Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: Loistava idea, loistava tuote :-)

Junior Member m_k's Avatar

Default Loistava idea, loistava tuote :-)

Näin ilmainen versio tästä viime yönä yli klo vbulletin.org ja tulin tänne ja lue lisää - täytyy sanoa, se on hyvä idea, varsinkin osa noin saada sivustosi indeksoitu 52 kielellä :-)

I saatiin suorituksen kopio kokeilla pois minä olen rakentaa uuden sivuston ja asenna meni hyvin vakavien tapahtumien ilman. Yksi huomautus, joka kuitenkin kaikille niille, jotka käyttävät vbSEO - tee muutokset FORUM_ROOT/includes/functions_vbseo_createurl.php- ennen tuot tuote-vbenterprisetranslator.xml tiedosto

Ehdotan, että ohjeet myös mainita yläreunassa, jotain tyyliin "Jos käytät vBSEO ota muokata tätä tiedostoa ensin". Jos et tee tämä ensin et voi käyttää admincp kunnes teet.

En ole vieläkään tajunnut, miten tehdä se pelata mukavaa minun vBadvanced Links Directory ja PhotoPost vBGallery, mutta olen varma, että saat ratkaistua pian riitä.

Mitä olen rakastava toistaiseksi on raportin minun vBSEO sivukartta generaattori tänä aamuna, että näyttää ylimääräinen 42k URL jälkeen on luotu Asensin mod :-)

Jos haluat nähdä sen toiminnassa on etsiä -> TheCHS ~ Charleston Forum
    Viimeksi muokannut m_k; 04-12-09 at 21:57.

Junior Member m_k's Avatar

5 päivää myöhemmin, ja olen alkanut nähdä vieraan kielen sivut indeksoidaan Google :-)

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •