Olen requist nämä hinata ominaisuudet
ensin:
kun näen lipun sivun kääntää, sen url vieläkään ei liity käännetty url niin sen jälkeen klikkaa sivun URL on uudelleenohjataan käännetty url
Onko pois, jotta tämä käännetty url jo kullekin kielelle käyttämällä ajax tai vain käyttää vielä 1 kyselyn, jotta se liittyy url omalla kielellään
toinen:
kääntää tekstiä Ajax controlpanel joten käyttäjä voi käyttää sitä kääntää tekstiä kuin uusi palvelu, kuten:
Google-kääntäjä
mutta vain tekstiä ja ducuments vaikkapa sanat Microsoft-tiedostot ja tekstitiedostot ja kaikki tuetut tiedostot
Jos myös antaa käyttäjälle mahdollisuuden ensin ladattava tiedostoja ja pyytää sitten kääntää se antaa tuloksen se merkittävä lisäksi
muuten olen mukautettuja ladata palvelun ja tallentaa tiedostoja omalle käyttäjille
se on tämä ominaisuuksia:
1. Jokainen käyttäjä voi ladata minkä tahansa tiedoston, käyttöoikeuksia admin ohjauspaneelin
2.depend siitä käyttäjäryhmään: kuinka paljon voi käyttäjä isäntä, ja kuinka monta tiedostoa
3. kukaan ei näe muita tiedostoja paitsi käyttäjä antaa luvan käyttäjä / kävijä lähettämällä sähköpostia koodilla että toisen käyttäjän pitäisi kirjoittaa se downolad tiedoston, ja tätä koodia käytetään vain kerran
4.it use tiedostojärjestelmä myös kyky olla yli public_html olla varmempi
joitakin muita ominaisuuksia
Tämän järjestelmän toimimaan, mutta pieniä bugeja, se toimii täydellisesti vuonna 3,7
Jos käytät tätä järjestelmää, jotta varten kääntää tukiasiakirjasta Google
niin käyttäjä on mahdollisuus kääntää niitä käyttäen Google Translate palveluun
vain yhden naksahduksen
Se on suuri lisäksi myös ja voin tehdä tätä tuotetta - että käytin omalle sivustolleni ja minulla on kaikki oikeudet, koska se on tilaustyöt tämän ominaisuuden olevan vain minulle "koodit ja työtä" - työstänne ja sivuston ja u Sillä voi lisätä ominaisuuksia ja myydä sen minä annan sinulle käyttöoikeudet epäilemättä
Jos frefer keskustella siitä yksityiset kanssani Arvostan sitä, että
kiitos