Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 16

Thread: / Forums liitetään verkkotunnuksen nimi koko sivustolla

Junior Member

Question / Forums liitetään verkkotunnuksen nimi koko sivustolla

vBSEO 3.6
    vBulletin 3.6.8
    vBET 2.3.x
    vBSEO Sivukartta

Asensin ILMAINEN versio testi ja olen löytänyt käännös toimii loistavasti!

On kuitenkin tärkeä asia, URL:

Sivustoni on sosiaalinen verkkoyhteisö (URL xxx.com) integroitu vBulletin v3.6.8 foorumi (URL xxx.com / foorumit).

Kun olet asentanut vBET ja tehnyt muutoksia foorumi juureen. Htaccess, olen havainnut virheen - kun valitsen käännös, en voi palata xxx.com kuin kaikki xxx.com URL tulee nyt xxx.com / forums.

Esimerkiksi URL xxx.com / index.php? Sivu = musiikki tulee nyt xxx.com / forums / index.php? Sivu = musiikkia ja siksi sosiaalisen verkostoitumisen osa sivustossa täysin rikki koska kaikki URL ohjataan vBulletin foorumit.

Ja foorumi URL, joka oli xxx.com / foorumit, ei käy xxx.com / forums / forums.

Jos minä sammutettu URL seurannan, edellä mainittu ongelma olisi mennyt, mutta automaattinen kääntäminen pysähtyy myös, mikä ei ole sitä mitä haluan.

Laitoin / foorumit Foorumin hakemistosta parametrina vBET asetuksia, ja seurasin opetusta muuttaa. Htaccess varten vBSEO käyttäjille.

Mitä minä puuttuu?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Tämä voi johtua vääriä määrityksiä. Huomaa, että Foorumin hakemistosta parametria tulee käyttää vain, kun foorumi käyttää alihakemistoon URL, kun se on todellinen alihakemistoon (ei virtuaalinen - kuten esimerkiksi tekemät vBSEO). Tämä on kuvattu selkeästi parametrin kuvaus.

Joten varmista, että sinulla on tämä oikeus. Ole hyvä puhdistaa Foorumin hakemistosta parametri ja tarkista Auttoiko se.

Junior Member

Foorumini osoite on xxx.com / foorumit ja siksi olen lisännyt / foorumeilla vBET asetukset foorumissa hakemistosta.

Poistamalla tämä ei auttanut. Kun olet poistanut tämän URL foorumi, kun käännös on valittu, tulee xxx.com / CS / foorumit (CS on kieli), mikä rikkinäisen linkin.

Tässä on minun. Htaccess in / forums juurihakemistoon:

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
    # RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Olen ymmärtänyt asian väärin ennen tämän takia kuvaus:
    Esimerkiksi URL xxx.com / index.php? Sivu = musiikki tulee nyt xxx.com / forums / index.php? Sivu = musiikkia ja siksi sosiaalisen verkostoitumisen osa sivustossa täysin rikki koska kaikki URL ohjataan vBulletin foorumit.
    Nyt ymmärrän. Se on kaikki OK - vain vBET ilmainen versio ei tue käännös ulkoisen sisällön - kääntää vain foorumi. URL: xxx.com / index.php? Sivu = musiikin ulkopuolella foorumi niin se hajoaa. vBET ilmainen versio kääntää vain foorumin sisältöä. Ei enempää.

Täysi vBET versio kääntää sisältöä ulkopuolella foorumi generoidaan vBulletin - näet sen foorumissa. Katso tarkempi tässä:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/
    tai tässä
    http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    ja pelata käännös.

Jos en edelleenkään ymmärrä asiaa - lähetä minulle tarkka sivun URL-osoite, joka tekee asiasta.
    Jos ymmärrän oikein - vastaus on: vapaa vBET eivät tue käännös sisällön ulkopuolella foorumi, maksoi yhden tukee sivujen ulkopuolella foorumi generoidaan vBulletin moottori.

PS.
    Teidän. Htaccess säännöt vBET ovat väärässä paikassa - niistä olisi juuri ennen vBSEO säännöt - ei muuta sääntöjä olisi välillä vBET ja vBSEO sääntöjä.

Junior Member

Kyllä minun säännöt ennen vBSEO sääntöjä.

Aion ostaa kaupallinen versio. Tarvitseeko minun poistaa ilmainen versio ja asentaa kaupallinen versio?

Kyllä - jos haluat asentaa kaupallinen versio sitten ensin on poistettava ilmainen versio - se riittää poistettava sen asennus Admin CP.

Pyydämme myös huomaamaan, että. Htaccess säännöt muuttuvat.

Junior Member

Hei Ostin kaupallinen versio, poistettu ilmainen versio ja asennettu kaupallinen versio 3.x Käännös toimii, mutta minulla on täsmälleen samat ongelmat kuin ilmaisessa versiossa.

Jouduin sammuttaa URL seuranta muutoin URL tulee xxx.com / forums / forums kun navigoida.

Lisäksi toinen ongelma on edelleen olemassa - lisäämisen jälkeen URL sääntöjä edessä vBSEO sääntöjä. Htaccess, vBSEO sitemap linkki toimi. Sain sivu ei löytynyt sivustokartan URL. Poistamalla kaikki vBET noudattaminen tekisi sivustokartan URL toimii taas, mutta tämä ei todellakaan ole ratkaisu.

Olenko puuttuu jotain?

Jos haluat Sivukartta käynnissä siirtyä vBET sääntöjen asianmukaiseen paikkaan. Et yksinkertaisesti ei kesannolla ohjeet - opetukseen olet selvästi kuvattu laittaa vBET sääntöjä juuri ennen vbseo.php sääntöjä ja asetat sen ennen Sivukartta sääntöjen sijaan. Myös Varmista, että olet säännöt maksulliseen versioon - ilmaiseksi yhden on erilaiset säännöt. Poista vanhat säännöt ja laittaa uusia sopivassa paikassa + Lisää foorumi hakemistoon ensin 2 sääntöihin (kuten kuvattu ohjeet). Jos se ei vieläkään toimi - lähetä koko muuttunut. Htaccess-tiedoston sisältö.

Tietoja / forums / foorumit - mitä olet määrittänyt Admin CP -> vBET -> Main -> Forum hakemistossa?

Junior Member

Ok kiitos. Olen ratkaissut Sivukartta rikkinäisen linkin ongelma. Mutta .. / forums / foorumit ongelma edelleen olemassa. Ja kyllä asetan / foorumeita Admin CP -> vBET -> Main -> Foorumin hakemistosta. Asettamatta foorumeilla että alalla käännös ei edes toimi - se johtaisi olematon sivu.

Junior Member

Tässä on minun nykyinen. Htaccess-tiedoston alle xxx.com / forums root:

# Kommentti seuraava rivi (Lisää "#" alussa)
    # Poistaa mod_rewrite toimintoja.
    # Huomaa: sinun pitää vielä poistaa hakata vuonna
    # VBSEO ohjauspaneelista lopettaa url uudelleenkirjoittaminen.
    RewriteEngine

# Jotkin serverit vaativat Rewritebase direktiiviä voidaan
    # Käytössä (poista '#' alussa aktivoida)
    # Huomaa: Kun käytössä, sinun on sisällytettävä polku
    # On pääkäyttäjän vB kansio (eli RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteBase / forums /

RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ www \\. XXX \\. Com $
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Kuten näette, minulla oli poistaa
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    alkaen .htaccess tekemään sivustokartan URL-osoite toimii. Siitä, mitä minun pitäisi tehdä? En muista, luin kaikkialla että minun täytyy poistaa vBSEO .htacess-tiedoston tee Sivukartta URL jatkaa opetusta. Tämä kierre jalkeilla minun vBSEO?
    Viimeksi muokannut myandy99; 12-08-11 at 00:51. Syy: Enemmän kysymys vBSEO ja sivukartta

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •