Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 7 ja 7

Thread: Sivukartta URL n fake tai todellinen?

Junior Member

Default Sivukartta URL n fake tai todellinen?

Text automatically translated from: German to: Finnish
    Translated text
    Kun ensiksi haluan sanoa, että mielestäni vBET varten nerokas tuote, jokainen sentti kannattaa maksaa se

Sivustokartat ovat oikeat URL URL on kuin tämä:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    tai vain URL: n näin:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Kysyn tätä siksi, että minusta on keskeinen myyntipisteeseen. Jos URL näin:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    vuonna Sivukartta ovat hölynpölyä, koska ne käyttävät 301 uudelleenohjata
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    välitetään ja Sivustokartat ovat oikeat URL: t ovat ei vääriä niistä.

Halusin myös kysyä uusiksi Sitemaps URL ja foorumit käytän Vain foorumin URL ei lanka on URL sivukartta

Kiitokset avusta

ps miksi lähettää panos on, että se on kiellettyä lähettää linkkejä muille sivustoille, kun en ole tehnyt sitä? Olen lähettänyt vain vasemmalla puolella tällä sivulla

Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

Tällä hetkellä kun yhdistää vBET kanssa sivukartta generaattori et sill ole käännetty linkkejä sivukartta. vBET kääntää linkkejä your forum, niin Google ja muut robotit löytävät ja indeksoi käännössivujen.

Huomaa, että meillä on jo suunniteltu ratkaisu tukee sukupolven Sivukartta kanssa jo käännetty linkkejä (katso täältä lisätietoja: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). Meillä ei ole Julkaisupäivä tätä vielä. Ensin lisätä muita käännöksiä moottorit tuki vBET3.x (nyt se on vain vBET4.x) ja sen jälkeen tulemme toteuttamaan muita ominaisuuksia - myös tuki käännetty linkit sivukartta generaattori. Muistathan, että integraatio sivukartta generaattori ei tarvita lainkaan - tämä on vain ohje Google joka luultavasti tehdä sivut indeksoidaan nopeammin, silti ne indeksoidaan tapauksessa kiitos Google robotteja.

Jos sinulla on tulevaisuuden kysymyksiä kiitos vain kysyä

Junior Member

Translated text
    wow nopean vastauksen, kiitos.

Ok On hyvä, että se on tarkoitus integroida käännetty URL-sivustokartan.

Google pyrkii valitettavasti vain tietty määrä URL jotka ovat 301-uudelleenohjauksen niin tämä ominaisuus olisi erittäin hyödyllinen ja tärkeä.
    Olen at foorumini ilman tätä ominaisuutta noin 26 miljoonaa 301 uudelleenohjaukset Google rankaisisi

Olen lukenut läpi täällä: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Lisäksi on tarkoitus, että FOORUMIT url n lisätään sivukartta?
    Toistaiseksi vain lanka URL-osoite lisättävä.

Olen 1200 Foorumin kierteet ja 500000 ovat siis vain foorumit sivustokarttani URL joten olisi tärkeää minulle, että on foorumi URL sivukartta ovat.
    Onko se mahdollista?

Viimeinen kysymys.
    Onko mahdollista laiminlyönnit koko foorumin kielestä toiseen kieleen?

Esimerkki.
    Olen saksalainen foorumi, ja että tämä näkyy aina ja jokaisen Englanti, tämä on mahdollista?

Koska voisin tehdä kopioita foorumin omia verkkotunnuksia eri kielillä
    Original text

Tällä hetkellä sivukartta integrointi menettelyyn ei sisälly lisäämällä foorumi linkit käännössivujen. Tietenkin on mahdollista - vain meillä ei ollut kysymys siitä ennen niin Emme välittäneet ennen.

Enää kysymyksiä

Junior Member

Translated text
    ok koska kysymys; =)

Joten olen hyväksynyt Saksan foorumi (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) Ja haluavat myös Englanti käyttäjä voi lukea tästä.
    Sitten asentaa vBET ja minä klo URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    saksankielisen version ja
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    Englanti versio. että on ok, jos haluan Saksan ja Englanti käyttäjät jakavat alustan yhdessä.
    Mutta jos haluan Saksan ja Englanti käyttäjillä on oma foorumi niin se olisi parempi teen kopion Forum
    Sitten on myös kaksi saksalaista foorumeilla.
    yksi toimialue,
    HTML Code:
    deutsch.de
    Saksan ja yhden käyttäjän toimialueen
    HTML Code:
    englisch.com
    varten Englanti käyttäjille. Tämän avulla käyttäjä voi lukea vanhoja Englanti Saksa maksuosuudet foorumi englisch.com pitäisi tietenkin olla Englanti oletuksena.

Joten olen ollut kaksi riippumatonta hallituksen riippumaton jokaisella on oma kieli ja oma domain.

Esitin ajatuksen ymmärtää?

On hyödyllistä.
    Google ei indeksoi 10000000 sivuja verkkotunnuksen.
    Mutta 10 miljoonaa sivua indeksoidaan Google 50 verkkotunnukset
    Original text
    Viimeksi muokannut Alpha; 28-06-11 at 15:33.

Tällöin et tarvitse vBET ollenkaan ... Sinä vain cerate 50 yhtä kieltä foorumeilla. Joten mitä käännöksiä? Muistathan, että tämä on erittäin kallista sinulle - 50 lisenssejä vBulletin ja ehkä muut maksettu plugins. Myös 50 laudat kuluttaa paljon enemmän resursseja (CPU, muisti).

Junior Member

Translated text
    Valitettavasti se ei ole niin yksinkertainen.
    Olen saksalainen foorumi, joka on 1,5 miljoonaa viestiä. Näitä viestejä ovat tietenkin myös käytettävissä kaikilla kielillä.
    Perustein kuin perus ikäänkuin.
    Tiedän, että voin olla 50 uutta blogi vain siitä syystä, että mitään järkeä.
    Miksi minun pitäisi olla 50 uutta blogi tyhjyys syistä, mutta jos minulla on 1500000 viestiä sisältönä?
    Mutta vain yhdellä kielellä
    Tämä sisältö edustaa taloudellinen tekijä voidaan kerrotaan käännöksen eri kielille.
    Vain 100x toimii paremmin erillisillä aloilla, joista hallitus voi sitten kääntää kehittää itsenäistä asemaa.

Ensimmäinen kustannustekijä on toissijainen. Saksan foorumi on vähemmän palvelin maksaa 100-200 **** ansioihin.
    Jos Englanti kopio saavuttaa vain 10% arvokkuuden että säilyisi kannattavana. Ei ole Foorumeita uudessa palvelimessa kustannukset nykyiset palvelimet eivät kiireinen ole riittävästi varoja. Se aiheuttaisi vain lisenssin hinta.
    Lisäksi en halua tehdä 50 foorumit kerralla, mutta aina yksi toisensa jälkeen

Mutta luulen, että olen löytänyt ratkaisun.
    vuonna htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Jos todella toimivat.

Mutta takaisin aiheeseen
    OK Yritän löytää joku itseni joka voi yhdistää Forumin URL sivustokartan.
    Sitten Ostan vBET.
    Kiitos avusta

ja kiitos tästä hienosta ohjelmasta
    Original text

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •