Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: uusi 2 ominaisuuksia

Jäsen

Default uusi 2 ominaisuuksia

Olen requist nämä hinata ominaisuudet

ensin:
    kun näen lipun sivun kääntää, sen url vieläkään ei liity käännetty url niin sen jälkeen klikkaa sivun URL on uudelleenohjataan käännetty url

Onko pois, jotta tämä käännetty url jo kullekin kielelle käyttämällä ajax tai vain käyttää vielä 1 kyselyn, jotta se liittyy url omalla kielellään

toinen:
    kääntää tekstiä Ajax controlpanel joten käyttäjä voi käyttää sitä kääntää tekstiä kuin uusi palvelu, kuten:
    Google-kääntäjä
    mutta vain tekstiä ja ducuments vaikkapa sanat Microsoft-tiedostot ja tekstitiedostot ja kaikki tuetut tiedostot

Jos myös antaa käyttäjälle mahdollisuuden ensin ladattava tiedostoja ja pyytää sitten kääntää se antaa tuloksen se merkittävä lisäksi
    muuten olen mukautettuja ladata palvelun ja tallentaa tiedostoja omalle käyttäjille
    se on tämä ominaisuuksia:
    1. Jokainen käyttäjä voi ladata minkä tahansa tiedoston, käyttöoikeuksia admin ohjauspaneelin
    2.depend siitä käyttäjäryhmään: kuinka paljon voi käyttäjä isäntä, ja kuinka monta tiedostoa
    3. kukaan ei näe muita tiedostoja paitsi käyttäjä antaa luvan käyttäjä / kävijä lähettämällä sähköpostia koodilla että toisen käyttäjän pitäisi kirjoittaa se downolad tiedoston, ja tätä koodia käytetään vain kerran
    4.it use tiedostojärjestelmä myös kyky olla yli public_html olla varmempi
    joitakin muita ominaisuuksia
    Tämän järjestelmän toimimaan, mutta pieniä bugeja, se toimii täydellisesti vuonna 3,7

Jos käytät tätä järjestelmää, jotta varten kääntää tukiasiakirjasta Google
    niin käyttäjä on mahdollisuus kääntää niitä käyttäen Google Translate palveluun
    vain yhden naksahduksen

Se on suuri lisäksi myös ja voin tehdä tätä tuotetta - että käytin omalle sivustolleni ja minulla on kaikki oikeudet, koska se on tilaustyöt tämän ominaisuuden olevan vain minulle "koodit ja työtä" - työstänne ja sivuston ja u Sillä voi lisätä ominaisuuksia ja myydä sen minä annan sinulle käyttöoikeudet epäilemättä
    Jos frefer keskustella siitä yksityiset kanssani Arvostan sitä, että

kiitos

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

Kiitos pyyntöjä. Noista:

1. Tämä tapahtuu suorituskyky syistä. Jos joku etsii sivulla hänen kielellään se on hyvin harvinaista vaihtaa kieltä. Ja uudelleenohjaus on valmistettu 301 niin robotit ovat tyytyväisiä ne. Myös 3.3.0 (ei julkaistu vielä) meillä on jo jaettu välimuisti taulukoita kieltä kohden, niin se olisi paljon kyselyitä tai muita taulukon välimuisti taulukon otsikot vain tarvitaan. Harkitsemme tätä ajatusta. Luvata, mutta sen jälkeen teimme mitä tarvitaan 3.3.0 ja testata sitä voimme tarkistaa miten vaikutus suorituskykyyn sillä on. Pyydämme myös huomaamaan, että uudelleenohjaus tapahtuu kaiken aikaa myös vBulletin ilman modit - mitä tapahtuu kun mennä uuteen virkaan.

2. Google TOS ei voi tallentaa käännöksiä yli 15 päivää, joten tällaiset tiedostot on poistettava 2 viikon kuluttua. En ole varma, että se on toivottu käytös, mutta olemme aina tehneet parhaamme sopii Googlen TOS mahdollisimman paljon.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •