Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 10

Thread: Satunnaisia ongelmia URL Conversion

Junior Member

Default Satunnaisia ongelmia URL Conversion

Hello,

Olen käyttänyt vBET koska 2.X haara, ja on päivittää matkan varrella. Olen juuri päivittänyt 3.2.2.

Nyt, kun valitsen lippuja, huomaan osoite muuttuu myös. Kuitenkin joskus sivu latautuu kunnolla, mutta muina aikoina, olen yksinkertaisesti saada valkoinen sivu, jossa lukee "sivua ei löydy". sivustoni on informedtrades.com. Olen vBSEO asennettu myös.

Olen nähnyt joitakin ihmisiä raportointi samanlaisia kokemuksia, mutta en nähnyt kenenkään puhua siitä esiintyy vain ajoittain, enkä nähdä ihmisiä, jotka vain oli ongelma tämän jälkeen viime päivityksen. Anteeksi jos tämä oli jo käsitelty ja kaipaan sitä.

mitään ideoita miten korjata ongelma?

kiitos
    Simit

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Taisin löytää malli. On your forum linkit, jotka ovat erikoismerkkejä väitetään olevan ei löytynyt. En tiedä miksi vielä.

Emme pysty toistamaan sitä palvelimillaan (kuten näette tässä se toimii hyvin) niin ota PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP.

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja simit patel View Post
    Hello,

Olen käyttänyt vBET koska 2.X haara, ja on päivittää matkan varrella. Olen juuri päivittänyt 3.2.2.

Nyt, kun valitsen lippuja, huomaan osoite muuttuu myös. Kuitenkin joskus sivu latautuu kunnolla, mutta muina aikoina, olen yksinkertaisesti saada valkoinen sivu, jossa lukee "sivua ei löydy". sivustoni on informedtrades.com. Olen vBSEO asennettu myös.

Olen nähnyt joitakin ihmisiä raportointi samanlaisia kokemuksia, mutta en nähnyt kenenkään puhua siitä esiintyy vain ajoittain, enkä nähdä ihmisiä, jotka vain oli ongelma tämän jälkeen viime päivityksen. Anteeksi jos tämä oli jo käsitelty ja kaipaan sitä.

mitään ideoita miten korjata ongelma?

kiitos
    Simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Finnish
    Translated text
    Hello,

Olen myös käynyt kerran, mutta jos lataat sivun uudelleen ja se hyvin.

Totuus on harvinaista, tervehdyksiä.
    Original text

Totuus on, että sillä ei ole väliä niin se on harvinaista - sitä ei tapahdu ollenkaan, ja me teemme parhaamme, jotta se toimii koko ajan

Junior Member

Olen palasi vBET 312, että toimii hyvin. niin, kysymys liittyy jonkin verran eroa 312 ja 322. myös, kun olen palautui 312, ensimmäinen asia tein oli tuote korvaa. ongelma jatkui edelleen. sitten, kun Latasin tiedostot 312, joka tuntui ongelman ratkaisemiseksi. niin, ehkä ongelma liittyy Tiedosto Muokkaa välillä 312 ja 322.

myös syytä huomata, että olen vbblogs asennettu. tämä ei vaikuttanut lainkaan, URL-blogeja ei ole kirjoitettu ulkomaisia merkkejä. ei 322, eikä 312.

Olin todella hyödyntää uusia ominaisuuksia 322. Onko kuitenkin voin tehdä sen valossa tilanne?

kiitos
    Simit

Lisätty: ja tietenkin olen uusin versio vbseo asennettu.

Se ei ole paras idea tehdä uudelleenasentaa kun tuki on teidän aluksella ...

Lisäksi sain tietää, että tämä on ongelma vBSEO kokoonpano. Kuvioita, jotka teillä on ketjussa ei salli ulkomaisten merkkejä:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    se olisi jotain tällaista:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Mutta eivät muuta sitä manuaalisesti. Tällainen malli on monin paikoin vBSEO kokoonpano. Ole hyvä ja PM minulle käyttöoikeustiedot sinun vBSEO CP ja aion selvittää mikä konfigurointiasetuksiin on vastuussa tästä.

Syynä on väärä vBSEO kokoonpano.

Aseta vaihtoehto "Vaihda Non-Englanti merkkien URL?" "pitää Non-Englanti merkkien URL".

Tämä salaperäisesti katoaa meidän integraatio käsin. Pahoittelemme ongelmia vain asettaa parametri ja se on hieno

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Syynä on väärä vBSEO kokoonpano.

Aseta vaihtoehto "Vaihda Non-Englanti merkkien URL?" "pitää Non-Englanti merkkien URL".

Tämä salaperäisesti katoaa meidän integraatio käsin. Pahoittelemme ongelmia vain asettaa parametri ja se on hieno
    Translated text
    Espanjan on ongelma kirjaimet
    Original text
    TÄMÄN Kirjain N, O, I, etc etc (Käännä Siirrä N, O, I .
    Translated text

Ottaa aiheesta "ei-Englanti merkkejä korvata" korvaa se vBSEO kirjain N tai I URL. SEO tämä on erittäin hyvä.

Kanssa "Pidä Non-Español merkkien URL" merkit korvataan ~. Jotain, joka suuresti vaikuttaa SEO.

Miksi vBET tulevissa tarkistuksissa on "ratkaistu" tai teknisesti mahdotonta?.

Kiitos.
    Original text
    Viimeksi muokannut jorgejgm; 26-11-09 at 17:32.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja jorgejgm View Post
    Translated text

Ottaa aiheesta "ei-Englanti merkkejä korvata" korvaa se vBSEO kirjain N tai I URL. SEO tämä on erittäin hyvä.

Kanssa "Pidä Non-Español merkkien URL" merkit korvataan ~. Jotain, joka suuresti vaikuttaa SEO.

Miksi vBET tulevissa tarkistuksissa on "ratkaistu" tai teknisesti mahdotonta?.

Kiitos.
    Original text
    Tämä tapahtuu vBSEO - vBET ei ole tehnyt tällaisia korvaavia. Sinun on asianmukaisesti määrittää vBSEO. Sinulla voi olla mahdollisuus pitää ei Espagnol merkkiä ans myös määritettävä manuaalisesti FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parametri $ Vbseo_custom_char_replacement. Kiitos että voit työskennellä käännetty URL n ja säilyttää olemassa olevat URL: t äidinkielellä kuin missä.

Katso tästä:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Tämä on osoite, johon Puolan kirjaimia (kuten śąęć) muutettiin kiitos $ Vbseo_custom_char_replacement ja silti säilyttää kaikki muut ei Englanti kirjaimia. Tämä on sama linkki japani:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Myös tämä on hyvä esimerkki siitä, miksi sinun pitäisi pitää ei Englanti / Espagnol merkkiä - jotkut kielet ovat noly ole Englanti / Espagnol merkkiä.

Tämä on esimerkki miten voit asettaa $ Vbseo_custom_char_replacement arvo (puola kirjainta):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 

Toivottavasti tämä auttaa jos kysyttävää kysykää - Olemme täällä auttaa sinua
    Viimeksi muokannut vBET; 26-11-09 at 20:16.

Junior Member

Translated text
    Paljon kiitoksia taas toimii täydellisesti.

Kiitos.
    Original text

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •