Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Oudot Sähköpostit

Senior Member

Default Oudot Sähköpostit

Foorumin jäsen valitti tästä:

Esimerkiksi e-mail:
    Hyvä Bart,
    rparmar on juuri vastannut kierre olet tilannut oikeus - FA Limited Club - vuonna Pentax SLR Lens keskustelupalsta PentaxForums.com. Jos haluat lähettää vastauksen, avatkaa kierre seuraamalla alla olevaa linkkiä. Älä vastaa TO Tämä sähköpostiosoite.
    Tätä keskustelua löytyy osoitteesta:
    FA Limited Club - Sivu 32 - PentaxForums.com
    Tässä on viesti, joka on juuri lähetetty:
    <!--Käynnistä vBET ei KÄÄNNETTY alueen-->
    --- Quote (Originally by brecklundin) ---
    Plus olen pakotettu käyttämään sitä, koska olen juuri lähetetty 35ltd pois 43ltd ... täydellisesti suuri kopio 35ltd ja silti en voinut vastustaa houkutusta enemmän hopeaa.
    --- Lainaus päättyy ---
    <!--END vBET ei KÄÄNNETTY alueen--> I liittyvät että! I kaupan minun DA35 DA12-24, koska oli tärkeää minulle näiden tietokeskusten pituuden soveltamisalaan. Mutta FA43 on säilytettävä. Vaikka se on pienempi kuin DA35 käytännön löydy se täyttää erityisen kapean.
    Tämä ei välttämättä ole paras tekninen esimerkki linssin käytössä, etenkin post-processing, mutta pidän siitä. (Ja niin tanssija.) FA43 iskee jälleen missä FA77 olisi ollut liian lähellä sadon.
    Angie Smalis tanssii Nothing kentät
    Kuva: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis tanssii Mikään kentät Flickr - Photo Sharing!)
    Saattaa olla myös muita vastauksia, mutta et saa enää ilmoituksia kunnes Vieraile foorumilla uudelleen.
    Kaikkea hyvää,
    PentaxForums.com

Ei kaikki sähköpostit näyttävät tältä.
    fi yksi viesti Eaglerapids ei näytä tätä.
    Yksi viesti pcarfan teki samoin.
    Ehkä rparmar ja pcarfan ei ole asettanut kieli vielä?
    En minäkään
    Johtuuko tämä kaikki eivät ole heidän kieltään asetettu? Jos näin on, onko MySQL Query että voin käyttää asettaa jokaisen kielen Englanti?

Kiitos!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Kiitos huomata. Olemme jo aloittaneet poistaa vBET kommentteja sähköposteja, mutta laita se takaisin koska muita ensisijaisia tavoitteita. Palaamme tähän tehtävään varmistaa, että vBET kommentit eivät sisälly sähköposteja.

Jäsen

Joo voin vahvistaa tämän myös. Kiitos huolehtiminen tämäkin vBET.

Senior Member

Kiitos! Toivottavasti päivitys vikakorjaus versio (Oletan 3.3.0) on suhteellisen kivuttomasti!

Junior Member

Sain 800 sähköpostit tänä aamuna kaikki on

Käyttäjänimi: <!--Käynnistä vBET ei KÄÄNNETTY alueen--> Unregistered <!--END vBET ei KÄÄNNETTY alueen-->
    Classname: vB_Database
    MySQL versio

ja olen juuri saanut toisen 75 sähköposteja näin.

Tiedän selitti ennen, mutta en ymmärrä miksi tämä tapahtuu.

Plus Saan massiivinen palvelimen kuormitusta ilmoitukset minun oma palvelin.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja moman View Post
    Kiitos! Toivottavasti päivitys vikakorjaus versio (Oletan 3.3.0) on suhteellisen kivuttomasti!
    Kuten aina päivitys on triviaali - vain ladata tiedostoja ja tuoda tuote tiedosto

Myös 3.3.0 on paitsi bug vahvistamisesta, mutta myös monia suorituskyvyn parannuksia otetaan mukaan.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja chick View Post
    Sain 800 sähköpostit tänä aamuna kaikki on

Käyttäjänimi: <!--Käynnistä vBET ei KÄÄNNETTY alueen--> Unregistered <!--END vBET ei KÄÄNNETTY alueen-->
    Classname: vB_Database
    MySQL versio

ja olen juuri saanut toisen 75 sähköposteja näin.

Tiedän selitti ennen, mutta en ymmärrä miksi tämä tapahtuu.

Plus Saan massiivinen palvelimen kuormitusta ilmoitukset minun oma palvelin.
    Mikä on sisällön niille sähköpostit?

Jäsen

Toivon, että tämä on kiinteä pian

Ratkaistu Sisällytetään seuraavaan julkaisuun. Sähköpostit päivitetään alhaisella tasolla koukku, joten pitäisi toimia kaikenlaisten oe sähköpostit, mutta oli testattu vain tilauksen kierteet.

Siinä tapauksessa, jos muuta luulee kanssa sähköpostit tapahtuu kiitos vain kirjoittaa tässä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Luulen pitäisi appologise että se tooks Soo pitkä - se oli todella triviaalia korjata. Kysymys oli, että ensimmäinen kerta kun etsin sähköposteja koukut löysin mitä tarvitsin, mutta testattu sen väärällä tavalla, mikä pitää minua sitten. Sorry - ja toivon, että se ei ollut niin unconvinient - nyt se katoaa

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •