Hei, olen kiinnostunut ostamaan vBET. Olen vain perehtynyt phpBB ei ole oikeastaan vBulletin vielä. Ainoa syy Ostaisin vBulletin on vBET. Ei ole jotain tällaista muita foorumeita on olemassa?
Kiinnostukseni vBET on, koska tahdon viestejäsi Englanti on käännetty useille kielille ja käännetty viestit pysyväksi. Tämä on minun ymmärtää, mitä on niin hyvää vBET verrattuna. Olenko oikeassa?
Suurin huolenaiheeni on kysymys siitä, onko foorumi (ja kaikki kielet) on indeksoitu Google ja muut hakukoneet. En ole asiantuntija tässä kaikessa, mutta lukenut että mitä foorumi ohjelma näyttää tekevän loukkaa joitakin googles sääntöjä ja siksi voi olla haitallisia vaikutuksia pitkällä aikavälillä. Onko näin?
Lisäksi, jos en halua ostaa vBET, luuletko ihan newbie kuten minä, jotka ei oikeasti käytetä vBulletin (vain PhpBB) ja en tiedä paljon ohjelmointia voisi saada yksinkertainen vBulletin + vBET vauhtiin? Näen niin monia teknisiä kysymyksiä, joita en halua kohdata - jos minulla on ratkaista ne, voin aivan hyvin lopettaa alusta alkaen, koska tiedän, etten voi tehdä niin.
Lisäksi minun pitää saada vBSEO?
Thanks.