Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 10

Thread: Se toimii ja kääntämistyökalut

Jäsen

Default Käännös toimii ja se ei

Tässä on mitä tapahtuu.

Minulla on oletuskielen asetettu hollanti.
    Olen sivuston asetettu hollannin kielen ja teen jälkeisen hollanniksi.
    Tämä viesti näkyy oikein.
    Kun siirrytään Englanti (sivustoni oletus), Englanti käännös toimii hyvin ja alkuperäinen hollannin tekst näkyy hyvin myös.
    Kuitenkin, kun vaihtaa sivuston takaisin hollanti, alkuperäinen teksti ei näy oikein.

Esimerkiksi tulin tähän hollanniksi:
    Nog een andere testi, hopelijk gaat Het nu wel goed.

Mutta nyt se näkyy tässä, kun tarkastelet sivustoa hollanniksi:
    Nog EEN-Andere testen, hopelijk gaat nu HTP Het Goed.

Kun vaihdan takaisin Englanti, kaikki näkyy taas hyvin, kuten alkuperäisen alankomaalaisen tekstin.

Katso tämä thread: Sivuston kääntäjä
    Viimeksi muokannut Wulf; 05-08-11 at 05:20.

Jäsen

Toinen ongelma on outoja merkkejä, kun siirrytään joillakin muilla kielillä. Esimerkiksi tämä on mitä saan Kun valitsen:

Ranska: Un Autre Regard de testi, j "espa ¯ uudelleen Que c'est correcte.
    Ruotsi: ETT annat testi få ¶ rhoppningsvis DET Ã ¤ r okej.

Jäsen

Anteeksi outo kierre otsikko. Jostain syystä se yritti kääntää kun olen lähetetty.

Olen poistanut ja uudelleen asentanut kaikki tänään, mutta silti samat tulokset. Jostain syystä, kun menen takaisin ei-Englanti kieli, se näyttää se haluaa kääntää alkuperäistekstin jälleen omalla kielellään.

My HTML merkistö on ISO-8859-1 ja tein kaikki foorumia ja vBSEO muutoksia Kuten README-tiedosto.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Wulf View Post
    Tässä on mitä tapahtuu.

Minulla on oletuskielen asetettu hollanti.
    Olen sivuston asetettu hollannin kielen ja teen jälkeisen hollanniksi.
    Tämä viesti näkyy oikein.
    Kun siirrytään Englanti (sivustoni oletus), Englanti käännös toimii hyvin ja alkuperäinen hollannin tekst näkyy hyvin myös.
    Kuitenkin, kun vaihtaa sivuston takaisin hollanti, alkuperäinen teksti ei näy oikein.

Esimerkiksi tulin tähän hollanniksi:
    Nog een andere testi, hopelijk gaat Het nu wel goed.

Mutta nyt se näkyy tässä, kun tarkastelet sivustoa hollanniksi:
    Nog EEN-Andere testen, hopelijk gaat nu HTP Het Goed.

Kun vaihdan takaisin Englanti, kaikki näkyy taas hyvin, kuten alkuperäisen alankomaalaisen tekstin.

Katso tämä thread: Sivuston kääntäjä
    Näyttää siltä, olet kääntänyt tekstin, jossa ei ole välttämätöntä (siksi se muuttuu). Ensimmäinen - tarkista onko sinulla vBET malleja ole muuttunut. 2. - linkki et ei toimi. Antakaa toimiva esimerkki.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Wulf View Post
    Toinen ongelma on outoja merkkejä, kun siirrytään joillakin muilla kielillä. Esimerkiksi tämä on mitä saan Kun valitsen:

Ranska: Un Autre Regard de testi, j "espa ¯ uudelleen Que c'est correcte.
    Ruotsi: ETT annat testi få ¶ rhoppningsvis DET Ã ¤ r okej.
    Pidä yksi asia per säiettä. Muuten me ei pysty hallitsemaan sitä. Plese avata uusi viestiketju tämä yksi.

PS.
    Näyttää siltä kuin se on kaksinkertainen koodata uudelleen. Tämä voi liittyä edelliseen.

HUOMAUTUS:
    Tarkista onko sinulla mitään plugins joka poistaa HTML kommentteja. Näyttää siltä et - Booth ongelmasi näyttää jotain pois vBET kommentit (älä kääntää uudelleen ja ei uudelleen koodata uudelleen). Joten teidän Booth asioista katoaa kun sammuttaa strippaus HTML kommentteja.

Kerro Auttoiko se

Jäsen

Miten löytää plugin, joka poistaa HTML kommentteja? Meillä on muutamia plugins sivustollamme mutta ei tiedä, mistä aloittaa.

Anteeksi, poistaa edellinen toimiva esimerkki. Lisäsin jälleen ja löytyy täältä: (Nederlands) Sivuston vertaler

Olen myös käytössä Puolan joten voit testata itsesi.

vBSEO on mahdollisuus poistaa html kommentit - jos käytät vBSEO on hyvä paikka aloittaa.

Katse on esimerkiksi olen melkein varma että se on noin html kommenttia - kun näin teitä testannut sitä myös foorumissa ja ei voisi toistaa ongelma. Ole hyvä vain selvittää, mikä leikkaa HTML kommentit sammua tämän toiminnon.
    Viimeksi muokannut vBET; 06-08-11 at 10:49.

Jäsen

Kiitos, minä tarvitse käydä läpi mmods sivustoni ja alkaa jossa edessä vBSEO.

Löysin tämän säikeen joka käsittelee samaa ongelmaa. En kuitenkaan ole vB4: ahdettu sivustoni.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...r-problem.html

Jäsen

Siivoaminen HTML-koodi?
    Valitse "Yes" poistaa tarpeettomat välilyönnit ja HTML kommentteja lähdekoodista your forum sivuille. Tämä lisää C2C (Sisällön Code) suhde ja pienentää sivun kokoa, jolloin netto enemmän tehoa ja vähentää kaistanleveyden tarpeen.
    HUOMAUTUS: Jos kommentit (tai HTML) sisällä sivusi eivät ole suljettu oikein niitä vastaava loppuun tageja, niin tämä vaihtoehto voisi aiheuttaa sivuja näkymään väärin. Varmista, että mallit sisältävät virheetöntä HTML-tageja ja koodia.
    Haluat ehkä sisällyttää tämä README kanssa asennusohje. Tällä hetkellä ei mainita koskeviksi muutoksiksi vBSEO asetukset.

Todella hyvä idea - Olen lisäämällä sen integrointi ohjeet juuri nyt! Kiitos

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •