Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 8 ja 8

Thread: Amatööri tässä

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Banned

Default Amatööri tässä

Hei, olen kiinnostunut ostamaan vBET. Olen vain perehtynyt phpBB ei ole oikeastaan vBulletin vielä. Ainoa syy Ostaisin vBulletin on vBET. Ei ole jotain tällaista muita foorumeita on olemassa?

Kiinnostukseni vBET on, koska tahdon viestejäsi Englanti on käännetty useille kielille ja käännetty viestit pysyväksi. Tämä on minun ymmärtää, mitä on niin hyvää vBET verrattuna. Olenko oikeassa?

Suurin huolenaiheeni on kysymys siitä, onko foorumi (ja kaikki kielet) on indeksoitu Google ja muut hakukoneet. En ole asiantuntija tässä kaikessa, mutta lukenut että mitä foorumi ohjelma näyttää tekevän loukkaa joitakin googles sääntöjä ja siksi voi olla haitallisia vaikutuksia pitkällä aikavälillä. Onko näin?

Lisäksi, jos en halua ostaa vBET, luuletko ihan newbie kuten minä, jotka ei oikeasti käytetä vBulletin (vain PhpBB) ja en tiedä paljon ohjelmointia voisi saada yksinkertainen vBulletin + vBET vauhtiin? Näen niin monia teknisiä kysymyksiä, joita en halua kohdata - jos minulla on ratkaista ne, voin aivan hyvin lopettaa alusta alkaen, koska tiedän, etten voi tehdä niin.

Lisäksi minun pitää saada vBSEO?

Thanks.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Tällä hetkellä vBET työskentelee vain vBulletin.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä - ota kysykää

Banned

Hei Michael,

Kiitos vastauksesta. Minulla on muutamia jatkokysymyksiä:

1) "meillä on jopa automaattinen välimuisti siivooja cach tulokset enintään 15 päivältä Google vaatii."

Ovatko käännössivujen todellinen sivua? En ole varma, mitä "cache" tarkoittaa, mutta tämä kaikki merkitsee, että 15 päivän kuluttua viestit poistetaan? Vai kaikki viestit eri kielillä olla siellä ikuisesti ja indeksoitu Google ikuisesti?

2) Onko ollut tapauksia ihmiset käyttävät vBET käynnissä rikkovat Googlen ja heidän saamistaan sivu unindexed tai niiden luokituslaitosten Google kärsimystä mitenkään?

Kiitos
    Jonathan

Hei,

Vastaamalla kysymyksiin:

). Huomaa, että Cleaner on myös täysin muokattavissa

Banned

Thanks Michal,

Arvostan vastauksia. En todellakaan halua ostaa tämän ja käyttää sitä, mutta en vielä joitakin vastauksia kysymyksiin ja joitakin vakuutuksia koska Tulen menojen vBulletin ohjelmisto ja myös vBET. Jos se ei onnistu syystä tai toisesta, niin sitten on tuhlausta 300 dollaria minulle!

1) En ole varma miten välimuisti toimii. Olenko oikeassa siinä, että Everytime viesti on kirjoitettu kielellä, se on käännetty muille kielille ja tallennetaan välimuistiin minun palvelin 15 päivää. Mitä sen jälkeen tapahtuu? Käännös tyhjenee ja sitten retranslated uudelleen vielä 15 päivää?

Koko tämän ajan, olisi minun tulokset kaikilla kielillä voidaan etsiä Google ikuisesti? Olisiko nämä cache luominen ja välimuisti puhdistus vaikuttaa sivustoni sisältö on indeksoitu Google?

2) Voinko rajoittaa käännösten lukumäärän haluan vBET kääntää? Olen olettaen, että mitä enemmän käännös, enemmän kuormitusta palvelimelle?

3) Voinko käyttää normaalia jaettua hosting palvelin? Olisiko normaali jaettua hosting olla OK tai ei vBET edellyttää lisäresursseja (VPS) ohjelman toimimaan?

Kiitos avusta!

Hei,

Ei hätää - kysy jos tarvitset Vastaamalla kysymykseen:
    1) EI - viestiä ei ole käännetty, kun on kirjoitettu. Viestejä on käännetty demand - kun joku tulee kääntää kierre sivu sitten post on käännetty ja mene välimuisti. Ja jos se on välimuistissa se on otettu välimuistista. Jos välimuisti on huuhdottu. Sitten se ei ole välimuistissa, niin se käännetään ja mene välimuisti uudelleen. Ja niin edelleen

2) Kyllä - se on täysin konfiguroitavissa. Jokaista kieltä varten on valintaruutu nähdessään sitä tukea - juuri poista kieliä et halua tukea oman foorumin ja tallenna asetukset (vBulletin Admin Ohjauspaneeli - määrityssivun).

3) Ei ole 1 vastausta. Kaikki riippuu your forum koosta. Jos sinulla on suuria foorumi sinulla on oltava VPS / oma palvelin, ei väliä käytätkö vBET tai ei. Meillä oli alkava yhteinen palvelin. Kun meillä oli 4 foorumit yksi tili (2 todellinen ja 2-testi). Jonkin ajan kuluttua kun foorumit kasvanut meidän piti siirtää. Jos foorumi on kasvanut 0then voit säästää rahaa alussa ja aloittaa yhteisiin palvelimet. Silti kun se kasvaa ylös joudut muuttamaan, vaikka et käytä vBET. Jaetut palvelimet eivät hakemuksiin tehdään liian paljon liikennettä. Ei ole väliä onko se foorumi tai mitään muutakaan.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä - ota kysykää

Banned

Thanks Michal,

Kirjoitit:
    "Ei - viestiä ei ole käännetty, kun on kirjoitettu. Viestejä käännetään demand - kun joku tulee kääntää kierre sivu sitten post on käännetty ja mene välimuisti."

En ole varma Ymmärrän tämän. Oletetaan esimerkiksi, että kirjoitan viesti Englanti ja olen kohdistaminen joku toivottavasti espanjankielisten maiden lukea sitä. Jos virka ei ole käännetty ensimmäinen heti (tai ne ensimmäistä kertaa vähintään?), Niin miten on espanjankielisten henkilö tulee tietämään, että minä kirjoitin, että viesti, jos se vain Googlen Englanti?

Esimerkiksi minä voi kirjoittaa post Englanti, "ruoka on hyvä tässä ravintolassa". Onko se heti käännetään ja indeksoitu "La comida es bueno en Este Restaurante"? En halua häntä etsiä Englanti tai että se tappio tarkoitus mitä haluan tehdä. En halua häntä käyttämään hänen rajallinen Englanti, mutta olettaa, että hän ei tunne Englanti lainkaan ja etsii hänen kielellään. Tätäkö vBET tekee tai olen väärässä?

Thanks.

Ja aiot tehdä tämän muilla foorumeilla?

Se ei ole Google vain Englanti, koska Google indeksoi your forum - se tarkoittaa Google käy myös kääntää linkkejä. Joten meillä on kysyntää käännös ja sivu saa kääntää.

Tämä on hyvin yksinkertainen - sisältö käännetään ensimmäisen kerran, kun joku menee käännetyn sivun ensimmäisen kerran. Sillä ei ole väliä se on todellinen henkilö tai Google-robotti. Sisältö on välimuistissa. Ja kun välimuisti vanhenee se huuhdellaan ja täytetään uudelleen, kun joku kysyy käännös mikä ei ole välimuistissa vielä.

Joten kun kirjoitat viestiäsi Englanti, niin se käännetään demand - kun joku kysyy käännös. Google indeksoi sivut niin se myös pyytää käännöstä, joten se saa käännettyä sisältöä ja indeksoida käännetty sivu. Joten henkilö, joka ei tiedä Englanti löytävät sivusi etsimällä omalla kielellään niin nopeasti kuin Google indeksoi sivun.

Kyllä aiomme tehdä entistä yleistyökaluna joka pystyisi tukemaan käännökset muihin ympäristöihin, mutta silti meillä on joitakin ominaisuuksia, joita haluamme integroida ennen kuin avaamme uuden linjan tuote. Ei ole mitään määräaikaa tämä tällä hetkellä.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •