Mielestäni on edelleen ongelma redeclaring toiminto. En pysty tarkistamaan, mitä tapahtuu, mutta jos olet tehnyt tarvittavat muutokset vBSEO tiedoston kuvatulla asennusohjeet, ainoa ajatus tällä hetkellä minulla on, että jotkut sääntö tuo sinut takaisin vbenterprisetranslator_seo.php tiedosto - sen ei pitäisi tapahtuu ja En ymmärrä, miten on mahdollista, mutta tarkistamatta Minulla ei ole muita ideoita juuri nyt.
Mene vbenterprisetranslator_seo.php ja teki samassa numerossa kuin includes / functions_vbseo_createurl.php - niin löytää toiminto vbseo_thread_seotitle ja asettaa jos lausekkeen ympärillä. Kerro minulle se auttaa.
Ymmärrän turvallisuuskysymykset - mutta silti voit tehdä foorumi kopio - poistaa suurimman osan sisällöstä ja jättää vain joitakin nukke viestejä. Meidän täytyy auttaa on mennä tarkka kokoonpano tarkkoja palvelimelle ja katsoa mitä tapahtuu ja selvittää, miksi. vBET käytetään monissa foorumeissa - tällaisia asioita tapahtuu missään muualla, joten valitettavasti emme voi antaa sinulle vastauksen käden vaikka meillä olisi erittäin mielellään auttaa sinua.
Noin Määrittele kotisivu Aliases - olemme tehneet joitakin kokeiluja tällä alalla. Muistaakseni vBSEO kummajaisia jos uudelleenohjaus on tehty yksinkertaisesti "/", joten meidän täytyy tehdä sisäinen ohjata index.php (se ei ole nähnyt selain) - määritellä aliakset olisi tehty uudelleenohjaus silmukka. Me tarkistaa se uudelleen ja nähdä, miten voit välttää tämän, mutta muistakaa, että nyt puhutaan toimivuus muiden mod ja emme ole vastuussa sen käyttäytymisestä - annamme tapa integroida vBSEO, mutta silti, mitä tapahtuu sisällä vBSEO se tapahtuu sisällä vBSEO... Lisätty TODO lista tutkia asiaa uudelleen. Myös yritä määritellä esimerkiksi aliaksia htaccess alle vBET sääntöjä - niin se antaa sinulle 301-uudelleenohjaus välttää vuotoja ja vBET olisi silti töihin, koska se olisi ennen sitä eikä sen jälkeen (vuonna vBSEO, joka teki 301 vBET pyynnöstä). Mutta pidä ota tällaisia kokeiluja kunnes me tehdään vBET toimii hyvin teidän foorumi.