Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 15

Thread: Tarkennettu haku näyttää yhtään tulosta

Senior Member

Default Tarkennettu haku näyttää yhtään tulosta

Olen juuri huomannut, että kun kirjaudun sisään testitaulukosta tilille, joka on Saksan asetettu käyttäjän cp (foorumi oletuksena kieli on Englanti), että saan mitään Tarkennettu haku tulokset palautetaan ottamatta joitain termejä, jotka todellakin tulokset palautetaan oletuskieli. Olen arvaamaan, että tämä voisi tapahtua muilla kielillä liikaa.

Tämä tapahtuu omasta puolestani myös. Minä vain käyttää tarkennetun haun etsiä sana (Bannführer) ja sai tuloksia käyttämällä foorumi oletuskieli Englanti. Sitten kytketään kieli Saksan (klikkaamalla lippua alla minun Navigointipalkin), suoritetaan sama haku ja saanut mitään tuloksia samasta sanasta. Onko ideoita?
    Viimeksi muokannut norku; 22-03-11 at 10:50.

Senior Member

Vain ottaa skenaario pois yhtälöstä menin Usercp ja muuttanut oletuskielen saksa, suoritetaan sama Tarkennettu haku ja jälleen sain Ei hakutuloksia. Ole hyvä, jos vieraskielisistä ei voi etsiä omalla kielellään tietysti.

Edit: juuri yrittänyt muutaman muilla kielillä ja vaikka sanoista en pääse haku näkyvät, kun vieraan kielen puhuja lukee foorumi niitä ei palauteta tarkennetun haun tuloksen.
    Viimeksi muokannut norku; 22-03-11 at 10:59.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Olin sivustossasi. Omassa käyttäjän tiedot olen languege - Puolan.
    Käytin sinun Tarkennettu haku hakusanaksi - "foorumi". Ja olen täynnä sivuston tuloksia.

Voitko selittää sen paremmin?

Senior Member

Jotkut ehdot eivät toimi kuten sanot vaan vaihtaa Saksan ja yrittää Bannführer ja Stammführer esimerkiksi. Ei tuloksia. Vaihda Norja ja etsiä bronse. Ei tulosta vaikka olen kierre, joka sana otsikossa kun katselen foorumi Norja ...?
    Viimeksi muokannut norku; 22-03-11 at 11:42.

Olet oikeassa!
    En voi jäljentää se minun testifoorumi joten en vie tätä osaksi bug osassa.

Ei varmaan ongelma koodaus - Aion tarkistaa se ja korjata minun testifoorumi.
    Kiitos

Senior Member

Thanks Kamil.

vielä työn alla

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Korjattu ja sisällytetään seuraavaan julkaisuun. Huomaa, että tällä hetkellä me vain muuttuneet vaadittavat tiedot (oli koodaus kysymys) testaus kierre haku. Jos löydät sen ei työskennellyt lisäsuodattimia ilmoita se meille.

Hätäratkaisu - tällä hetkellä voit korjata sen lisäämällä uusia plugin:
    - Mene Admin CP -> Plugins & Tuotteet -> Plugin Manager -> Lisää uusi Plugin
    - Set:
    • Tuote = vB Enterprise Kääntäjä
    • Hook Location = search_process_start
    • Title = Oikea hakuehtoja käännössivujen
    • Execution Order = 5
    • Plugin PHP Code:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin on aktiivinen = kyllä

- Tallentaa ja tarkistaa se toimii

Jos löydät muita tämän alan asioita kirjoittakaa tulemme uudelleen käsittelyyn sen jälkeen. Meidän testi foorumi se toimii hyvin

Senior Member

Hei,

Vain testattu plugin ja valitettavasti se ei toimi. Tässä esimerkki:

Jos vaihdan ranska, esimerkiksi, ja kirjoita "Jeunesses Hitlériennes" kumpaankaan haku tai Tarkennettu haku saan yhtään tulosta. Kuitenkin, jos menen "Hitler Youth" Sitten saat listan tulokset sisältävä "Jeunesses Hitlériennes" ". Tämä tapahtuu riippumatta siitä, onko plugin on käytössä tai ei. Tämä ei tietenkään tapa Ranskan käyttäjän normaalisti haku. Hän haluaa etsiä omalla kielellään tietysti ja toivoo tuloksia palasi tällä kielellä.
    Viimeksi muokannut norku; 06-05-11 at 10:46.

hello,

Olin sivustossasi ja testasi sitä. kaikki toimii hyvin. Jos yrität etsiä virke ei käännetä Tarkennettu haku - Ei tuloksia liian.

Yritin löytää Führerschnur sana Kaikki kielet sivustosi ja olin tuloksia kaikilla kielillä, joten ongelma on ratkaistu.

Voit poistaa vBET ja yrittää löytää lauseen jälleen - Edelleen ongelmia joten tämä ei ole vBET bugi.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •