassa?
    - 2. - jopa niin harvinaista, jos hän voi klikkaa lippua, koska hän tietää teidän foorumi, ja tietää mitä tapahtuu.

Huomioikaa tämä. Emme halua tehdä pyynnöstämme virallisiksi muuttua argumentteja edellä. Mutta jos todella ajattelevat vieläkin, että se on hyvä idea sinulle annamme sinulle joitakin kiertotapa vBET 3.2.x (in 3.3.0 muutimme paikka oheita ja teki myös parempi suorituskyky).

Senior Member

Ole hyvä, anna minulle kiertotavan.

Vaikka pisteiden täysin validi, tämä skenaario oli todella kohtaamat käyttäjän ja kertoivat minulle, katso tästä: PentaxForums.com. Olen samaa mieltä, että suurimman osan ajasta, tämä ei ole ongelma, mutta pidän ottaa minun sivuston 100% täydellinen!

Juttu kiertotavan on, että se olisi vain tehdä se niin, että Englanti-speaking käyttäjät ei voi muuttaa manuaalisesti käännöksiä. Via malleja, olen jo piilossa lippujen käyttäjät, jotka määrittävät Englanti niiden profiilia. Joten ydin on tämä, jos haluat käännöksiä joko valita jotain muuta kuin Englanti tai selaa keskustelualueelle vieraana. Siksi haluaisin kiertää.

Kiitos erittäin paljon huomiota, ja olen iloinen kuullessani, että olet halukas auttamaan minua tässä asiassa. vBET on toiminut erittäin hyvin minun sivuston toistaiseksi ja olen iloinen voidessani asiakkaaksi tästä!
    Viimeksi muokannut moman; 16-12-09 at 03:51.

Hei, huomasin, että jostain syystä tämä vanha kierre ei ole vielä suljettu. Kerro se oli ratkaistu tai me unohdat sen ja sinä tarvitsevat vielä apuamme.
    Viimeksi muokannut vBET; 07-05-10 at 15:30.

Senior Member

Olen huomannut, että se ei ole välttämätöntä olla jotain tällaista. Sen sijaan olen paikka tämä varoitus Navigointipalkin neuvoo käyttäjää vaihtamaan kieltä.

Voit nyt sulkea tätä säiettä.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •